Gå til innhold

lilleskys juledagbok

lillesky

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤

Ååååh, eg også vil ha tid til juleverkstad!!!!!

Kanskje, om eg er effektiv med jobbing og denslags i helga, så kan eg lure meg tid til litt?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det så koselig ut!

Hvor har du kjøpt det arket med juletrær på kortet?

Kjøpte det i ei vanlig scrappe-sjappe i byen her jeg bor. :) De hadde så utrolig mye fint - vanskelig å velge!

Ååååh, eg også vil ha tid til juleverkstad!!!!!

Kanskje, om eg er effektiv med jobbing og denslags i helga, så kan eg lure meg tid til litt?!?!?!

Det burde du! Er så koselig! Tror det er litt fint for hjernen også. Blir helt oppslukt av alt papir-ting-tangene. :)

Så mye fint du har laget!  :) Og så koooselig det er!! :hjerte:

Takk! :bukke:

Tre nye julekort:

gallery_7126_10_16541.jpg

gallery_7126_10_10044.jpg

gallery_7126_10_52234.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt her og der, faktisk.

Bl.a. på Fotosentralen.

Og noe har jeg kjøpt på Nille, de har begynt med scrappeting! :)

Det skal skjekkes ut! Takk for tips! :)

Jeg har ikke kommet helt i gang med julekort enda,så trenger litt inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer veldig fort inn i det bare man begynner, Malina! :)

Får mye inspirasjon fra fine papirer og klistremerker. :Nikke: Også har jeg kjøpt et juleblad og har ei scrappebok, tenkte jeg skulle låne noe på biblioteket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

scrapping er gøy!  :-D

:Nikke: :Nikke:

Klarer ikke gå forbi spisestuebordet uten å sette meg ned og scrappe litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nydelige kort - jeg tror jeg må sette i gang med noe snart! Har aldri forsøkt scrapping, men det skjønner jeg at jeg må! prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lagd noen flere julekort, men nå må jeg snart gi meg! For det første holder jeg på å gå tom for idéer (synes det vises på de siste kortene), og for det andre så har jeg 11 julekort nå! :ler: Vet ikke om jeg har så mange å sende/gi til egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epica: Er ikke så sikker på hva jeg scrapper på. :ler: Sambo har masse ark (bl.a. silkepapir, men det fikk jeg bare litt av) fra gamle jobben sin (kunstnerbutikk).

Har dratt frem julepapir, lapper, poser, bånd osv. og alt ligger strødd utover spisestuebordet nå. :nisse: Har pakket inn to pakker:

gallery_7126_10_58356.jpg

Den første gaven har jeg laget en pose til, av julepapir (har stjålet idé fra Pentik, de pakker inn så pent i papirposer). Her er et bilde av baksiden også:

gallery_7126_10_81633.jpg

Men det verste er å holde seg unna pakkepynten! :ler:

gallery_7126_10_27125.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...