Gå til innhold

Kjempe flott nytt side for oss.....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei, Perser!!

Har akkurat meldt meg inne etter at jeg så anbefalingen din.

Virker som en interessant side... :) :)

Hilsen Anonyma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Så flott, gleder meg til å begynne å bruke siden, det ser veldig spennende ut! Og så masse ting som jeg har lyst å vite mer om.... kjempe spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest *Perser*

Jordbær flott side, men jeg likte meg bedre på gaia, det var koselig med varmere farger, og litt mer oversiktlig på Gaia, synes nå jeg da :) Men smaken er som baken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg som medlem i begge de to forumene. Gaia Forumet var enklest å bruke, og det virker som det er mer brukere der inne. Men likevel det kan ikke slå KG. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er stort sett en leser jeg :kul: Men jeg har snusa litt, og slik jeg har forstått det er den første linken til et wiccaforum for paganister, mens gaiaforumet er et forum for alternativ livsstil. Begge de blir jo små i forhold til KG, men det er fordi de spesialiserer seg innenfor et av de temaene KG har. Kan jo ikke sammenligne noen av de med Kg da, ikke omvendt heller :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Fikk høre på chatten i kveld at noen hadde reg. seg med navnet Milla på Gaiaforumet og vært direkte ufin mot endel brukere bla. Lillian. Vil bare opplyse om at det ikke er meg som er "Milla". Har tatt kontakt med mod. Lazarus på Gaiaforum om saken så vi får bekreftet at det ikke er meg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...