Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Presten var kjempehyggelig, og det var ingen spørsmål om verken jesus eller barn født utenfor ekteskap ;)

Da er alt klart for at vi kan begynne å produsere kirkeprogrammene, så så snart vi får tid så skal de gjøres ferdig!

Vi har møte med presten i morgen kveld. Håper han er like koselig som deres prest. Nå kjenner jeg han litt fra før, men har aldri møtt han i en sånn setting. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt sikkert til å gå supert :)

Jeg mistenker at jeg får utdrikningslag likevel, forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt sikkert til å gå supert :)

Jeg mistenker at jeg får utdrikningslag likevel, forresten. ;)

Så koselig!!! Håper du får!!!!! Jeg er litt mistenksom selv... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mistenksom på dine vegne også ;)

Ja, da får vi være mistenksomme sammen :ler: Full rapport på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis du ikke ligger langflat på sofaen og ikke orker å stå opp pga fyllesjuke så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Det kommer helt sikkert til å gå supert :)

Jeg mistenker at jeg får utdrikningslag likevel, forresten. ;)

Stilig, noe rart som har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen fikk melding fra svigerinnen min, og ble plutselig svært så hemmelighetsfull. Og plutselig gikk det opp for meg at svigers kanskje ikke har tenkt til å komme hit på fredag likevel.. men bare prøver å lure meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Mannen fikk melding fra svigerinnen min, og ble plutselig svært så hemmelighetsfull. Og plutselig gikk det opp for meg at svigers kanskje ikke har tenkt til å komme hit på fredag likevel.. men bare prøver å lure meg ;)

Hmmm, mystisk mystisk. Kan være at de har klart å lure deg altså, jeg håper på det jeg :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende..!! :hoppe: :hoppe: jeg håper på dine vegne at du får et.. Er jo litt stas med det... Så får du håpe at vennene mine kommer på mitt.. Jeg vet allerede at 2 av mine beste venner ikke kommer fordi de allerede betaler i dyre dommer i fly og hotell til selve bryllupet. Skjønner godt at de ikke kan ta seg råd til en helg til.. Men blir litt lei meg om bare søstrene mine dukker opp med forloveren min for å si det sånn..

Jeg vet hvilken helg utdrikningslaget blir, fordi det blir i Oslo og jeg er jo ikke der hver dag, så forloveren min ba om noen helger hvor jeg visste jeg skulle være der. Men siden hun vil vente på søsteren min som er i Egypt, blir det helgen før bryllupet er jeg temmelig sikker på..

Jeg krysser fingre for at du år ett i helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke så mange venner jeg, da. Så jeg føler meg litt dum når det blir et sånn usselt lite utdrikningslag med noen som sikkert ikke har lyst til å være der engang. Men sikkert bare jeg som er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bedre med utdrikningslag med to-fem virkelige venner enn med en hel gjeng som egentlig driter i hvorfor de er der. Vi var 7 stykker på mitt lag, og det var superbra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre med utdrikningslag med to-fem virkelige venner enn med en hel gjeng som egentlig driter i hvorfor de er der. Vi var 7 stykker på mitt lag, og det var superbra!!

Sånn tenker jeg også! Om vi ikke blir så mange (hvis jeg får utdr.lag, da) så er det viktigste at de virkelig gode vennene kommer enn de mer perifere...Høres kanskje litt stygt ut, men så lenge de nære vennene kommer er det det viktigste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at det kanskje blir utdrikkingslag likevel, det fortjente du :klem: Vi får håpe sammen! Enig i at det er bedre å ha få, men gode venner, enn mange og ikke så nære i utdrikkingslaget. Jeg hadde bare de nærmeste vennene, ville ikke ha med klubben min f.eks som jeg møter og prater med et par ganger i mnd.

Lykke til, håper du blir overrasket, og visst ikke, så er de like glad i deg fordiom :klem:

*Jento blir gjerne med på utdrikkingslag..kanskje vi kan ha et her inne.. :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Har liksom ikke så mange venner jeg, da. Så jeg føler meg litt dum når det blir et sånn usselt lite utdrikningslag med noen som sikkert ikke har lyst til å være der engang. Men sikkert bare jeg som er teit.

Hvis de finner på noe hyggelig for det så hadde det vært toppers. Det er bedre men noen som virkelig vil enn mange som bare gjør det fordi de føler at de må. Har vært med på et sånt, ikke noe særlig..

Lykke til i helgen, jeg håper at de gjør noe hyggelig for deg. Nå tar jeg snart helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...