Gå til innhold

avatar, hvorfor valgte du du den?


Mathias

Anbefalte innlegg

Veit ikke hvor jeg skal legge ut denne med alle de nye rommene jeg.. Legger den derfor her... :wink:

Altså: Det er mange som har valgt bilder som avatar (som meg). Men hvorfor valgte dere akkurat det bildet?

Er det fordi du kunne ønske at du var så pen som den kjendisen du bruker, at du liker vedkommende, at du ligner Eller hva?

Hva med deg Lea, er det et bilde du har funnet, eller er du så pen (dvs du er pen, vet det og synes derfor det er greit (er ikke redd for) å vise det)?

Betyr utseendet så mye for vår selvfølelse og trygghet at bare de som er genuint trygge på det tør bruke det som avatar? Eller er det de som ikke bryr seg så mye om noen kjenner dem igjen?

Hva med de mer sexy avatarene som du , Tusenfryd brukte? Hvorfor valgte du den, hvilken reaksjon var du ute etter? Jeg tok det på strak arm og reagerte som en skikkelig mannsgris ville gjort... :wink: Men var det noe du ville forvente av noen?

Er det drømmer og ønsker en kan lese av valgene, eller er det bare tilfeldigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Duchess

Denne avataren har ingen story, men en periode så hadde jeg bilde av meg selv (delvis bilde av meg selv), men så fant jeg vel ut at det var på tide med litt forandring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake som Duchess! Kan jeg tolke det som om du er ovenpå igjen? Håper det! Men hvorfor gikk du fra bildet til denne da? Hvorfor ikke en mindre "sexy"/mindre kropp? Hva liker du med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

hehe, du kan tolke navnetilbakeendringen som du vil, men det har ingen annen grunn enn at jeg det føltes helt feil å hete noe annet enn Duchess her inne.

jeg følte ikke lengre for å ha bilde av meg selv som avatar, og snubla over dette bildet.

det sier noe om meg, men hva det sier om meg, forblir en taus hemmelighet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg valgte min? fordi det har vært så mange innlegg om denne karen i det siste at jeg tenkte det var greit med en liten hyllest av Mr. Samurai :D

Og dersom det er noen jenter her inne som ennå ikke vet hvem han er.... ja så gjør det ikke noe om de ved en feil skulle tro at det er meg :ler:

ehhhh.... som alle damene her skryter så fælt av altså :P

Pssst!!! jeg koster bare en 5-600 hundre kroner og du får en oppelvelse du sent vil glemme :Nikke:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel Lasse, jentene ville ikke ha meg med i "desperatkonkurransen" sin.... det er en grunn til det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dorian

:ler::ler:

Erm..

> Er det fordi du kunne ønske at du var så pen som den kjendisen du bruker, at du liker vedkommende, at du ligner Eller hva?

beskriver HELT klart mitt valg av avatar :ler::briller:

dorian - ligner ikke så veldig lenger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor denne avataren?

Vel, ville gjerne fremstå som sexy og cool og syntes at dette bildet av meg selv var begge deler! 8)

Med et sexy image trodde jeg kanskje at jeg skulle få mange fan beskjeder på personlige meldinger, men den gang ei....

Egenltig liker jeg den gamle avataren min best, den som viser meg på surfebrettet.

Ettersom sexen tydeligvis ikke selger, går jeg nok snart tilbake til den gamle ja....

YIIIIIIHAAAAAAAA!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg Lea, er det et bilde du har funnet, eller er du så pen (dvs du er pen, vet det og synes derfor det er greit (er ikke redd for) å vise det)?

Øøøøh... hvor skal man begynne?

1. Bildet er ikke av meg.

2. Jeg er ikke så pen (men jeg har min sjarm :wink: )

3. Dette bildet er av Katie Holmes.

4. I en tråd spurte man hvilken kjendis brukerene lignet på. Jeg har flere ganger fått høre at jeg ligner på Katie Holmes. Og da har jeg valgt henne på min avatar da.. innimellom.

Åsså har jeg ordna litt på bildet da.. fargelagt og sånt. Bare fordi det er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare nevne at det er Lea som har laget JH'en (jurholderen) min.

I tillegg til at hun er pen, intelligent og morsom så er hun altså også neve-nyttig!!!

Eller kanskje jeg skal trekke tilbake det med intelligent.... Hun lagde bare tre nipple-holders på JH'en så jeg måtte pynte den fjerde med en ring. Alle vet jo at en ku har fire nipples....

Forøvrig så er jeg formann i Leas fanklubb. Du kan få bli æresmedlem hvis du vil Lasse!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min avater står for jomfruen - som er det stjernetegnet jeg er født i. Virgo betyr jo også jomfruen... :sjarmor:

Måtte lete lenge før jeg kom over et bilde som var lite nok til å bli brukt som avatar. Det er selvsagt ikke en like lekker avatar som mange andre har - men jeg er godt fornøyd jeg :-)

Virgo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller kanskje jeg skal trekke tilbake det med intelligent.... Hun lagde bare tre nipple-holders på JH'en så jeg måtte pynte den fjerde med en ring. Alle vet jo at en ku har fire nipples....

:ler::ler:

Du skjønner det Litago.. jeg var litt stressa før jul jeg.

Kan vi ikke kalle det en allianse-JH? Så kan vi bygge på med en nipple-holder til neste jul?

Forøvrig synes jeg at det var litt ku-ult med den ringen jeg da *ro-ro*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en rastløs sjel og skifter stadig ut min avatar..*hopp og sprett*

Den jeg har nå er av den ene rotta mi , Mimmi, som barn i hånden til min bedre halvdel..hehe

Valgte den fordi jeg syns bildet er uvant og stilig, og for å vise at rotter er ikke så ekle som folk vil ha det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Interessant vinkling du har på dette temaet, Lasse :-)

Da jeg først "begynte" her i midten av juli (eller noe), var jeg rimelig usikker mht avatar. Kjente til og med ikke til ordet avatar.....

Men jeg fant et bilde av Bender (fra Futurama) fordi jeg simpelthen elsker rollefiguren hans og synes replikkene er morsomme. Men hadde jo nicket Kattepus, da, så passet vel ikke helt i følge meg selv. Så fikk jeg meg katte-avatar som var helt nydelig da, synes jeg.

Nå har jeg blitt lei kattepuser og små pelskledde kattedyr, så ville ha et mer feminint (og menneskelig) nick og en passende avatar. Hvem andre enn Mamie Van Doren passet bedre ? Hun var jo en ordentlig diva i sine yngre dager og she is still going strong. Ble i sin tid sett på som en kvinnelig casanova, men det er ikke grunnen til at jeg har valgt henne som avatar. Hun var flott og hadde sex-appeal og var en slags girl-power babe i sin tid, tror jeg. Hun har også hatt noen knallbra låter for en tid tilbake. Anbefales !

Hun har også spilt i utallige filmer og holder seg ennå godt.......

Klem, Diva :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel, då eg skifta ut jule-avataren min måtte eg få meg ein der eg framstår som uimotståeleg, syntest eg. (Jada, det er meg.) Men om eg ikkje blir neddynga av kjærleiksbrev, så skiftar eg igjen, tenker eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

Foreløpig så er det bilde av lille prinsessa mi :P Henne er jeg så stolt av at jeg får ikke vist henne nok fram! Så skrytebilde av datteren min, kan jeg kalle avataren min da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

falt pladask for den konsentrerte og ivrige pingvinen da jeg kom over han. og så sitter han med laptopen på fanget - som meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - du syns kanskje jeg har en kjedelig avatar????? :forvirra:

Men - jeg føler det er et bilde på hvordan jeg føler meg mange ganger.......veldig usikker! Selv om min deltagelse på dette forumet abosolutt har vært til hjelp for meg.

Også synes jeg avataren står i stil med nicket mitt!

Derfor har jeg valgt denne avataren! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...