Gå til innhold

Vårt nyttårsønske


Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

merkelig dag.... :o starter med å tisse på en pinne som vips ble svak blå der den skal bli det ... :o Løper inn til mannen med pinnen i handa og sier DU....han som ikke engang fikk en advarsel før han ble vekket på den måten skjønner ikke noe...øh...Hadde ikke sett en sånn som var "klar" før han da, så å vise den sier ingenting...jeg forklarer og forklarer og fabler og drømmer....HMMM, søren har ingen flere tester hjemme, rød dag og ingen apotek oppe...Må bare fortelle det til noen...skriver en mld. til bestevenninna mi... :fy: Vet det er teit, men jeg klarte ikke å gå å bære det helt alene, mannen er litt mer jordnær han...jeg vil rope det ut. MEN det kan jo være at det skjer noe såklart, og tenk om det bare var en skygge- den er forøvrig like klar enda som den var i morges...

- vel det var den dagen....

klem fra en litt forvirra Kipa. :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hurra hurra og gratulerer !

Vi satt omentrent samtidig på badet og hadde et svakt blått kryss vi da !

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en JIPPI-overaskelse for meg! :D

Jeg er så GLAD! for den lille streken din, og venter spendt på morgendagen...

Jeg føler at en ny blå bølge er på vei; det er så mange gladmeldinger inne i forumet for tiden, som jeg ikke har fått med meg i påsken...

Heia fra Lillen også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Grattis.

Så koselig og lese.

Dette var etterlengtet og gledelig. :sjarmor:

Venter i spenning på nytt resultat i dag... :wink:

Har ikke vært på nett siden før påske.

Dette var hyggelig lesning.

Godklem fra Maya30 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for super- koselige hilsener, jenter!! har nå tatt en test til, like svak- men dog...BLÅ Jeg tror ikke mensen er venta før i morgen. hadde el for ca to uker siden. det som blir vanskelig er å finne rett termin..har jo vært uregelmessig. Var på dag 77 da jeg testa....

vel nå må jeg vel ringe til legen min i morgen, hmmm hvordan gjøre det i smug da på jobben. Telefonen er på kjøkkenet i bhg...Og enda verre blir det nok når jeg sier jeg skal til legen tipper jeg..- vil ikke juge heller! Nei, spør noen må jeg vel svare ja...hmmm.

Nå har jeg fått ropt det ut til hele KG's graviditets guide- jenter i hvertfall- det hjalp litt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- ingen ømme pupper...ingen spes. kvalme- litt i går kveld og litt før jeg stod opp, men nesten ikke merkbart. TRØTT!! Sovna på sofaen hver dag siden søndag egentlig... :-? stakkars mannen...humørsvingninger- JA! Og sulten, veldig mye sulten, hmmm ikke bra...

Ellers har jeg det BRA! :D Og stråler så jeg nesten tror det kan synes hva som har skjedd...En god, men merkelig følelse og gå å bære på dette!

Sånn nå skal jeg ta den lille folat'en og surfe pittelitt før jeg skal gå inn til byen, og ta bussen på jobb. Har senvakt i dag og tar livet med ro foreløpig, blir nok tidsnok trøtt...

:enig_animasjon: :hoppe::enig::Nikke: :D :P:briller::lol::enig_animasjon: :hoppe::enig::Nikke: :D :P:briller::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o Dette har jeg helt gått glipp av joh!!! :o :o

ÅÅÅÅHHHH sååååå morsomt!!!!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gratulerer SÅÅÅÅ masse!!!

Nå må du kooose deg fremover!!!!

Koser og klemmer fra Magnhild og Knerten

11+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for hilsener.

Og ikke minst GRATULERER med det BLÅ. Det var jammen på tide :lol:

HURRA :hoppe::hoppe::hoppe:

Stor klem fra Håper 18+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kipa!

Takk for hilsen. Min IKM er den 7 mai. To dager før min bursdag. Det blir da litt av en bursdagsgave, om drømmen går i oppfølgelse. :hoppe: Hvordan var dine symtomer ukene før du fant ut at du var gravid. Hadde bare vært kult om dine var noe i samsvar med mine!!?

Er kjempeglad for at du lykkes til slutt :hoppe: .... Er du fortsatt i fin form?

Klem Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener- Jinx, Magnhild og Håper! Det er så koselig å vite at noen følger med!

Formen er TOPPERS!! Jeg kunne ikke hatt det bedre...det eneste er den trøttheten om kvelden, sovner på sofaen hver kveld...men om jeg slipper unna med kun det- er det vel utrolig..

Vi har fortalt det til foreldrene våre...de ble glade alle sammen. Særlig mamma fikk en merkelig lys stemme, skal jeg le eller gråte liksom... :ler: Og hun ringer hver dag på jobben og spør hvordan det er med meg. Pappa synes nok det er rart, har aldri helt fixa det der med mensen , p- piller, sex og sånn for veslejenta... :ler: Men at vesla har sex det er vel konstatert nå... :hoho: Svigers ble glade de også...men jeg selv har ikke prata med dem, mannen ringte til dem, de er litt mer sånn "ja går dette bra da..."Så det er en herlig gjeng som har fått en herlig nyhet og takler det på hver sin måte. Men at det var en god nyhet er det ingen tvil om!! :D

I dag er det grått og trist ute, men hva gjør vel det når sola skinner her inne...øh, jeg er i hvertfall super lykkelig, og det er mannen også. Men hunden skjønner ikke helt dette styret..Vel han får pent venne seg til tanken, men det er en snill hund vi har så det er vi ikke bekymra over. Og dessuten er det jo viktig å kose like mye med han selv om baby kommer! sånn er det med den saken, ikke noe vi gruer for det nei!

Nå skal jeg pusse vinduer og så inntas sofaen... vi har kjøpt ny tv i dag og den må innvies...

GO' lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal en tur til legen på fredag, tenkte jeg å lage en liste over hva jeg vil spørre/ snakke om...og det er jo endel da... :ler:

- vi skal ha dugnad ibhg'en 13.mai, kan jeg være med å beise, ute?

- er det så viktig å drikke melk...liker det ikke! :x

- har absolutt ikke lyst på frukt i det hele tatt om dagen, men spiser knaskerøtter og masse grønnsaker ellers til middag, broccoli flere ganger i uken...

- hva med annen drikke, jeg vil ikke drikke for mye brus, og fra før av er det jo nok med et glass juice om dagen, men iste er kjempe- godt- og så var det det da at det står kun en kopp te om dagen, gjelder det is- te også, ja det er jo te begge deler...ser ut som eneste muligheten er vann- jeg drikker mye vann, men ikke til kaker og digg og god mat og sånnt...

-hva med maling og beising senere i sv. skapet. Vi bygger jo hus, og det blir endel av dette i løpet av sommeren/ høsten, må jeg holde meg helt unna da tro...?!

- og så var det dette med termin da....er det helt umulig å finne ut av..jeg vet jo ca når jeg ble befrukta og når jeg testa positivt vet jeg også..., dessuten testa jeg negativt 17 dgr før.og jeg vet 1. dag i siste mens, men det kan bare ikke stemme å regne ut fra den....

Hmmm får se om jeg kommer på noe mer i løpet av uka. jeg vil ha max ut av denne samtalen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- også lurer jeg på om jeg kan ta solarium, altså hva hun anbefaler.

- og så lurer jeg litt på dette med sex- har ikke lyst for tiden for jeg har lest at det ikke er bra så tidlig, men hvor lenge varer det da...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempelurt å lage liste i dagboka flere dager i forveien, så kan man jo bare tilføye det man kommer på etter hvert! Luringen... :wink:

Angående den terminen din, så må du jo nesten bare regne to uker før el som første dag i siste mens for at det skal bli riktig...

Legene vil nok ikke høre på at du har lange sykluser, så de gir deg nok en for tidlig termin uansett...

De vil tro du skal ha barn i 2003, når det vel egentlig vil bli i 2004! :ler:

Ellers kan jeg anbefale terminberegningen litt nedover på høyre side på www.barnimagen.no der du kan skrive både sykluslengde og lutealfase... Den burde vel funke sånn ca! :):)

Er det virkelig slik at det kan være farlig med sex (støt mot livmoren) tidlig i svangerskapet?

Det virker som du er ei fornuftig jente som virkelig har tenkt igjennom dette! :D Det må være lov til å slippe melk, og til å drikke et glass brus i helgene eller annen kos! (juice inneholder vel også en del sukker...men naturlig fruktsukker er muligens bedre, ikke vet jeg!?) :-?

Nå har jeg tatt opp nok plass her for idag, tenker jeg! :wink:

Forresten; en ting til: hvor gammel er du? Det er visst en ting jeg har gått glipp av...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kipa!

Tusen takk for koselig melding... :kysse: Det var mange av dine trekk som samsvarte med mine!!! Nå bare trur jeg enda mer at jeg er gravid.. Tenk om jeg er det da!!! :lol:

Så bra at du er i god form. Du må bare nyte det.

Trur også at det var lurt av deg å skrive ned spørsmåla dine i dagboka. Det er viktig å spør om alt du lurer på.

Masse lykke til hos legen..

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde som du sa jeg Lillen, og du må foresten ikke være redd for å oppta plass her!!! bare koselig med deg som følger så med!!

Her er det som stod:

Antatt befruktning: 9. april

Antatt termin: 2. januar.04

Fullgåtte uker: 4 uker og 4 dgr.

Og til Lux må jeg si tvi tvi og håpe at det stemmer for deg!!

Klem fra Kipa 27 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...