Gå til innhold

avatar, hvorfor valgte du du den?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hvorfor valgte dere akkurat det bildet?

Fordi det er meg...

Er det fordi du kunne ønske at du var så pen som den kjendisen du bruker, at du liker vedkommende, at du ligner Eller hva?

Jeg er ikke fullt så hårete, men ellers kan det jo være en del fellestrekk, ja.

Betyr utseendet så mye for vår selvfølelse og trygghet at bare de som er genuint trygge på det tør bruke det som avatar? Eller er det de som ikke bryr seg så mye om noen kjenner dem igjen?

Jeg bryr meg ikke så mye om det er noen som kjenner meg igjen... Hvis noen har noe å utsette på trynet mitt, så vær så god... :ler:

Ellers så har jeg fått et par tilbakemeldinger om at jeg har en trøttende avatar. Håper ikke det gjenspeiler personligheten... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avatar? Hm, dette er jo et bilde av meg det. Men med litt mer rosa hår enn det jeg virkelig har da..... Men, hva gjør vel det? Det er jo meg alikevel. Det er iallefall mine meninger da... Hm, ok, bildet er ikke av meg, men jeg identifiserer meg ganske så mye med denne jenta. Tror jeg.... :ler:

Skrevet
Altså: Det er mange som har valgt bilder som avatar (som meg). Men hvorfor valgte dere akkurat det bildet?

Da vi fikk tilgang til å bruke avatar, gjorde jeg det jeg kunne for å finne en tusenfryd i en artig animasjon. Men det fant jeg jo ikke da. Og ikke gadd jeg lage selv heller.

Men så fant jeg noen andre animasjoner - det var nemlig det jeg ville ha - og fant en gymmende, sprek hoppe, som jeg gjerne ville være. Noen sier jeg er, men jeg vet nå ikke det...

Hva med de mer sexy avatarene som du , Tusenfryd brukte? Hvorfor valgte du den, hvilken reaksjon var du ute etter? Jeg tok det på strak arm og reagerte som en skikkelig mannsgris ville gjort... :wink: Men var det noe du ville forvente av noen?

Så ble det juuuuul... prøvde meg med en nisse foran pc-en - hvor kjedelig er det da...? Veldig. Og engelen min? Søt, men ikke mer.

Så tenkte jeg at - jamen, det er jul, ut av skjul og ha en god p*l etc. La oss slå oss litt løs!

Nei, jeg forventet ikke den reaksjonen. Men jeg synes det var ustyrtelig morsomt :ler: La du merke til at jeg skiftet truse underveis? Eller trodde du jeg brukte samme truse i tre uker?

Den er vel ganske meg den ja. Litt sletteheks og litt bestemt, litt bestyrtet med tanke på hva samfunnet utvikler seg til - og fryktelig søøøøøøt :oops:

Skrevet

hmm...Dere er ikke så dype som jeg trodde.... :wink::sjarmor:

Eller er det ikke alt ubevisst som kommer fram? Ser forøvrig at få med bilder som avatar har svart her... HINT HINT...

Litago: Så jeg avslørte meg der ja.... Æresmedlem? Har det noe fordeler da? :sjarmor:

Skrevet

Dype? Hva slags dyphet hadde du forventet da, Lasse?

Omtrent av det slaget som du kommer med nå når du får fortelle om din avatar

Skrevet

Hmm....valgte min avatar fordi den var litt sånn harry sjømann/trailersjåfør-aktig :-)

Selv er jeg ganske så liten, nett og feminin, men ikke så rent lite tøff :briller: , så da passet min "tatovering" bra både som kontrast til det feminine og som understreking av de mer "tøffe" sidene mine.

Håper det var dypt nok for Lasse :hoho:

Skrevet

Avataren min snakker vel for seg selv.

Skrevet
Dype? Hva slags dyphet hadde du forventet da, Lasse?

Omtrent av det slaget som du kommer med nå når du får fortelle om din avatar

hihihihi, ja, det innlegget passet til avataren din Tusenfryd... :ler::wink:

Legger bare merke til at mange har avatarer av kjente fjes, og ingen er mindre enn veldig pene...

Min avatar? Det er jo meg jo. :wink:

Skrevet

Passet ? Hva mener du med det? Hmpfh! (tror jeg)

Er det deg, du - tenk det. Analyser det for oss da... væææær så snill!

Skrevet

Hehe, dette blir mitt første innlegg :D 8)

På dette forumet så håpet jeg på å få være litt anonym, men samtidig naken.. Kanskje litt vanskelig å forstå :roll:

Var nå derfor jeg valgte min da. 8)

Skrevet

:ler::ler:

Vel, here goes:

Min avatar er av Lorenso Lamaz (er det riktig skrevet tro??? :-? )

Jeg ligner mye på han har jeg hørt, defor syntes jeg det var en god ide å bruke han når jeg først datt over et bilde av ham.... Han ser jo bra ut synes jeg, og dersom jeg ligner, tar jeg det som et kompliment! :sjarmor:

Jeg har ikke en avatar av meg selv fordi jeg ikke tør.. Deter alt for mange raringer der ute til at jeg tør gå HELT ut med hvam jeg er...

Derfor er også LL vanskelig å kjenne helt igjen på bildet...

Deter altså ingen sjulte ønsker eller behov med min avatar, det var bare mosomt å bruke ham når jeg kom over bildet pga det andre har fortalt...

:sjarmor:

OK Tusenfryd?

Skrevet

Åååh. er det han.. *skuffet*

Jeg har alltid trodd at det var Brad Pitt jeg.

Forøvrig ønsker jeg meg en Bruce Willis-lookalike her på KG.

Nå har vi en Samurai-wannabe og en kamuflert kjendis ++, men det holder ikke for meg.

Er ikke Katie Holmes for ikke no' heller da.

Forøvrig tar jeg tilbake at jeg ikke er så pen.

Etter å ha truet sambo med luftgevær måtte han innrømme at jeg var myyyye penere. :ler:

Skrevet

Jeg har denne avataren rett og slett fordi den "hører til" navnet mitt og at den passer så godt.

Skrevet

Vel, jeg har lenge hatt en engel med lyst hår som avetar. Først trodde jeg at jeg var en engel!!!! :rosaengel: Selv om jeg har mørkt langt hår. Men....ettersom jeg traff flere her inne innså jeg :sjokk: at jeg ikke var noen engel alikevet (men jeg er snill IRL). Så da måtte jeg få meg en avetar som lignet litt mer på meg (Har ikke lett etter Brooke shields bilde heller). Ok, da fant jeg en jente som var mørk - og kvitta meg meg engelbilde.

care ikke blond og naiv, men mørk og rappkjeftet :hoppe:

Ble dette dypt nok???

Skrevet

Det sier vel seg selv.... hi hi hi

Neida, dette er vel drømmen om hvordan jeg ønsker å se ut...

:roll:

Skrevet

På grunn av min datters interesse for Mummitrollet og dets venner, har jeg kommet til at LilleMy og jeg faktisk har en del til felles..... :lol:

LilleMy liker å være rampete, hun finner på veldig mange skøyestreker, er en liten hissigpropp, litt streng, men samtidig søt og sjarmerende.....

Så derfor falt altså først nick'et mitt på LilleMy, og etterhvert som jeg ble litt mer "dreven" fant jeg ett bilde jeg kunne bruke som avetar. Nå tror jeg dog den skal byttes ut, med en annen tegning av den lille damen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nå prøvd meg lå litt forskjellig da, og har liksom ikke falt til ro med noen bilder.

Nå har jeg et bilde av Anastacia som jeg synes er råkul!!!! 8)

Å så er hun så utrolig MEG opp av dage.....he he

Skrevet

Jeg strevde meg mest ihjel for å overhodet få til en avatar som passet i str :oops: :oops:

Denne er dødsharry!!! Klippet fra en eller annen butikk på nett. Men jeg valgte den fordi han har en fin arm (skal klippe bort litt mer av alt andre, tror jeg). Også syntes jeg det var på tide med noe pent å se på for alle jentene som tiltrekkes av menn :wink:

På et tidspunkt var det innmari mye BH'er og pupper og stell å se (pent, det også, for all del, men ikke helt i min egen gate), så for å få litt andre inputs så valgte jeg altså Harry ved siden av her.

Egentlig er jeg lei Harry allerede.

Maiken

Skrevet

Har akkurat byttet til et bilde av Lorelai fra yndlingsserien min Gilmore girls som går i dag, jippi! Siden jeg er så glad i denne serien blir jeg glad hver gang jeg ser bildet, dvs hver gang jeg ser et av mine egne innlegg.

Det var hovedårsaken.

Så kan man jo spørre seg hvorfor jeg liker Lorelai så godt, og det er fordi hun er mamma (som jeg snart blir og er litt opphengt i for tiden), har klart seg bra i livet ved å jobbe hardt (mitt ideal), er utadvendt og morsom (som jeg også gjerne vil være), og peeeen (som jeg også gjerne vil være). Derfor blir jeg også hver gang jeg ser bildet minnet om hva som er mitt ideal og hva jeg streber etter. Og så mye som jeg er her på KG blir jeg jo minnet om det hele tiden.

Ville nok ikke hatt L. som slikt et ideal hvis hun ikke var pen/sjarmerende, nei. Gidder nesten ikke se på filmer og serier hvis det ikke er minst en pen og sjarmerende hovedrolleinnehaver med. Men pen i mine øyne er litt mer enn Cindy da, heldigvis. Utstråling er faktisk viktigst. Dessuten må personen ha stil i klær og hjem slik at jeg kan få masse inspirasjon.

Hvorfor jeg er opptatt av pene mennesker, klær og hus vet jeg ærlig talt ikke. Men jeg blir glad av det likevel.

Skrevet

mitt avatar er et bilde av meg selv som jeg klipte ut mesteparten av (les: sensurerte) men jeg har lyst hår nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...