Gå til innhold

The Hostel - har du sett den?

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Er det noen her som har sett filmen "The Hostel" av Tarantino? Den om backpackere som lures til et herberge i et østblokkland og som.... Ja, æsj. Den er ekkel.

Jeg så den i går, og ble helt rystet. Man må være forstyrret i hodet for å tenke frem et slikt manus, og for å spille slike roller, og filme slik drit!!

TYVE ÅRS aldersgrense!!! Det er det sykeste jeg har sett, fy fy fy forbanna søren...

Hva syntes DU om filmen!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns alle filmene til Tarantino er spesielt gode pga alt det. Har ikke sett Hostel enda, men den skal sees ganske snart. ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Syns alle filmene til Tarantino er spesielt gode pga alt det. Har ikke sett Hostel enda, men den skal sees ganske snart. ;)

Fy søren, ja han er en fantastisk mann, han lager utrolige filmer som fenger og fascinerer.

Men The Hostel skremmer livdriten ut av deg, og viser sider i mennesket som vi ikke vil vite at kan eksistere. Den er GROTESK, et mareritt så sterkt at jeg får frysninger ennå..

Filmer som "the ring" osv har skremt meg, for det er overnaturlig og skummelt pga tulleting. Men "the Hostel" er mennesker, "vanlige" mennesker som er helt SYKE i hodet.

og det gjør ting langt langt skumlere...

Skrevet

(Bare litt flisespikkeri: "Hostel" er ikke en Tarantino-film. Han er bare produsent, men de bruker virkelig navnet hans for alt det er verdt. Jeg skal for øvrig ikke se den. Fysj.)

Gjest Ninakanin
Skrevet
(Bare litt flisespikkeri: "Hostel" er ikke en Tarantino-film. Han er bare produsent, men de bruker virkelig navnet hans for alt det er verdt. Jeg skal for øvrig ikke se den. Fysj.)

ja okay, trodde han hadde regissert den..men jeg reagerte på at det ikke var så bra regi, så det kan kanskje stemme det du sier :ler:

men fyyyy søren.

jeg ble trist, kvalm....føler meg uttrygg.

Skrevet (endret)

Synes ikke den var så ille som alle skal ha det til jeg. :sjenert:

Ikke at den ikke var ekkel, men jeg trodde liksom dette skulle komme til å bli den verste filmen jeg noen gang fikk se, og jeg har da sett værre. Og med 18-års aldersgrense, til og med.

Endret av Vendie
Gjest Ninakanin
Skrevet

Så tanken på at rike mennesker betaler for å mishandle og torturere og drepe unge gutter og jenter som bare skulle ha en koselig tur i europa skremte ikke livdriten av deg..?

Isj, det høres avslipt ut! :hår:

Skrevet

Den filmen skremte meg virkelig. Hadde mareritt etterpå om hvor onde mennesker kan være. Men jeg likte den nettopp fordi den gjorde sånt inntrykk, så jeg kommer nok til å kjøpe den for å ha i filmsamlinga mi etterhvert :) .

Skrevet

jeg har den i morra, etter denne skomle anbefalning :sjarmor:

Skrevet

altså, jeg syntes "naboer" var jævlig jeg, fatter ikke at folk kan tenke så sykt og så attpåtil lage film av det....

trokke jeg skal se hostel nei! :riste:

Skrevet (endret)

Veldig enig med deg, NinaKanin. Ikke nok med at filmen var syk, men et menneske som kommer på et slikt manus må jo være litt syk i hodet. :forvirret:

Endret av Freckles
Skrevet

er den kommet ut på leiefilm enda? *vil se*

Skrevet

Er det mye blod og gørr? Jeg kunne tenke meg å se den, men synes i hovedsak blod og gørr filmer er kjedelige.

Skrevet

Er det riktig film jeg har her? Har sett på i en halvtime, og er ikke spesielt skremt - derimot har jeg lyst på en spliff og et knull nå :-/

Skrevet (endret)

BAHAHHA ok da >:--D

Endret av Slaskepott
Skrevet

Her er jeg kraftig uenig med deg Nina ;) Syns den var ekkel, ja, men det er en film og det er underholdning. Det er meninga den skal være ekkel, og jeg syns den var grei å se på. Liker mer skumle filmer enne ekle filmer, så jeg var ikke så veeldig engasjert. Mulig jeg er hardhudet når det kommer til sånt?

Skrevet

I løved it! Skal se den igjen :-D

Men puppene ødela littegranne. Ikke fordi jeg har noe imot dem, men de ødela for å gjøre dette til en überskummel film som det kunne ha vært.

Jeg måtte lukke øynene da han "amputerte" japandamas ;D

Skrevet

Den har jeg sett.

Syns den var ekkel, men selve filmen ble bare dum etterhvert, og det syns jeg ødela mye av filmen. Syns filmen ble forutsigbar (eller hvordan jeg nå skal forklare det) nesten fra han mørkhåra fant hu asiateren til slutten, etter den der så ble filmen bare kjedelig.

Nei, nå begynner jeg å bli lei av slike grøssere.

Skrevet

Hva handler denne filmen om? Damer som får amputert puppene??????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...