Gå til innhold

Vårt nyttårsønske


Kipa

Anbefalte innlegg

å herregud for en kjedelig dag...jeg våkna allerede 8.. skjønner ikke helt vitsen med det, men sånn var det. :evil: Nå begynner jeg å bli bedre, har allerede ringt og sagt at jeg kommer i morgen. Det var ikke så kaotisk som vi trodde det skulle bli i dag, 3 barn er syke, da blir det litt lettere å være to i hvertfall. Men jeg har dårlig samvittighet alikevel..

I morgen er det karneval, og jeg har ikke fått ordna det jeg trenger for å være Karius..neivel, da blir det vel Pippi for ørtende gang da..der har jeg alt jeg trenger, men kjolen blir mindre for hvert år. HØ! bare ingen tror jeg har baby i magen for da blir jeg gaaal!!!

Ingen tegn til el denne gangen, på dag 17, det blir jeg i hvertfall GAAAAL av!!! :evil: Mannen kommer jo hjem i kveld, og han er forberedt på at det er tiden for el...hallo, hvor er den hen da...?!! :roll: Jeg har i hvertfall ikke ømme pupper, men vondt i ryggen hadde jeg jo forrige uke. Jasså jeg er kanskje ikke blitt regelmessig alikevel, det kan være at det bare var en lure syklus den forrige eller..???

- nei nå blir jeg SUR :frustrert:

vel dagen er ikke over enda. Hvis jeg roper- EL!!!!!! :enig_animasjon: Vi får se... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EEEEEEEELLLLLLLLL!!!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Kanskje den kommer nå! Dessuten så er det jo bare å KOOOOSE seg,

for svømmerne kan jo leve lenge de. Opp til 5 døgn er det ikke det da?

Lykke til, Kipa!!!

Klem fra Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann du.

Takk for hilsen, alltid koselig.

Nå må du ikke miste motet helt da, som magnhild skreiv, så lever jo de små karen i opp til 5 døgn(sånn ca).

Var hos kiropraktoren i dag, og da fortalte hun at hun også er gravid (15 uker). Så da ble det snakket mer om graviditet enn om ryggen min :ler:

Den er forresten så bra nå at jeg skal ikke til henne igjen før om 3 uker, bare for å skjekke at det fortsatt går bra.

Så får du ha en riktig fin helg.

Klem fra Håper 10+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig oppmuntringer fra Håper og Magnhild![/b

Jeg er litt sint, hadde akkurat skrevet et langt innlegg og så presterer data'n og koble seg ut...jeg synes det bare har vært trøbbel med ADSL siden vi fikk det, og vet ikke hvor mange ganger vi har ringt for å få hjelp.. :evil: Det er nemlig slik at den kobler seg fra etter 20 minutter, og herregud hva er vel det når man er midt i en surfing da- 20 minutter høh, det er jo en vits!! :evil: :evil: En annen ting er at det ikke går så fort som det skal... og noen ganger låser hele dritten seg, og vi må vente i minutter...kan gå å smøre seg mat i mens enkelte ganger. Da er det noe som ikke stemmer, men vil disse data- msk høre på det da nei...

- sånn måtte bare ha det ut, for det er et stort irritasjonsmoment!!

slutten på helgen nærmer seg med stormskritt...bu- hu..vi har hatt en produktiv helg, både på den og den måten. Håper bare den ene måten gir oss resultater... :sjarmor:

I går var vi på kjøkken butikken for å se på ferdig tegna forslag,Jeg falt sååå for det ene forslaget, mens mannen for det andre...vel, det blir nok ikke mitt som vinner- han er snekker så han hadde noen praktiske innvendinger nemlig...Men kjøkkenet er vi enige om. Det er fra Crown og i vaniljefarge og vi vil så gjerne ha 40mm merbau benkeplater enda det koster oss masse ekstra...Vi er enige om å satse mye på kjøkkenet, det er tross alt en stor del av tiden man er der og da skal man være fornøyd. Vil ikke senere angra på at vi valgte bort noe som koster

litt mer... Uansett hvilket forslag vi velger blir det RÅ lekkert og jeg gleder meg bare til vi kan begynne med huset....Nå må da snart snøen være på vei bort....

Jeg hadde el på dag 20 forrige gang, i dag er det dag 20, vi har i hvertfall hatt masse sex, og jeg forventer resultater nå....så akkurat på "alle elsker raymond" og der var det om dette med baby laging...de hadde prøvd i tre mnd og så klaffa det gitt, vel nå har vi prøvd aktivt i tremnd...alle gode ting er tre er det ikke... :ler:

Ellers har vi vært og skal også være sosiale i helgen. VAar hos noen venner igår som også er fetteren min og kona hans og de to barna dems.. og i dag komer mamma, mannen hennes og morfar hit. Vi har kjøpt dilig dajm kake...mmm, den gleder jeg meg til!!- og så er det dessuten koselig med besøk også da.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterferie betyr færre barn og mer tid til å gjøre slike ting vi vanligvis ikke kan...I dag har vi hatt 4 barn, og da har vi fotmalt. Det ble så bra, ungene syntes det var kjempe spennnende og snakket om det etterpå...Til lunsj spiste vi pølser og potetstappe i ildfast form med masse ost oppå..deilig, og det ble en suksess! Vi komer til å være få hele uka, for det er mange som har tatt seg litt ferie. I morgen skal vi kose oss med ostesmørbrød, og om det ikke er så glatt, gå en tur til skogen. Er jo så nydelig vær ute!!

Mannen og hunden... kommer hjem en tur i morgen allerede, kollegaen hans må en tur ned for å være med kona på ultralyd og da reiser de begge ned den dagen.

- det passer meg ypperlig, spesielt siden el ikke har vært enda, i hvertfall ikke som jeg har merka...

må jobbe litt...har snart foreldresamtaler og skal begynne å forberede dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kipa!!

Du er bare SÅÅÅ til meg?? HiHI!!

Hvordan går det da? Fortsatt få søte små barn på jobb? Tror nok at mannen min hadde likt å kjenne deg. Han liker å snakke jobb og jeg klarer rett og slett ikke se spenningen med bhg jeg da. Blir litt stresset med tanken... Men de er sikkert kjempsøte da... (Sånn innimellom, i små doser...) :hoho: Og JEG forsøker å bli mamma...

Eller så er dagene mine litt :Gjesp::frustrert::Gjesp: Jeg er så sliten hele tiden og så har jeg et humør som ingen forstår seg på. Sinne, sliten, trist, sinna, eitrande forb*** osv... Skjønner ingenting jeg...

Men du får kose deg på jobb i vinterferien da...

Klem fra

Magnhild :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-men Magnhild da.. :ler: ingen spenning i bhg'en- hmm, tror nok mannen din må smitte sin entuisiasme over på deg. Jeg har i hvertfall hatt en strålende dag, selv om det ikke er så mye action, så kjeder vi oss ikke..I dag var det hele tre barn, og tre voksne...vi har bare kosa oss, ostesmørbrød til lunsj og vært mye ute i sola...

Ingen el symptomer, og jeg tror jeg blir GAL! :-? Kjenner meg såååå godt igjen i mange av innleggene om frustrasjonen, søndagen var jeg sånn...sur og sint og hissig, og manen skjønner ikke noe... eller ,litt begynner han jo å skjønne. Stakkars han har giftet seg med et troll....

Tror det egentlig er lurt med noen pauser herfra, ellers er alt fokusert på graviditet og el og ditt og datt, man kan jo bli smårar..Livet handler jo om så mye mer enn det å bli gravid, det er bare vanskelig å finne noen andre meningsfulle ting å tenke på...

MEN;

- jeg har en mann jeg elsker og som elsker meg

-jeg har verdens søteste mamma som støtter meg og er der for meg alltid.

-jeg har gode venner

- jeg har en fantastisk jobb, kollegaene også er helt utrolige. Vi har det så bra sammen på jobben. Jeg har en god sjef som er forståelsesfull.

- jeg har en god venn hunden min, en god turkamerat

- jeg har noe stort å glede meg til, nemlig huset vi skal bygge.

Se der ja, livet er herlig, dere... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Har hatt samme problem som deg i det siste.

Måtte koble på gamle modemet etter ADSL koblet helt ut.

Nå går det supertregt. Gleder meg til at ADSL kommer på plass igjen innen en uke...

Ellers er det koselig å lese om at livet føles godt. :D

Har jo egentlig ikke så mye å klage over, men det ligger vel bare i menneskenaturen å være litt "syten" av og til...? :oops:

Har du hatt el denne måneden?

Tester du etter el?

Jeg tester ikke, men burde kanskje begynne å gjøre det...

Forventer IKM ca. 7 mars. Så "nedtellingen" har begyndt...

Ønsker deg en riktig god helg.

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, tror jammen jeg har hatt "en- ikke el syklus" denne måneden, har i hvertfall ikke merket det, og er i dag på dag 26...i følge mine gamle sykluser er det bare blåbær, men den forrige var jo normal...vel, sånn er det med den saken og ikke noe å gjøre med- enda i hvertfall. Jeg ser for meg legetimer og sykehus og utredning og masse STYR for å få det vi ønsker mest av alt i verden.... :cry:

vil ikke ta sorgene på forskudd. Og vil ikke være hysterisk, derfor har jeg begynt å ta laaange pauser fra i hvertfall denne siden og graviditetssider generelt. Har oppdaget mange andre morsomme ting på KG- snikk, snakk for eksempel holder meg sysselsatt i timer.... :D

Takk for koselige hilsen fra Maya. Tenk at det kan varme så mye med oppmuntringer fra dere jentene her inne!!! :kysse:

Til deg min venn- L, som skulle kikke innom denne siden, om du har lest dagboka mi, så vet du jo litt mer enn det du visste fra før av kanskje...ta det med en klype salt, jeg er ikke så gal som jeg høres ut som, blir bare litt deppers innnimellom i visse dager...(Og du registrer deg og bli med i KG sin verden!! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært og trent- deilig! Nå skal jeg bare kose meg resten av kvelden. Har noen hektiske dager på jobb om dagen, full barnegrp hver eneste dag og høyt tempo og ingen hører på oss....I går var det så ille da jeg kom fra ledermøte at begge assistentene sa de ville hjem. Gjett om jeg fikk dårlig samvittighet da... det var jeg som faktisk skulle hjem først, siden jeg hadde tidligvakt... I dag har det vært bedre, vi har vært mye ute i snøen, hurra sier barna, men jeg synes det er pyton. Mer snø betyr nok en utsettelse på husbygging :x men det var deilig med snø i hagen i bhg'en. Bare blide og fornøyde barn, det er godt å se etter igår. Jeg glemte å skrive at ingen sov i går heller...vi fikk ikke en gang hatt avd. møte.

Vel det går jo mot vår og da bli det bare bedre og bedre!! og i bunn og grunn er de jo HERLIGE!! :Nikke: I morgen får vi ny assistent på vår avd., det blir spennende!!

Jeg og mannen skal til Stockholm i helgen. Besøke hans søster og hennes samboer- som er en dame! :o Vi fikk vite det i jula at det er sånn det er...blir jo litt rart, men vi aksepterer det vi! Blir nok en bra helg, jeg elsker å tusle rundt i Gamla Stan!!

Dag 30 og ingen tegn til hverken det ene eller det andre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Kipa!!

Hvordan går det med deg?? Hadde dere det hyggelig i Stockholm?? Det er en by jeg skikkelig har forelsket meg i :hjerte: !!!

Er spent da vet du.. har mensen uteblitt??? Gleder meg til en oppdatering!

Koz.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Takk for hilsen da!!! :ler: Dette er moro! Bli med da vel!!!

*Magnhild hopper rundt fra side til side og sprer om seg med <<<<bli gravid NÅ>>> vibber*

Ellers så håper jeg du har det bra og at mensen har uteblitt av en grunn!!! :D vi satser på det da! Jeg merket heller ikke EL denne syklusen, men det virker som om det har vært noe der...

Hihi! Bli gravid da! Sånn at vi blir flere!!!!!!!!!

Klem fra Magnhild

*den hoppende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad på Magnhild sine vegne!! Og hun er jo snill som sprer om seg med vibber!! :ler:

Min nye assistent var en gledelig overraskelse, super flink og koselig. Ble så lettet!! Barna sloss om å sitte på fanget og likte henne godt!

Har migrene tendenser og skal legge meg i et mørkt rom nå... :-?

Ha en god helg alle sammen. Jeg får ikke oppdatert meg før tirsdag, skal jo til Stockholm fra fredag til mandag...

Dag 31, ikke noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1

Hei og takk for hilsen i dagboken min! Veldig koselig.

Jeg håper det klaffer for deg denne måneden. Prøvetid er skikkelig slitsomt, men i det strekene kommer virker det som om man såvidt har begynt å prøve. Lykke, lykke til i hvert fall!!!

(Og som du selv skriver; det er viktig å huske på hvor heldig man egentlig er. Det er jo ikke alle som har så snill mann og mamma som du har!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord, Matahari!!

Vi har hatt en så koselig helg!! Har jo møtt mannen sin søsters samboer og barn- vi var vel litt fordomsfulle først, siden det er en dame hun er sammen med...Men hyggelig vi har hatt det!! Vi tenker ikke noe over det, de driver jo ikke å kliner foran oss heller..og gutten var sååå søt, 9.5 mnd. Jeg hadde aldri trodd at det skulle føles så naturlig å være sammen med to lesper og deres barn....

- Stockholm var som alltid en herlig by!! Gikk i Gamla stan på lørdag, kjøpte en keramikk kopp, finsk design, på blå gungan. Har tidligere kjøpt to der av samme slag, men siden de er så dyre blir det bare en av gangen. Kjøpte deilig te, søderblanding, mmmm skal kose meg med det til friends tror jeg! :P På søndag var jeg og min nye svigerinne og nevø i byen på NK og Åhlens, men kjøpte ikke noe. Hun er foresten av de snilleste personer jeg har møtt, og jordnær, til tross for at hun er en veldig kjent fotograf og manager og vanker med kjendiser til vanlig var hun så søt og snill og ekte! Jeg kunne tenkt meg og møte noen av dem..men kanskje en annen gang... :blunke:

På tide å ikke ha så mye fordommer over nye ting.... :sjarmor:

Vel ,helgen har vært topp, men nå i kveld føler jeg med litt nede igjen. Jeg blir veldig glad på alle som har blitt gravide sine vegne, men så virker det snart som om det bare er meg igjen... :cry: Og det hjelper ikke mye at jeg er på dag 36 og ikke noe tegn til noe som helst, og to tester viser ikke det jeg vil se....Blir lei meg om jeg får en så lang syklus igjen!!

Nå må jeg pakke ut og rydde litt. Kom hjem så sent i går at jeg bare har latt alt stå til i dag, og klokka går....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Heisann, Kipa! :)

Jeg er også veldig glad på alle i den blå bølgens vegne, men har ikke klart det ennå selv... Så det jeg ville si til deg, er at du er ihverfall ikke alene med dette :wink:

Du skal se at det blir oss snart også!

Tror det kan ta tid for noen å få et høyt nok hcg-innhold til å slå ut på en test, så det er da vel håp for deg også, særlig siden du er på Dag 36 :o

Jeg er selv på Dag 28, og har som vanlig alle de lissom-symptomene vi prøvere får... :oops:

Lykke til fremover, og tvitvi på testene!

Lillen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...