Gå til innhold

Vårt nyttårsønske


Kipa

Anbefalte innlegg

1000 takk for koselige hilsener; Misty, Maya30, Lillen og Hilde KS!! :D

Jeg stakk igrunnen bare innom for å takke jeg, for her skjer det ingenting... :evil: Men ellers har vi det bra...hadde en forførisk lørdagskveld.....som endte med vill aktivitet under dyna- tilslutt.. :oops:

Er litt... mye opptatt om dagene, skal ha pers.møte på onsdag og sitter som regel med nesa i en bok eller skriver notater...også er det tid for foreldre samtaler om dagen, har hatt to- to positive opplevelser- fornøyde foreldre og en fin dialog. Blir så glad når jeg lykkes i jobben min! :lol:

denne helga har vi klart å smette inn to bursdager også, mannen til mamma i går, koselig det, spes. siden lille niese også var der- og i storform, jeg er favoritten hennes om dagen, hi- hi, liker det ja!! :sjarmor:

Nå i dag skal vi i 1 års dagen til noens venner datter. Mamma'n er en av mine beste venninner. Jeg har bevisst ikke tatt kontakt i det siste, har liksom deppet litt da... og var rimelig sikker på at hun egentlig ikke ville forstå..så feil kan man ta... :oops: Ringte henne på onsdag og det var hun som spurte om, jeg var litt deppa om dagen, pga av det som ikke skjer...hun spurte jo først om det var noe nytt da, og så la hun til, du er vel litt lei av å høre det...Godt å snakke med henne var det i hvertfall, godt å ha venner som bryr seg om en og er der!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener i dagboken min, Kipa.

Vet ikke hva jeg kan si til deg som hjelper nå, annet enn at jeg skjønner hvor kjipt det er, virkelig, og at jeg ønsker at det ordner seg for dere nå, så du kan vagge rundt med kjempemage i høst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er lei lei lei... og suuuuuur!!! I hvertfall når jeg tenker på at jeg er på dag 60 og testen jeg var så dum å ta var hvit som bare faen....Hvor mange ganger skal jeg teste i løpet av denne sinnsyke syklusen da... :evil:

Mannen er bare snill og god og trøster og oppmuntrer og motiverer, lurer jo litt på hva som skjer- men det er vel ingen vits i å gå til legen, for hun sier vel bare at vi skal vente til det har gått et år eller...?

sex annenhver dag er greit det...mmm, men det er jo måte på til bom skyting også da...VRÆL!!!

Ja, ja snart er det påskeferie, men det begynner å spøke for 30- års gaven til mannen... en gravid kone- i slutten av mai....

Ellers er jeg i godt humør når jeg ikke tenker på det, prøver jo å la være. Har så nydelig vær nå og fantastiske gode dager på jobben om dagen. Har hatt foreldre samtaler- og alle er hittil bare fornøyde og roser måten vi jobber på- motiverende og godt å høre!! :enig:

- og jeg har verdens go'este mann :D

Nå er det helg og den skal nytes både med og uten klær... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Det er lov å være sur. :wink:

Men jeg synes nå du virker som en gladjente, jeg...

Godt å lese at forholdet til Kipamannen er bra iallefall. :hjerter:

Kikker ofte innom deg for å se etter nytt.

Blir glad når jeg ser at du har skrevet noe om deg selv. :P

Skriv det som er på hjertet ditt du, vennen.

Ønsker deg all god sex med resultater, vett du... :wink:

Ha en riktig god helg.

God klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Kipa-vennen!

Takk for hilsen i boka mi! :D

Jeg synes dere er de aller flinkeste... særlig med tanke på tålmodigheten... :Nikke:

Det må da vel gå ann å gå til lege for å se hva som kan gjøres for å få igang normale sykluser, uten at det har gått ett år!?

Det synes jeg; dessuten kan du kanskje si til legen at dere har holdt på litt lenger (hvis han/hun ikke vet no fra før...), hvis det kan hjelpe!? :wink:

Det er vel ingen som har lyst til å gå sånn i uvitenhet om når neste mens kommer; særlig når det kan ta så forb.... lang tid! :(

Men fortsett som du gjør; hold humøret oppe, så skal du se at alt ordner seg snart! Dere har virkelig fortjent det! (og hva går jeg og syter over egentlig!!?)

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Takk for hilsen i dagboka mi kipa.

Synd at syklussen din ikke er snill med deg..

Jeg hadde blitt tullete og hysterisk om jeg hadde värt i din situasjon.

Du virker som en kjemmpe flott koselig jente med humöret i behold selv om det kan virke som at kroppen din pröver å gjöre gnelle kjärring av deg..

Pröv å väre med andre barn og babyer det skal visst hjelpe...

Klemmer fra Lottemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare en liten parantes til lottemor :wink: ........jeg jobber på en småbarnsavd. og er sammen med barna hver eneste ukedag :ler: Tenk om det bare hadde vært det som skulle til da hadde det nok klaffet med en gang- men på en annen måte får jeg jo dekket litt av behovet også da. KOOooser meg i jobben min jeg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang; 1000 takk for oppmuntring og gode hilsener!! :D fra klips, maya 30, lillen og lottemor!!

Vi har hatt en deilig dag, gått lang tur i det flotte været og nå lukter det mannens spesial lasagne i hele leiligheten, med masse hvitløk. Tror vi må knerte en god rødvin også!! og av rødvin blir jeg kåt.... :kgblunk:

Alt lagt til rette for en herlig lørdagskveld altså... : :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper lørdagskvelden ble vellykket og med masse rødvin da... :wink:

Tusen takk for bursdagshilsen.

Er dessverre ikke helt i storslag, men skal ikke klage... :oops:

Klem fra Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanke og hilsen i boka mi. Er bare en snartur innom, for storesoster har legetime inne i storbyen (Seattle) i dag og jeg skal kjore! Har desverre ikke hatt anledning til a lese alt som har skjedd her inne siden sist, men har store planer om a gjore det snart. Haper alt star bra til her inne med alle sammen. Dere er flotte jenter!

Klemmer fra Persillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, ømme pupper siden onsdag...kan det være el denne gangen?? *Håpe håpe, håpe HÅPE!!!* Vi går utfra at det er el og holder på så mye vi får tid til...... :oops:

Nå synes jeg det er vår tur!!

Nå er det dessuten påskeferie- og jeg er frisk og opplagt for sex hele dagen egentlig....hi, hi...

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med påskeferie!!

Var en dagstur på Haglebu i går, for å se på hytta som mannen har bygd dette halve året. Så sløva vi litt i sola og gikk en lang tur etterpå før vi reiste ned igjen.

Det er by- påske for Kipa i år ellers...skal lunsje med venninne M i dag, og i morgen er det T som står for tur! Fra onsdag til torsdag skal vi passe lille niese...koooos!! Det blir første gang hun overnatter hos oss..vi skal nok få det koselig ja!! :enig:

Ellers har jeg stooore planer om å gjøre en skikkelig innsats i leiligheten- men hittil har jeg bare sitte her siden jeg våknet... :oops: vel det er jo flere dager å ta av da..

Mne jeg har pynta til påske, bare litt med noen kyllinger og gule lys på de to stuebordene. Synes det er koselig å pynte litt jeg!!

Mannen jobber de vanlige dagene- stakkars han er nok sliten for vi har virkelig fått kjørt oss i senga...og ømme pupper har jeg enda...hmmm, har jo hatt det siden onsdag nå...blir spennende å se da om vi får det svaret vi vil til uka....

Nå må jeg i hvertfall slenge på en maskin med klær før jeg går inn til byen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg hadde dusja i går kom det fram en liten prikk inne handa på langefingeren....mystisk! og utover dagen kom det flere, men bare inne i handflata og under foten. Herregud HVA er dette for noe da. Nå har jeg mange i handa og de er ikke noe gode. Er dette vannkoppene som "endelig" kommer...ja da blir jeg skikkelig forbanna...Måtte vente til påskeferie min liksom... :evil:

Skal ringe til legen og spørre om jeg kan komme innom for noen må i hvertfall se på det. Hmm, vondt å ha hendene i vann også...Munn- fot og hand- syken foreslo en kollega...hmm, jeg husker endel hadde det av barna på avd., men det er ett år siden...

vel får nok ta en telefon og rusletur inn til byen litt før enn jeg hadde tenkt...

Men jeg skal i hvertfall ikke avlyse lunsjen min etterpå med T....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Kipa!

Du skrev noe såndt som "håper jeg ikke bryr meg" i boka mi... Don't worry; jeg synes alltid det bare er koselig når du "bryr" deg! :D

Jeg rakk ihvertfall ikke no negativ og skuffende testing denne gangen, for tanta kom som "bestilt" idag...(-eller igår, sa klokka!).

Jeg håper du har funnet ut av de mystiske prikkene dine nå, og at det ikke er noe som ødelegger for en fin påske...med masse tid i senga!

Håper også at ømme bryster kan være el...endelig! Eller kan du ha blitt gravid? Jeg håper mest på det sidte da... :wink:

Ha en god påske!

Masse tanker til deg fra

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei Kipa!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi. Nå har jeg lest gjennom dagboken din, og vet du hva? Jeg kunne ikke finne noe mer om hva som skjedde med han mannen som mente å ha bevis for at dere hadde kræsja inn i bilen hans! Ble jo litt nysgjerrig dah... Fikk du kjeftet masse på ham?

Trist å lese at du ikke har fått dine etterlengtede to blå ennå. Håper påsken vil vise seg å være fruktbar :blunke: .

Men hvordan går det med hånd-, fot- og munnsyken din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige innspill, Lillen og Matahari!!

For å tilfredstille din nyskjerrighet, M...jeg kjefta masse på han mannen som bare mente vi hadde kjørt på bilen hans...men han bare lo og sa, mannen din har akkurat ringt og sagt det sammesom deg...Vel en god ting kan ikke sies for ofte... :ler:

Til lillen må jeg si at det var leit med den tanta igjen da... :evil: , jeg ønsker deg bare tvi tvi videre!

selv er jeg litt spent...har mensmurringer og synes jeg har hatt det siden torsag...men mest i dag...ikke kvalm, men er puppene litt annerledes... Hmmm, jeg har en test og den tar jeg i morgen, hadde jo antakelig el forrige uke igjen og da trodde jeg at mensen kom ett visst antall dager etter det...

Vi får se, følg med i neste episode!! :wink:

Påskeharen har foresten vært her og der...ett stort egg med alt av det beste jeg vet, og samme fikk mannen ...nå i kveld skal vi til mamma og leke påskeharer der også, lille niese må få og verdens beste mamma som også er den beste svigermor faktisk- mannen og hennes forhold er så herlig, og helt spesielt ! Er veldig glad for det ja!!!

Nå skal jeg løpe til elva og hunden skal får sitt etterlengta bad, han har tjuvstarta badesesongen som alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hvordan jeg kunne glemme å skrive om "prikkene "mine.....de har faktisk gjort sitt for at jeg fikk en litt mindre hyggelig ferie enn det jeg hadde tenkt! :evil: Var hos legen på tirsdag og det var sånn hand og fot og munn greier... Ikke noe godt kan jeg love!!! I løpet av onsdag hadde jeg alle disse tre steder som sykd. sier man skal ha...Kunne nesten ikke gå pga de jævlene under føttene, da jeg dusja måtte jeg ha et mykt håndkle under dem.. og fant noen veldig myke tøfler som gjorde det litt bedre. Ble veldig redusert pga disse hele onsdagen, og satt for det meste.... :-? I munnen fikk jeg for fullt på torsdag og har vært skikkelig plaga der siden, vondt å snakke...

Men endelig nå ser det ut som om det begynner å gå over- 8- 10 dager sa legen, og de i handa er betydelig mindre, så det er jo deilig.

Lurer bare på hvor i alle dager jeg har fått disse fra?? :forvirra:

Ikke har vi kysset siden jeg fikk det heller :( mannen er livredd for å få det, siden han er selvstendig snekker og blemmer i handa hadde jo gjort jobben hans umulig..Men hittil har det gått bra da...

Vi får ta igjen kyssinga til uka, han er blitt en mester i kosing & klemming i hvertfall. Og man kan jo kysse andre steder enn munnen min... :sjarmor: men jeg savner ett realt kline- kyss.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hai Kipa!

Tusen takk for en koselig melding i dagboka mi. Jeg har nå fått lest gjennom dagboka di, og den var veldig fasinerande. Håper veldig at du lykkes snart, og det gjør du sikkert også. Hold motet oppe, så går det nok bra tilslutt. :wink:

Lux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kipa!

Jag skäms när jag ser att jag missat flera sidor av din dagbok :oops: och att du varit i Stockholm och hälsat på också. Fy mig! Nåja, det får bli skärpning på det minsann - intressanta dagböker är till för att läsas!

Krya på dig och lycka till med EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...