Gå til innhold

Kjempe flott nytt side for oss.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp meldt meg inn der jeg også :) Virker kjempe spennende, men det jeg lurer på er hvor jeg finner avatarene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Perser*

Anka, du kan jo være.... Jeg kan alltid passe på deg vettu ;)

Mzfire, kanskje du kan gå der og spør ?

Kos og klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perser

Ja har allerede gjort det, så håper jeg får svar :)

Anka

Ikke noe farlig Anka, og nå har du jo Perser til å passe på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har registrert meg der jeg og. Men med nicket "Ginger". Av en eller annen grunn så har jeg ikke registrert meg som Diva, angret litt da jeg så flere kjente navn herfra. Men jeg vet ikke om jeg gidder å spørre om å få bytte igjen,,,,......... så jeg er der altså som "Ginger" inntil videre.

See yaa :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaiaforumet er bra ja.

dessverre klarer de ikke å lage egne kategorier og det er bare jenter der. det blir mest som en mer alternativ KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å registrerete meg som care, da denne tråden ploppet opp. Men ved nærmere ettertanke er nok ikke denne siden noe for meg, ikke har jeg tid heller og ikke har jeg skrevet noe innlegg heller.

KG blir nok mitt tilholdssted.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fjæril

se www.althelse.com også.. der kommer det snart forum og chat også. Driver å skriver en artikkel til Ditt Hjørne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan vet du det gjest/fjærli? Har sett og sett men kan ikke se at det står noe sted på siden jeg. Er det du som eier siden da kanskje? Er ikke litt dårlig synes du å gå inn i en tråd om en annen side for å promotere din egen? Jeg har kikket litt på denne Gaia forum og jeg synes det virker som en fin side med masse koselige mennesker. Virker som du har noe imot siden demmes så lenge du går inn i en tråd som dette for å snakke om noen andre som snart skal få forum. Det blir bare for fjernt synes nå jeg, og går derfor utifra at det er din egen side du reklamerer for! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en del på Gaiaforum og synes det er kjempe flotte sider! :D

-med masse hyggelige mennesker... :Nikke:

Absolutt og anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...