Gå til innhold

**Sommerberta**sliter.


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Jeg har ufattelig dårlig samvittighet. Jeg trente ikke onsdag og ikke torsdag. Men jeg har trent en time på fredag og en time i dag.

Til nå, 5 timer på treningsenteret siden forrige samtale.

Ny samtale på tirsdag. Spent på om det er noe forandring.

Ikke ha dårlig samvittighet for det. Kroppen trenger litt pause innimellom. Så 5 timer på treningssentret er slett ikke værst for en utrent kropp :)

Tenker på deg. Håper du får en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du er UTROLIG flink, det må jeg bare si. :klappe:

Fortsetter du sånn + spiser sunt så renner kiloene vekk in no time. Og når du ser det virker er det også en motivasjon til å fortsette.

Nei, dette var imponerende, kjempebra!!

Koselig at samboeren din går tur sammen med deg. Det hjelper å ha en støtte hjemme også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Jeg skal til samtale i dag. Reiser om ikke så veldig lenge. Fikk en slik ekkel følelse at pilen peker oppover og ikke nedover i dag. Jeg har trent, men vet ikke om jeg har trent nok.

Er veldig spent iallefall. Og kjempe nervøs. Håper det går bedre en jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk det bra i dag?

Det gikk som jeg trodde!

:cry: :rodme: + 0,4 kg :cry: :rodme: .

Sykepleien trodde det kunne ha med treningen å gjøre. At musklene er i ferd med å komme. Hun regnet med at det kom til å slippe taket snart.

Håper hun har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som jeg trodde!

:cry:  :rodme: + 0,4 kg  :cry:  :rodme: .

Sykepleien trodde det kunne ha med treningen å gjøre. At musklene er i ferd med å komme. Hun regnet med at det kom til å slippe taket snart.

Håper hun har rett.

Jeg tror hun har rett. Muskler veier mer enn fett. Så det er ingen grunn til å miste motet. Selvom kroppen er bittebittelitt tymgre, er den mye sunnere!

Syns du er flink jeg, fortsett å stå på :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det pleier faktisk å være sånn, at man kan gå litt opp når man begynner å trene men så går man ned igjen. Muskler veier som hun sa mer enn fett, men med mer trening og mer muskler vil du nok forbrenne mer, så stå på!! Du er på rett vei! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt i tråden din.....og jeg er mektig imponert av deg jeg :) Det skal både viljestyrke og stahet for å gå på med krum nakke og HOLDE seg til "planen" sin. Det klarer du visst med bravur! :klappe:

Og ja - selv om VEKTA di ikke nødvendigvis går nedover vil du merke at kroppen går INNover! Altså, blir strammere og mer "tight". Klær blir mer romsligere, og beltet må taes inn etterhvert :) Små ting som gjør at man får mer boost! I know!

Lykke til videre - dette klarer du!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som jeg trodde!

:cry:  :rodme: + 0,4 kg  :cry:  :rodme: .

Sykepleien trodde det kunne ha med treningen å gjøre. At musklene er i ferd med å komme. Hun regnet med at det kom til å slippe taket snart.

Håper hun har rett.

Helt sikkert muskelmassen som kommer :klappe: Bare lurer: Bruker du målebånd? (Da jeg ville gå ned, brukte jeg det isteden... vekta ble skummel da jeg gikk opp i muskelmasse..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har rett. Muskler veier mer enn fett. Så det er ingen grunn til å miste motet. Selvom kroppen er bittebittelitt tymgre, er den mye sunnere!

Syns du er flink jeg, fortsett å stå på :klem:

Jeg tror også at hun har rett. Det var bare så deprimerende akuratt der og da. Det forstod hun, for hun tok meg til siden for å prate etterpå.

Det pleier faktisk å være sånn, at man kan gå litt opp når man begynner å trene men så går man ned igjen.  Muskler veier som hun sa mer enn fett, men med mer trening og mer muskler vil du nok forbrenne mer, så stå på!! Du er på rett vei!  :klem:

Jeg gir ikke opp nå. Jeg skal stå på.

Du har jo vært så flink til å trene, så uansett hvilken vei pilen peker så er du på riktig spor!

Tusen takk for støtten.

Har lest litt i tråden din.....og jeg er mektig imponert av deg jeg :) Det skal både viljestyrke og stahet for å gå på med krum nakke og HOLDE seg til "planen" sin. Det klarer du visst med bravur! :klappe:

Og ja - selv om VEKTA di ikke nødvendigvis går nedover vil du merke at kroppen går INNover! Altså, blir strammere og mer "tight". Klær blir mer romsligere, og beltet må taes inn etterhvert :) Små ting som gjør at man får mer boost! I know!

Lykke til videre - dette klarer du!! :)

Tusen takk for støtten.

Helt sikkert muskelmassen som kommer  :klappe:  Bare lurer: Bruker du målebånd? (Da jeg ville gå ned, brukte jeg det isteden... vekta ble skummel da jeg gikk opp i muskelmasse..)

Sykepleien tok mål på første møte. Skal tas mål igjen i desember. Jeg har ikke gjort det selv. Kanskje jeg burde begynne å gjøre det.

Får ikke vært på treningssenteret før på mandag. Reiser bort i morgen og blir til søndag. Men jeg kan gå turer allikevel.

Endret av **Sommerberta**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen trening på meg i dag. Er utrolig sliten. Fikk igjen mensen i går og har ufattelig vondt. Har så smerter i magen at jeg er kvalm. Regner med å få tatt meg en tur i morgen, før jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her har det vært stille de siste dagene.

Jeg har ikke fått trent siden vi var borte. Jeg var følte meg rett og slett syk når vi kom hjem fra ferie. Så har det vært intens mye jobbing den siste tiden.

Skulle ha vært til samtale i dag, men følte meg ikke i form til det. Var kvalm og oppblåst. Har hatt litt problemer med avføringen den siste tiden. Var på apoteket å kjøpte noe tabletter i dag. De skulle virke mellom 8 og 12 timer. Nå har det gått 10 1/2 time uten noe virkning. Skulle så gjerne ha fått meg et sikkelig toalettbesøk.

Ellers er det noe annet jeg har tenkt på i dag. Skal sjekke det i morgen. Jeg skal prøve å bytte samtale gruppe. Jeg føler jeg ikke kommer meg inn i gruppen. Jeg er yngst og de andre er fra 20 år eldre en meg og oppover. Skal prøve å komme på gruppen til hun som hadde den første samtalen med meg, da samboeren var med. Håper det lar seg ordne.

Håper jeg får tatt meg en treningsøkt i morgen. Men først og fremst, få magen i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

er innom og snikleser litt :sjenert: jeg syns du er kjempe flink, virker som du er skikkelig innstilt og det har alt å si!!

hvordan går det med matvanene da? Mamma slutta og drikke cola og spise potetgull og gikk ned 10 kg på tre mnd :overrasket: uten trening. Så har jo mye å si hva man putter i seg også.

Men viss det er noe trøst så er det ikke gøy å være tynn heller. jeg har alltid bare vært skinn og bein, blitt "mobba" litt for det da jeg var mindre. Folk mente det ikke som mobbing, di skjønte bare ikke at det såra meg. Før spiste jeg flattbrød med 1cm tykt lag med smør, så flattbrød, så like tykt lag med smør osv til denne "skiva" ble veldig tykk, og jeg nesten ikke fikk den inn i munnen. Dette spiste jeg for å legge på meg. jeg spiste all nei-mat. men ble ikke tykkere. Nå di siste åra har jeg lagt på meg litt mer, men kunne gjerne hatt noen kg til på rompe og lår. Uansett hva jeg spiser så klarer jeg ikke legge på meg, står bom stille på 47 kg, folk sier "du er så heldig" på en måte ja, på en måte nei. Det er myyyye finere med 10 kg for mye enn for lite!

Dette fikk deg kanskje ikke til å føle deg så mye bedre, men jeg syns det er litt viktig å få frem at det er mange som sliter andre veien også ;)

Ønsker deg lykke til, og håper du når målene dine :klem:

Kan gjerne komme innom og sparke deg i :flekke::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen.

Her er det ikke mye aktivitet fortiden.

Jeg trenger virkelig et spark bak.

Håper jeg kommer igang med treningen over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du flink med skrittelleren? Hva med å bruke den hver dag! alle monner drar - eller hvert skritt teller som den kampanjen har som slagord.. Jeg og sambo har bestilt skrittellere som snart kommer i posten og vi har tenkt å bruke dem i det daglige for å oppmuntre oss selv til å gå enda mer. Se hvem som går lengst og sånn! :)

Synes du er flink jeg! Flott at du får fortsette med samtaler også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen!

Jeg har vært til samtale i dag. Hadde gått ned 0,4 kg. Det er ikke mye. Men til tross for ingen trening og dårlig form, så er jeg glad det gikk den veien.

I morgen håper jeg at jeg kommer i gang med treningen igjen. Jeg satser på det. Skal snart legge meg, så jeg kommer meg opp fra morgenen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal til samtale på torsdag og da skal jeg prøve å få et par ord alene med sykepleien. Jeg skal spørre hva hun synes om at jeg begynner på reductil.

Jeg spiser lite men ofte. Jeg får ikke trimmet så mye som jeg skulle ønsket. Men jeg går til og fra jobb, og går mye i jobben.

Jeg føler jeg står bom fast.

Jeg trenger hjelp. Håper hun er enig med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...