Gå til innhold

avatar, hvorfor valgte du du den?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Valgte Tweety fordi dette er helten min - er bare så søøøøt

"ohhhh I think I saw a pussycat" :hoho:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh....

Tror ikke den er så vanskelig å forstå, ut fra nicket mitt.....

Nicket ble til av den grunn at jeg også er veldig glad i "banbaner", og "Jeg velger kun de beste!" :hoho::hoho::hoho:

*klem*

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Livet mitt føles som ett teater for tiden- så jeg fant frem til denne.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet
Så kan man jo spørre seg hvorfor jeg liker Lorelai så godt

Ja det kan jeg ikke forstå. Makan til mer irriterende dame har jeg sjelden sett!!! Hun er jo så voldsomt stressa og skal komme med morsomme kommentarer i ett strekk. Jeg hadde blitt gal hvis det var min mamma som var sånn.

Syns også det er slitsomt med mødre som skal være så "kule" hele tiden.

Skrevet

Mitt avatar er faktisk mitt eget venstre øye. Jeg gjør for ordens skyld oppmerksom på at bildet som det er et utsnitt fra er lekt med, ettertrykkelig, i et fotobehandlingsprogram - Dette sier jeg for ordens skyld, slik at ingen tror at det de ser i mitt avatar på noen som helst måte er representativt for mine naturlige farger.

:)

Milo

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Min avatar er av Lorenso Lamaz (er det riktig skrevet tro

Det skrives Lorenzo Lamas.

Ikke ta det ille opp men han er prototypen på en latino-klyse.

Milla

Skrevet

Det er greit det Milla :ler: Jeg er klysete jeg og :sjarmor:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Innsmurt i vaselin til alle døgnets tider :ler:

Milla

Skrevet

Jeg har også trodd at avataren din var Pitt, Lasse.

Lamas prototypen?

Eh, stemmer for Iglesias jeg da ;)

Skrevet

Han er vel ikke akkurat typisk Latino heller..

Iglesias eller Ricky Martin er vel mer i den sjangeren?

Lamas faller inn i min katagori: innholdsløse Hollywood.-menn.

Skrevet

Det var da voldsomt til interesse (eller mangel på ....) for Lamas da.... :ler:

Jeg ser poenget med Pitt... JEG ser vel ut som en slags mellomting, men Pitt har så lite ansikt/hode så jeg velger da Lamas som avatar :sjarmor: Hvorfor? Fordi jeg også har den skavanken, og det bryr meg litt.... Så jeg velger han som ikke har den... :wink:

:ler:

Skrevet

Valgte den fordi JohnnyCash er en genial mann.. min hyllest til han!

Skrevet

Hva er så genialt med han da? Hva har han som du ikke har? Eller har han noe som du også har?....

Gjest Lottemor
Skrevet

Min avatar var først en upersonligen bare for at jeg hadde ikke noen peiling på hvordan man gjore bilder mindre i dette foto programmet vi har.

No har jeg peiling og da ble min avater min datter som jeg elsker mest ver allt og jeg er så stolt over å være hennes mor at jeg vil vise det til hele verden.

ikke dypere enn det :)

Skrevet

Nyyyyydelig jente Lottemor!

En liten avsporing kanskje, men Lasse, du lurte på om det var noen fordeler med å bli æresmedlem i Leas fanklubb.

Vel, i tillegg til de tradisjonelle tingene som T skjorte med Lea-trykk samt månedlige NewsLetters om Leas Liv og Levne (NLLLL) skal vi nå starte opp bussturer til Leas hjemby hvor vi skal besøke barneskolen og ungdomskolen hun gikk på. Den lokale kirken hvor hun hadde en meget kort karriere i sangkoret står også på programmet. Vi er meget stolte over at Leas ene filleonkel holder lysbildeshow og foredrag på det lokale samfunnshuset. Han gir selvsagt også atuografer til alle som vi ha.

Som æresmedlem får du sitte foran i bussen samt at du får gratis Lea-mus i øyet.

Går det ann å bli bedre enn det da??

:briller:

Skrevet

Avataren min er av hunden min Kira. Derav "nicket" også. Vet ikke akkurat hvorfor jeg valgte den. Jeg bare gjort det... ;)

Skrevet
Som æresmedlem får du sitte foran i bussen samt at du får gratis Lea-mus i øyet.

:ler::ler::ler:

Ikke glem den obligatoriske Lea-trusa da....

Brukte eller ubrukte? :roll:

Er stolt av å være Lea's offisielle Toyboy jeg nå assa :sjarmor:

Digger lekekamereraten min :blunke:

Skrevet

Jeg bruker dette bildet for det var ganske stilig når det var svart/hvitt. Dessuten er jenta utrolig søt og en god skuespiller.

Hun er like mørk som meg og ansiktet er lik formet.

Bruker helt klart bildet fordi det er en pen jente på.Men sånn er vi alle. Har selvironi og kunne gjerne hatt et bilde av meg selv i en morsom "stilling," men syntest det var enklere å finne et bilde på nettet. Da jeg ikke har spesielle program på dataen som kan gjøre forskjellige ting med bildet.

Dessuten har det noe med at jeg skal vere en anonym person her inne. Sier mye om me selv som ikke så mangen rundt meg trenger å vite.

For det er mulig det er noen her inne som jeg kjenner. =)

Enkelt å greit.

Lasse: Hadde ikke peiling på hvem han der var jeg, så jeg søkte på sol og fikk opp et aldeles nydelig bilde av han mannen. :sjarmor: Lorenzo Lamas.

Skrevet

Brukte eller ubrukte? :roll:

Er stolt av å være Lea's offisielle Toyboy jeg nå assa :sjarmor:

Digger lekekamereraten min :blunke:

De er kjøpt på Fretex, så brukte er de nok.

Men de er vasket med OMO Micro-pluss, så de er gode som nye!

Ikke alle som har en Samurai som groupie...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...