Gå til innhold

avatar, hvorfor valgte du du den?


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og...vips! Der var Harry borte.

Motivasjonen for denne er at jeg er sulten! Skippet frokost i dag, og siden jeg ikke er no'videre glad i å lage mat, så valgte jeg en som ser ut til å trives ved kjøkkenbenken :sjarmor:

Hmmm...snart er det mat å få! (skal hente yoghurten min)

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Arwen på avataren min nå, kanskje fordi det er litt sånn "Ringenes Herre" feber akkurat nå? Ikke at vi har så mye til felles akkurat - bortsett fra det mørke lange håret. Ikke spesielt alvete av meg jeg nei. (Men jeg er nå en :rosaengel: likevel da.... :ler: til tross for at glorien er sprukket på flere steder.....)

Dypere enn dette blir det nok ikke,Lasse..... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så under den pene fasaden er du egentlig liten og sart Lea ? :wink:

Det er jo ellers påtakelig at den ytre fasade betyr så mye for selvbildet til folk... Man velger jo her pene avatarer for å bli lagt mer merke til, bli hørt...? Eller? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bytta avatar jeg.

Vil ikke bli satt i bås fordi jeg er så pen  :ler: .

Ååååhh for en søt liten "voffs" da :D

Sikkert like nydlige som sin matmor..... nei da, har ikke satt deg i noen bås nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke min voffs det der da.. men den ligner på min da den var baby!

Og en Rottweiler er vel ikke akkurat sart? Det er ikke jeg heller. Men jeg er ikke stor heller akkurat..

Mine avatarer har egentlig ikke noe med meg som person å gjøre tror jeg.

Er ikke særlig opptatt av å være "pen".

Men jeg forlanger å ha sjarm og utstråling :ler: .

Men det er jo pokker så vanskelig å få det frem her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som dere ser et bilde av Shania Twain. Jeg har valgt den som avatar fordet jeg har henne som et forbilde og fordet hun har indianerblod i årene og jeg elsker indianere :) Skulle ønske jeg var indianer selv :) Jeg liker musikken hennes og skal bli like slank og fin som henne etterhvert. Jeg har et flott bilde av meg selv også, men jeg vil ikke ha et bilde av meg selv. Er noen nyskjerrige på hvordan jeg ser ut er det bare å gå på spraydate.no. Jeg bruker nicket mitt over alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min avatar er fra den første karakteren i spillet Anarchy Online. Hun heter Gattolina, som er et forsøk på å skrive "liten katt" på italiensk. Gatto er i hvertfall riktig... Opp gjennom min tid på internett har jeg alltid hatt et nick som har noe mer eller mindre relatert til katt, fordi jeg er veldig glad i katter.

Mjau, mjau.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatert jeg har er av sønnen min. han døde da han var tre og en halv uke gammel. jeg vil derfor aldri få muligheten til og trille med han i vognen, eller hvise han frem, snakke om hans første skrikk osv. derfor har jeg han. for og kunne vise han frem og skruyte av han sånn som andre mammaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi noen ble litt småsnurt fordi jeg stakk av med "marken" hans :sjarmor: Den ble returnert i fin stand og i en litt bedre shape enn han var i før :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
Har bytta avatar jeg - vov-vov'en min ville vise seg fram litt  :blunke: Er han ikke nusk kanskje?

Monja! Er det hunden din? Jeg trodde det var en bamse! Unnskyld! :oops:

Min avatar er som den er fordi jeg liker å observere - så den sier noe om meg.... Dessuten liker jeg å tegne så jeg har laget den selv - og det sier jo også litt om meg...Tror jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Synes det er kult med de som har avatarer som er litt selvironiske, morsomme etc.

Dere som har vakre stjerner som avatar, det er komisk og direkte latterlig. Altså, her på forumet har vi bl.a Brooke Shields og Jennifer Aniston mm. Jeg flirer rått.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mulig det, men jeg ser bare for meg en haug med blubber som i cyberworld leker at de er, ja hvorfor ikke Angelina Jolie.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg lei av Lorenzo, og er tilbake som meg selv, i mitt rette element. der er det bare ro, frihet og fred. Herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...