~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. desember 2006 #181 Del Skrevet 19. desember 2006 Gøy! Hender min gubbe også finner noe fint til å ha både ute og inne -på Biltema Planer for dagene nå frem til juleaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. desember 2006 #182 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, de kan overraske disse mennene og godt er det . Håper du har det fint disse siste dagene før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 21. desember 2006 Har kjøpt oss en førjulsgave! Noe jeg har ønsket meg lenge, nemlig en Nespresso maskin! Vi har prøvekjørt den et par ganger i kveld: jeg har drukket to caffe latter (akkurat som hos "Kaffebrenneriet"!) og sambo 2 espressoer. Han er veldig glad i espresso, og jeg har kastet de gamle espresso-koppene. Så nå skal han få en ekstra julegave. En kjempegod investering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. desember 2006 #184 Del Skrevet 21. desember 2006 Det hørtes ut som en bra investering ja, siden dere er så glad i kaffe. Jeg har en maskin stående i et skap et sted jeg , men så er jeg ingen stor kaffedrikker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 21. desember 2006 Har du Nespresso? Også bruker du den ikke? Hva?! Du får ta den frem til pynt på det nyte kjøkkenet ditt. Et par julegaver måtte "omorgansieres". Vi bestilte ei bok på Norli, som aldri kom (utsolgt over hele landet). Så da har vi heller kjøpt et fint dørslag til "svigerfar", som vi skal putte småknask i. Vet ikke helt hva enda. :klø: Skal stikke innom juleforumet og se om noen har idéer. Sambos bror har hatt bursdag, så vi må finne noe mer til han. Foreløpig har jeg kjøpt ei bok (til 900! ) til sambo. Han har ønsket seg den veldig. Men så lurte jeg på om jeg skulle kjøpe en Leatherman til han, burde kanskje få ut fingern da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 21. desember 2006 #186 Del Skrevet 21. desember 2006 Hjelpes, åssen bok var det til 900,- :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 21. desember 2006 En 5 kilos tung (!) bok om kunsteren Bjørn Ransve. Det er noe han ønsker seg veldig, og hadde kjøpt uansett. Så da kan jeg være en engel og gi han den. Jeg så akkurat nå at den er utsolgt hos Norli, så det var bra jeg bestilte den før jul. Ikke lenge siden heller, på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kantalopa Skrevet 22. desember 2006 #188 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei bertelure <3 Håper du er i rute, og ikke sliter deg helt ut de siste dagene nå. Her er vi i rute, heldigvis, noen småting som står igjen, men det er etter planen. Og fra i morgen ettermiddag er det bare kos-i-kos i maaange dager PS: Har du fått smakt på marsipanplata? Jeg spiser det nuh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #189 Del Skrevet 22. desember 2006 Finner ikke den marsipanplata! Har letet i flere butikker, men gir ikke opp. Kjøpte noen gaver til til Per Einar i dag; Leatherman Fuse og to espressokopper. Han drikker bare espresso, så har kjøpt to iitala ego espressokopper. Kule vel? Hvis han (også) liker dem, så blir det mer i den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. desember 2006 #190 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg kan berolige deg med at det ikke er Nespresso jeg har, for da hadde jeg sikkert brukt den hele tiden . Er en annen kaffemaskin som ikke slo helt an. Dumt å måtte finne andre gaver enn man hadde tenkt sånn i siste lita, men det høres jo ut som har kontroll da! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har prøvd "alt" av kaffemaskiner, men Nespressoen er topp! Ja, også liker jeg Moccamasteren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. desember 2006 #192 Del Skrevet 23. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker dere alle sammen en god jul! Kos dere masse i jula, og ta vare på hverandre. Litt julestemning: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 26. desember 2006 - SLUTT - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg