Gå til innhold

**Sommerberta**sliter.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Ja du har starta et vanskelig prosjekt, noe av det aller vanskeligste tror jeg. Masse lykke til og heia heia til deg. For motivasjonens skyld er det fint å gå ned mye som belønning for strevet til å begynne med, men skal man holde vekten varig, så anbefales jo ikke det. 1-2 kg i mnd er best hvis man skal ned mange kilo, og da må man jo holde på en stund. Så 0,4 kg er kjempebra og veldig bra for kroppen !!!Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh så bra da. De jeg kjenner som har brukt den har virkelig gått ned asså.

Spurte om å få den jeg også for en stund siden, men den kræsjer visst med noen andre medisiner jeg tar.....

Nå har jeg fått en type epilepsimedisin som har voldsom vektreduksjon som bieffekt. Det og trøtthet. Vet nesten ikke om jeg orker å ta den lenger asså, jeg blir jo helt sofagris og tiltaksløs.

Men uansett, grattis med Reductil :-=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for støtten!

Dere er fantastiske.

Jeg har nå startet på reductil 10 mg. Skal prøve det den første mnd, så eventuelt øke dosen til 15 mg.

Er spent på om det kommer til å hjelpe på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støtten!

Dere er fantastiske.

Jeg har nå startet på reductil 10 mg. Skal prøve det den første mnd, så eventuelt øke dosen til 15 mg.

Er spent på om det kommer til å hjelpe på meg.

Du holder oss vel oppdatert? ;)

Go`helg til deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her er det ikke så mye å fortelle.

Jeg var ikke på siste veiing, pga jeg ikke klarte å sitte i bilen så langt pga hofta og ryggen.

Jeg får ikke trent, pga smerter. Prøver å gjøre øvelser hjemme, men det er ikke mye jeg får gjort, før smertene kommer. Til tider er det nok å gå over golvet.

Håper jeg klarer å komme meg på samtale neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til samtale. Så sant jeg får sove i natt. Det er ikke alltid jeg får det til. I morgen er det siste tabletten med reductil. Skal prøve å få en samtale alene med sykepleieren. Jeg trenger det. Får ikke trent, pga jeg skal holde meg i ro. Prøver noen øvelser hjemme, men det blir ikke så mye omgangen på grunn av smerter.

Har ikke begynt med svømming, da jeg føler meg for stor til slike svømmehaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...