lillesky Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 6. desember 2006 Har kjøpt Flaxkalender og Kinderkalender. I Kindekalenderen vinner jeg hver dag! Flaxen, der satser jeg på millionen. Har vært ute og kjøpt julegaver, kjøpt to Filippa K krus (den første; blomma grå) pakket sammen med kaffe. Synes de ikke pakket så pent inn i butikken, så tror jeg må pakke det inn selv. Også har jeg kjøpt ferdig gaver til søster (kan ikke si det her!) og datteren hennes. Har igjen pappa og sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg har bygd pepperkakehus (ferdig byggesett), og det ble skikkelig skjevt. Pytt! Blir sikkert pent med pynt. Jeg brukte knekk, og brente meg ikke en eneste gang. Og fikk stekepanna helt ren uten noe slit. Nå har jeg satt på stekeovnen, og skal lage noen pepperkaker (har ferdigdeig ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. desember 2006 #163 Del Skrevet 6. desember 2006 Så flink du har vært!! Jeg også har lurt på å kjøpe sånn ferdig pepperkakehus, for de jeg prøver å lage selv, blir alltid skjeve, eller ujevne med en vegg høyere enn den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #164 Del Skrevet 7. desember 2006 Få se huset!! Ah, så stilige krus! :-D Æsj nå pøser det her (igjen!).. Noe snø hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal se om jeg får tatt bilde av huset mitt. Her pøser det ned kjempemasse! Det regner i vinkel... Men jeg synes regn og blåst er bedre enn snø, glatt og kaldt. Tror jeg burde flytte til vestlandet. Jeg har vært i Bergen, og synes det er utrolig flott der. Koselige mennesker og koselig by. Stavanger har jeg ikke vært i, men tror absolutt det er fint der og! God advents til dere begge to, Tigerjente og Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #166 Del Skrevet 9. desember 2006 Og imorgen tennes det andre lyset Julen er her snart! AUUU! Skal si snuppa sparker! Stavanger er veldig fin plass......... Jeg vil ha snøøøøøøø!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #167 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har vært på julegaveshopping med Arwen i dag, og det var kjempkos! Hun fikk kjøpte mange julegaver, jeg en. Men nå har jeg bare sambo igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 11. desember 2006 Tenk, nå er jeg nesten ferdig med julegavene! Har bare sambo igjen, og jeg vet hva jeg skal kjøpe til han (en bok, som jeg må bestille). Nesten litt trist å ikke ha noen julegaver igjen. Men samtidig veldig deilig, når folk sier: "Jeg har ikke begynt på julegavene". Har noen igjen å pakke inn da. Skal pakke inn en gave fra søster til sambo nå, før han står opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 #169 Del Skrevet 11. desember 2006 Heldig du er som er så godt som ferdig! Klem fra meg som sitter her og hører på julemusikk og spiser pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #170 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå har jeg skrevet 10 julekort, tror det er alle. :klø: Skal dra og sende dem nå, håper posten har julefrimerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 #171 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg var også litt :klø: etter å ha blitt ferdig med julekortene mine. Kjipt å glemme noen,liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 11. desember 2006 #172 Del Skrevet 11. desember 2006 Koss pakka du inn gåvene dine? Eg vrir hjernen min no... Skulle gjerne fått pakka inn alt i løpet av veka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 11. desember 2006 #173 Del Skrevet 11. desember 2006 Har vært ute og kjøpt julegaver, kjøpt to Filippa K krus (den første; blomma grå) pakket sammen med kaffe. Synes de ikke pakket så pent inn i butikken, så tror jeg må pakke det inn selv. ← De var råfine! Jeg vil ha! :-D Kan jeg få spørre hva de koster? Godt å være ferdig med gaver ja, jeg har ikke pakket en eneste en enda, tenker jeg tar det til helga når jeg er ferdig med alt av studier. Fant plutselig ut at de bilderammene jeg kjøpte tidligere i høst ikke er i samme størrelse som bildene jeg bestilte, så da var jeg plutselig ikke helt ferdig likevel Håper du koser deg i adventstida i hvertfall vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror det var litt over 200 for to. Ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 11. desember 2006 #175 Del Skrevet 11. desember 2006 Åssen ligger du ann med juleforbredelsene- sånn totalt sett? Jeg sliter.....trodde jeg hadde så god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 11. desember 2006 #176 Del Skrevet 11. desember 2006 Mrs. Valentine: du får trøste deg med at det er andre her som har planer om å male vegger, legge gulv og sette opp et nytt kjøkken før jul... Da virker det kanskje ikke så uoverkommelig? ...gud vet hvordan vi skal bli ferdig gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 12. desember 2006 Her er det skjeve pepperkakehuset mitt. Jeg har pyntet det, og glasuren bare skled og det ble ikke særlig pent... Så til neste år skal jeg ikke lage pepperkakehus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2006 #178 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg syns det var fint jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #179 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 18. desember 2006 Sambo kjøpte julelys til å ute til meg i dag. Han er egentlig ikke så gira eller interessert i sånt, så jeg ble veldig overrasket. Men sånn går det når gubben må på felleskjøpet. Det burde han gjøre oftere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg