lillesky Skrevet 29. august 2006 #1 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) 29. august 2006 - 116 dager igjen til julaften Jeg tar etter Evelina og starter min egen juledagbok! Velkommen! * Julegaveliste * * Mine ønsker * Endret 17. september 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. august 2006 #2 Del Skrevet 29. august 2006 Velkommen i nabolaget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Julegaveliste 2006 Sambo - barbermaskin/skjeggtrimmer, kortholder (i skinn?) Pappa - bok: "Vi står han av - nordlendingen møter mytene" + hjemmelaget dørskilt (kjøpt skilt på Åhlens, men ikke bokstaver) M - firenze armbånd + 1 ledd (+1 ledd i bursdagsgave) Jo - Ju - firenze armbånd + 1 ledd Mamma - R - Roald Dahl Bok, Ronja Røverdatter lydbok Søster - P Tante I - ansiktskrem fra kloster AC&PA -hjertetoalettrullholder (fra Pentik - ganske kul) + såpe + massasjesåpe. S - svart Chilli mobil/ipod sokk A - "boys are stupid"-sett (penner, lapper, musematte) P - O - B&J - H - A - O - H&H - L - firenze-ledd (L) M - (fikser sammen med pappa) K - Mankell-bøker, Nidelvsåpe M - kjøleskapspoesi på svensk (kjøpt på Granit på Løkka) V - Har to gaver som jeg ikke vet helt hvem skal få: Te+lys fra Pentik. 7 av 22. Endret 7. oktober 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 30. august 2006 Første julegave innkjøpt! En bok til R. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 30. august 2006 #5 Del Skrevet 30. august 2006 Gale menneske! Må begynne å være på msn'n din når du står online dah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 30. august 2006 #6 Del Skrevet 30. august 2006 Er det tantebarn som du har kjøpt gave til eller??? gal gale menneske!! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 31. august 2006 To julegaver i boks! Dere, husk på at jeg kan slette upassende innlegg! Jeg er ikke gal, bare fremtenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. september 2006 Og veslo har en helt genial julegaveidé! Pappa trenger dørskilt. Faktisk tante I også, men jeg tror et rosemalt skilt passer bedre for henne! Men venninnene K, V og M hadde det vært kult å gi dørskilt til, enten de har eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 3. september 2006 #9 Del Skrevet 3. september 2006 jeg synes du kan skrive ønskelist også, for deg og mannen...sånn tilfeldigvis...hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 3. september 2006 Ja, det skal jeg gjøre! Når jeg kommer på ting. Skal bla litt i Ikea-katalogen og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 3. september 2006 #11 Del Skrevet 3. september 2006 Ja du er ufyyyyselig tidlig ute Uuhmmm....får litt dårlig samvitighet jeg da. Julegaver begynner jeg som regler ikke å tenke på sånn ca i november....eller deromkring. Nuvel, jeg har ikke SÅ mange gaver heller. Ei jeg spiller radiobingo med har rundt 60 (!!!) å kjøpe til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 3. september 2006 #12 Del Skrevet 3. september 2006 Jul... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 3. september 2006 #13 Del Skrevet 3. september 2006 Må jo følge med her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. september 2006 #14 Del Skrevet 3. september 2006 Skulle til å si at dere er sprø, men så kom jeg på at jeg kjøpte alle julegavene i september i fjor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. september 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 5. september 2006 Tror jeg skal ta en tur innom veslo og Evelina og se om de har kommet opp med noen gode juleidéer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. september 2006 #16 Del Skrevet 5. september 2006 Oi, enda en juledagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. september 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 6. september 2006 Kvasirs juleguide Og noen støttende-julegaver: Julegaver fra Dyrebeskyttelsen Julegaver fra Max Havelaar Julegaver fra Unicef Rosa armbånd (brystkreft) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. september 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ønskeliste julen 2006 - Jeg ønsker meg... (legger til ønsker/linker etterhvert) Toalettmappe som ser ut som badehette Rosendahl - Grand Cru vannglass Rosendahl - Grand Cru kopp med skål Ledd til Firenze-armbånd (kjøpes hos gullsmed) Smykkeskrin (stort, med et lite inni som kan taes ut, og gjerne skjulte rom) Bergansjakke, en av disse: - Reine (lyseblå/brun) - Atlantic (aqua) - Microlight (brun) - Spitsbergen (azureblå eller brun/krem) Silk-épil epilator Dørhammer Endret 10. oktober 2006 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. september 2006 #19 Del Skrevet 11. september 2006 Oj, enda en jukekalender! Dette skal bli gøy! Gleder meg allerede, og lurer på om jeg skal lage en selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 11. september 2006 #20 Del Skrevet 11. september 2006 Så koselig bok, lillesky! Her må jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg