Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Heisann, Kipa. :vinke:

Ville bare inn på siden din og gi deg noen <<<<<<blå vibber>>>>>>... :wink:

Det ser ut til at det kan gå min vei også... :o

Testet i går morges, men streken var svak... Tester på nytt førstkommende fredag. Selv om "alle" sier at jeg er gravid - tror jeg ikke helt på det selv.

Ikke bare det, men jeg har vært inne på SG sidene i 3 måneder - og det er tross alt en del som kommer tilbake etter MA og SA... Sist jeg var gravid tenkte jeg ikke tanken at NOE kunne gå galt. Denne gangen er jeg mer pessimistisk liksom.

Krysser alt (inkl. bena... :ler: ) for at det lykkes for dere etterhvert.

Dag 36 - hvor lang sykluss pleier du å ha?

Koselig å høre at det gikk bra i Stockholm i helgen.

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Kipa!! :ler:

Ville bra stikke innom igjen. Synes det er på tide at du enten får tante eller positiv test. Det er så lenge å vente!!!

uansett; tusen takk for hlsen i boken min! Det var utrolig koselig gjort!!!

Håper du følger etter snart!!!

Klem fra Magnhild og Knerten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 4 koselige hilsener fra 4 koselige jenter, tusen takk det varmet!! :P

her er det ingen ting som skjer..jeg blir små rar av å vente på den møkka tanta, for jeg er 100 % sikker på at det er det jeg venter på, har null symptomer nemlig- bortsett fra uteblitt mens....men det betyr vel bare at jeg er sen igjen :evil:

Men nå er det i hvertfall blitt vår her i Drammen også... :D hurra, så mye det har å si for humøret!! Alt blir mye lettere og verden smiler igjen til Kipa..

Har vært og kjøpt meg en vårgave, nye kule solbriller, må jo ha det når det er så fiiin sol ute!! :briller:

Energien kommer tilbake også, har hatt rydde- dilla på jobben idag, men ikke helt her... :-? det er så mye mer interessant å sitte ved pc'n og å se på tv....

Mannen kommer ikke hjem før i morgen :-? jeg leeeengter, og vet at han gjør det også. Dessuten er jeg ikke bare våryr men vår- kåt også :wink:

Bare en dag og da blir det litt av en helg. Vi har nemlig ikke vært alene sammen på over en uke....hi- hi, skal nok kose oss ja :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

-----<--<---<--Så søt du er. :kysse:

Nå synes jeg det er påtide at du får noe annet enn blå roser... :wink:

Enda mere vibber fra meg til deg:

<<<<<<<<<<<<<bli gravid NÅ>>>>>>>>>>>>>

Skjedde det noe nå da? :ler:

Krysser fingrene for deg, vett du. :P

Klem fra Maya30 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maya30;

sorry...det skjedde ingenting..jeg testa for sikretsskyld.. :blunke: tenkte du kunne påvirke den litt, men neida...Tusen takk snille deg i hvertfall!!!

Jeg er litt sur på de nye testen til cb foresten...synes det var bedre med de som man faktisk får to blå på...her skal det jo bli et kors, og jeg kikka og kikka til øynene mine trodde de så en skyggestrek...men det var nok bare tull ja!

vel, skal vel ikke teste noe mer nå for det blir litt vel dyrt.........og så blir jeg suuuuuuuuuuuur :-? :roll: :x :evil: :cry:

får vel vente tanta da, i morra er det dag 40.

men i kveld er glad...mannen er hjemme :hjerte: Deilig å se han igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ingen mens = håp. xxxxxxxxxxxxxx

<<<<<<<<<blå vibber>>>>>>>>>>>

Gir meg ikke så lett, vett du...:wink:

Klem fra Maya30 5+2 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikker bare innom for å muntre opp litt.

Har det skjedd noe?

Håper tanta holder seg borte og at du tester positivt snart.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<blå vibber>>>>>>>>>>>>>>>>

Tvi tvi fra Håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Takk for varme tanker og gode klemmer i dagboken min!!varmet laangt inn i hjerterota... :D

Er jo rene thrilleren dette her...Ble bare mer å mer spent etter som jeg leste nedover her... :lol: Håper på en blå avsluttning... :blunke:

Lykke til videre,og kos deg masse masse med mannen...(men ikke slit an heelt ut nå da... :hoho: )

masse kosa å klemma frå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kipa!

Har det skjedd noe spennende eller? Det må jo være dag 42 nå, hvis :evil: ikke kom! Og da måå det jo være noe på gang! :D

Er så spendt, jeg! :lol:

Hvor lange sykluser har du egentlig? :-?

Håpe-klemmer fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her skjer det ikke noe!! :evil: Mine sykluser har vært lange- noe med 50 en gang og 63 tilogmed, men forrige gang var det bare på 33....derfor trodde jeg at det hadde ordna seg- men tydeligvis ikke...

så lillen; jeg er rimelig sikker på at det ikke er noe godt jeg venter på for å si det sånn.. :-?

er litt bekymra over noe annet...tror jeg kan ha fått vannkopper, det går nemlig på avdelingen og gjett hvem som ikke hadde det som barn...har hørt at det er jævlig å ha det som voksen.. :-? vel jeg er ikke sikker da- men to mystiske "rundinger" har dukket opp...

ellers så har jeg litt god tid i dag, derfor tenkte jeg å begynne å forberede et pers. møte jeg skal ha 2. april..men den boka jeg skal ha om finner jeg ikke, det var jo bare så typisk da.. :evil: Hmmm, tror den er på jobben, men i morgen skal jeg trene og etter det er det tv kveld...onsdag skal jeg kanskje på kino og torsdag klippe og farge håret- vel det var den uka. Torsdag kveld til mandag morgen blir mannen prioritert!! :sjarmor: Blir nok ikke noe forberedelser før neste mandag da...men jeg jobber også best under stress... :wink:

I går var vi på kino, catch me if you can, den var BRA- etterpå var vi litt syndige og koosa oss med taco og vin og mmm...Vi kan kunsten å gjøre hver dag til en fest... :briller:

Lurer på om dere som " følger" meg blir litt irritert på at jeg skriver så mye utenom det dagboka egentlig er til...men når det ikke skjer no så må jeg liksom skrive alikevel- det er så fint å ha en dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært kjedelig å lese baare ting som:

...tror jeg er gravid idag, men tror det ikke likevel, kanskje i morra, trodde det forrige uke også, er jeg gravid eller ikke, jeg tror det, men det tror ikke jeg...

Vi prøvere må vel ha litt andre ting å skrive om også, for vår egen skyld!! :D Bare skriv som du vil, du; det gjør jeg! :lol:

Synes det er koselig å lese i boka di jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kjære, søte Kipa. :kysse:

Fostår deg så inderlig godt. :wink:

Jeg beyndte ikke å skrive dagbok før 12.januar - men jeg har vært prøver i ca. 16 måneder etterhvert...

:murvegg: Slik følte jeg meg stort sett...

Du kan tro det var en lettelse å komme over disse vidunderlige sidene med dagbøker. Det svevde meg ikke å skrive en generell dagbok - for det var jo gravid jeg ville bli... :oops: Her inne møter vi jenter som er "ute etter" det samme som oss: bli gravid, forbli gravid og ikke minst: bli mor... :P

Det er en fantastisk tone blandt dagbokskriverne som du ikke finner ellers på forumet.

Ingen slenger dritt til hverandre. :P

Ingen som er sarkastisk og spydig. :P

Etter min oppfattning: jenter som deler sorger og gleder (klisje, men det er sant... :oops: ) :P

Kikk innom de andre jentene (min definitivt inkludert... :ler: ) - så finner du masse som ikke har med graviditet å gjøre!

Krysser fingrene for deg, vett du. :heiajente:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Dere er så søte at jeg kan ikke få sagt det, takk for at det finnes nett- dagbok og takk for at det er så mange søte og snillejenter rundt omkring i landet!! :D

I går var en pyton dag, fikk migrene anfall på biblioteket, så jeg som skulle være flink å trene måtte bare komme meg hjem, hjem til mørke og senga...

men i dag er det borte. Har hatt en fin dag, deilig vær, man blir i så godt humør av den våren som kommer og er her nå... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Kipa, jeg skjønner at du kan bli frustrert av lange og dumme sykluser. Har ikke annet å si en lykke til videre. Håper det klaffer snart asså..... :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Mayamor

Heisann, Kipa. :kysse:

Du følger jo med alle du - men hvordan går det med deg?

Håper å lese noe om deg også - vett du... :wink:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Uff da. :cry:

Men har du testet? :roll:

Nå må det ordne seg for deg også.

<<<<<<<<<<<<KIPA VIBBER>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Klem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :(

Skjønner at du er deppa, og skjønner det også hvis du blir gaaal!

Men, som Maya spør, har du testa??

Jeg forstår deg godt dersom du har valgt å ikke gjøre det, for det er alltid dødskjipt med negative svar... :evil: Uten testing kan du ihvertfall leve i håpet :wink:

Men det er vel på tide(?), selv om du har hatt lange sykluser før, for denne er jo lengre enn de du har hatt på rundt 40...!

Men jeg maser ikke altså :wink:

Du er flink du, som holder ut! :D

Takk for dagbok-hilsen forresten :D :D

Lillen (som har modem nå, og det går trolig enda tregere enn jeg hadde forestilt meg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg skulle så gjerne sendt deg litt blå vibber men jeg får søren meg ikke til fargene her ! :oops:

Så jeg sender deg heller varme tanker om et blått kryss. ( Enig med deg, vil ha blå strek - ikke kryss )

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...