Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen 14.08.04

Chiquita

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke mange timene igjen til dere er :bryllup: Lykke til! Og så håper jeg du ligger under dyna og får litt søvn nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hjerte::bryllup: Gratulerer med dagen :bryllup::hjerte:

Måtte den bli alt hva dere har drømt om !!!

:blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp: :blomst: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dagensrose:

Grattis på bröllopsdagen!

:bryllup:

Hoppas dagen blir så fantastisk som ni drömt om och att ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans!

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen, og tusen takk for hilsninger.

(Og takk for gaven, MrsL) :wink:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om gårdagen akkurat nå - annet enn at jeg må være verdens heldigste som har fått en så flott mann, og at jeg må være verdens lykkeligste nå!!!!! :hjerter: :hjerter:

Dagen i går var lang, men så absolutt verdt det.

Og alt gikk som planlagt!

Musikken vi hadde til festen var helt super (MrsL: du kan forresten si til mannen at alle jeg har snakket med syntes at musikken i går var helt super!) :wink:

Ellers så fikk vi mange kommentarer på at vi så veldig lykkelige ut sammen, og at det var en veldig romantisk dag/fest....

Nå skal jeg se om jeg ikke får skaffet meg en liten oversikt over gavene vi har fått.

Så jo litt på det i går også, men har langtifra sett alt jeg vil se.

Og så må jeg se om jeg ikke får lastet ned bildene fra digitalkameraet vårt inn på PC'en.

Min forlover hadde kameraet med seg hele dagen, og vi fikk ca 100 bilder :hoppe:

I tillegg så har vi 9 engangskamera vi skal fremkalde :wink:

Rapport kommer senere!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsego, Chiquita :-) Bestandig artig å gi bort noe når den som får ikke forventer noe :-) Håper den falt i smak.

Når det gjelder musikken har jeg allerede sagt i fra om det og mannen ville gjerne at du skrev noen ord om hvordan dere opplevde det på hjemmesiden deres:

Hjemmesiden til To-illingan

Gleder meg til referatet og til å se bilder. Skulle gjerne vært flua på veggen i går ja. Tror nesten jeg må ta meg jobb som sjauer for To-illingan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skrive i gjesteboka deres senere.

Jeg fikk tatt 3 bilder også som de ville ha på mail for å legge ut på siden, men jeg vet ikke om de ble så veldig bra. (Skal sende de alikevell da, så får de avgjøre) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ryddet litt ja, men det meste var allerede gjort av noen morgenfugler da vi kom ut i lokalet kl 12 i dag.

Og da ble det koldtbort til frokost :wink:

Jeg var ute i lokalet frem til jeg skrev den første meldingen her inne (nesten i allefall. La oss si jeg var der til kl 17 i allefall) :wink:

Ellers så har vi kost oss litt med gavelisten, gavene og bruksanvisningene på noen "duppedingser" som vi har fått (jeg elsker bruksanvisninger) :wink:

Nå er MANNEN MIN :hjerter: ute i lokalet igjen.

Fikk telefon fra en gjest som trodde hun hadde lagt igjen bunadsposen sin i lokalet. Selv om vi ikke så noe da vi tok den siste sjekken, så er det jo fult mulig at vi har oversett den, så han er ivei for å sjekke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig.

Har vel ikke helt gått opp for meg 100%, men det kommer nok.

Den følelsen jeg hadde i går var bare helt fantastisk. Jeg følte meg kjempeheldig og var 100% sikker. Var ikke nervøs heller, selv om det kriblet litt i magen når kirkeklokkene ringte før vi gikk inn. (men det er jo egentlig bare bra) :wink:

Jeg gikk rundt med et kjempesmil i hele går. (Og det skyldes ikke de over 80 hårnålene som trakk alt "bakover") :ler:

Og jeg smiler enda - selv om det ikke akkurat gir den samme følelsen.

*åh, så kjekk Bananmannen var i finstasen sin i går* :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*fyller nå ut et nytt navneendringsskjema som jeg skal sende i morgen - nå vil jeg skifte navn* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Det är så härligt att vara nygift - en otrolig känsla som inte vill ge sig. Äntligen har man fått se resultatet av all planering och glädjen från dagen sitter i långt efteråt.

Allt blir liksom mysigt och nytt.

Nytt namn också :) Härligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...