Gå til innhold

**Sommerberta**sliter.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Hei.

Må bare si at jeg syns du er tøff! Det er ikke lett å ta seg selv i nakken sånn som du gjør.

Og når det gjelder dusjing på treningssentret er jeg helt enig med deg, jeg er godt over gjennomsnitsvekta selv, og jeg kjører ALLTID rett hjem for å dusje. Orker ikke stå der naken på "utstilling" mellom de tynne damene...

Et lite tips om skritt-telleren din. Pass på at den henger helt rett, for hvis den henger skjevt så virker ikke den pendelen inni om skal telle skrittene. Jeg har hatt suksess med å henge min skritt-teller på sokken i stendenfor i beltelinninga.

Lykke til!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en helt normal kropp, og jeg har aldri dusjet i disse fellesdusjene bortsett fra i svømmehallen (med badedrakt på). Jeg kan godt gå ned 5 kg, men ikke mer så det er ikke pga vekta jeg ikke gjør det. Jeg bare takler det ikke. Kjenner heller ikke mange andre heller som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yo GO girl!! :klappe: Så er det bare å holde motivasjonen oppe! Hele tiden! Gudene skal vite at det er mange ganger jeg er sååå lei av trening og bare har lyst å skippe den. "Skal jo det...også skal jeg det etter jobb..:" Lettvint å skulke! MEN, jeg tar meg i nakken. For, jeg tenker på den HERLIGE følelsen etter trening. Den gjør at jeg får tuppa meg i rumpa!

Men duh, 1400,- for TRE mndr?? Det var dyrt synes jeg!

Det er svindyrt. Jeg fikk 200 kroner i rabatt pga jeg jobber i kommunen. Føler jeg må bruke kortet mest mulig. Men hver dag blir nok for mye.

Hei.

Må bare si at jeg syns du er tøff! Det er ikke lett å ta seg selv i nakken sånn som du gjør.

Og når det gjelder dusjing på treningssentret er jeg helt enig med deg, jeg er godt over gjennomsnitsvekta selv, og jeg kjører ALLTID rett hjem for å dusje. Orker ikke stå der naken på "utstilling" mellom de tynne damene...

Et lite tips om skritt-telleren din. Pass på at den henger helt rett, for hvis den henger skjevt så virker ikke den pendelen inni om skal telle skrittene. Jeg har hatt suksess med å henge min skritt-teller på sokken i stendenfor i beltelinninga.

Lykke til!!! :klem:

Tusen takk for godt tips. Det skal jeg prøve. Har du knappene inn mot huden, slik at klypen sitter på utsiden?

Jeg har en helt normal kropp, og jeg har aldri dusjet i disse fellesdusjene bortsett fra i svømmehallen (med badedrakt på). Jeg kan godt gå ned 5 kg, men ikke mer så det er ikke pga vekta jeg ikke gjør det. Jeg bare takler det ikke. Kjenner heller ikke mange andre heller som gjør det.

Godt å høre det ikke bare er meg. Har lyst å be med svigerinna min og noen arbeidskollegaer, men føler jeg må komme bedre i form først.

Jeg vet ikke hvor ofte jeg bør gå på treningssenteret. Skal prøve å ta meg en tur i morgen etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for godt tips. Det skal jeg prøve. Har du knappene inn mot huden, slik at klypen sitter på utsiden?

Jeg har knappene inn mot huden og klypa ut.

Jeg vet ikke hvor ofte jeg bør gå på treningssenteret. Skal prøve å ta meg en tur i morgen etter jobb.

Det hvor jeg trener sier de at det bør gå 48 timer mellom hver gang man trener så kroppen rekker å hente seg inn igjen. Og at man ikke bør trene samme type trening to dager på rad i hvertfall hvis man vil trene hver dag. Så hvis man trener f.eks styrke en dag bør man trene kondisjon dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt skritt telleren på sokken. Knappene inn og klypa ut. Ville bare prøve her hjemme. De fungerer kjempe bra. Skal bruke den på jobb i morgen, for å se hvor mye jeg går i løpet av en dag.

Kan jeg bruke den på treningssenteret også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mange skritt enn går på en dag. Det er ikke få altså.

Skal ha den på jobb i morgen, bare for å se hvor mye jeg har gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp vært å trent. Trente en time i dag på treningssenteret.

Føles veldig godt på kroppen etterpå.

Nå skal jeg dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mye mer motivert nå, enn før sommeren.

Skal prøve å få gått meg en tur i helgen. Skal gå til og fra jobb, men blir ikke helt det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Jeg syns du er kjempeflink. Det er vanskelig å endre på rutiner og vaner. Det er tøft å skaffe seg nye. Jeg er imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren gikk en tur på ca 45 min u kveld. Var deilig å kunne gå en tur sammen i mørket. Kikket litt i butikkvinduer, småpratet og studerte omverden litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns du er kjempeflink. Det er vanskelig å endre på rutiner og vaner. Det er tøft å skaffe seg nye. Jeg er imponert  :)

:Nikke: Berre henger meg på den her, eg.

Fortsett sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på en treningsøkt i dag også. Satser på at jeg kommer meg avsted snart.

Hvis jeg trener i dag, så kommer jeg tilbake og skriver det.

Tusen takk for hilsen, foresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble ikke trening på meg i dag. Men jeg skal trene i morgen, før jeg reiser på jobb. Treningssenteret åpner klokken 07:00, men så tidlig er jeg nok ikke.

Om ikke så lenge, er de oppe i en og en halv time lengre, og da er det større mulighet å komme seg på jobb.

Var så trøtt at jeg sovnet og sov i en time, og da var det ikke noe å reise på trening for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen sommerberta ;) Jeg utfordrer deg til en treningsøkt i morra. Jeg skal komme meg på trening og da klarer du å komme deg på trening også ;)

Jeg kommer innom her i morra og sjekker om du har vært flink pike :fy_fy:

Ikke ta "presset" mitt altfor seriøst da.... Men det er jo litt gøy å utfordre hverandre, er det ikke? Så kan du komme innom hos meg og sparke meg på trening også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba. Husk at du ikke trenger å trene på senter hver dag. Å gå en tur i rask gange er også trim.

Og ikke glem at etter harde økter så må kroppen også få hvile.

Sjekker etterpå om du klarte å få trent kl. 07.00 i dag.

Gjorde du det er du f#¤/(#)n meg tøff. Jeg hadde aldri orket å tenkt tanken engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ufattelig dårlig samvittighet. Jeg trente ikke onsdag og ikke torsdag. Men jeg har trent en time på fredag og en time i dag.

Til nå, 5 timer på treningsenteret siden forrige samtale.

Ny samtale på tirsdag. Spent på om det er noe forandring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...