Gå til innhold

Vi gifter oss


Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Hei,

Nei, har ikke lett egentlig. Jeg venter og ser om organisten får tak i dem først. Tror du de har slikt på biblioteket?

Hvorfor får ikke du utdriknignslag?

Grillig ved elva høres veldig koselig ut :)

Jeg snakka med vår organist da han ikke hadde notene. Han tipset meg om svenske notebutikker på nett. Derfor vet jeg ikke om bibliotek kan ha. Skader ikke ringe og sjekke.

Tror egentlig at det har vært for mye helgejobbing på meg i vår til at de kan ha hatt utdr.lag for meg. I tilegg har forloveren min vært 2 uker i syden. Så har det vel litt å gjøre med at vi har hatt veldig god tid, men plutselig har vi ikke det lenger. Ikke noen dramatikk, men bare for lite tid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har endelig fått presset ut av forloveren min at hun skal komme torsdagen. Har bestilt manikyr til oss. Hun får manikyr i bursdagsgave av meg.

nå kjente jeg at jeg ble glad for at hun reagerer,kjekt. :sol:

kommer presten HJEM TIL DERE?oi oi

det høres iallefall ut som at dagen blir gøy. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei, har ikke vært her inne i helgen noe særlig så nå måtte jeg innom å titte litt på hvordan det går med deg.

Senga full av gutter kort tid før bryllupet hørtes bra ut.. :ler: Det hørtes nå ut som et hei dundranes lag det der. Bra du fikk han hjem på natten da så var du siker på at det ble i en del...

Prøvetime blir vel gøy, så koselig at forloveren din endelig reagerer. Det var en fin bursdagsgave med manikyr.

Tror du det blir rart å ha presten på besøk ja, litt merkelig, men er det vanlig at de kommer hjem til folk på sånt. Trodde man måtte stille opp selv jeg, men det er vel forskjellig på de ulike stedene. Synes det hørtes ut som en grei ting så slipper dere å reise.

Du må ha lykke til hos frisøren også ser jeg frem til å høre om dette møtet med presten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med vår organist da han ikke hadde notene. Han tipset meg om svenske notebutikker på nett. Derfor vet jeg ikke om bibliotek kan ha. Skader ikke ringe og sjekke.

Tror egentlig at det har vært for mye helgejobbing på meg i vår til at de kan ha hatt utdr.lag for meg. I tilegg har forloveren min vært 2 uker i syden. Så har det vel litt å gjøre med at vi har hatt veldig god tid, men plutselig har vi ikke det lenger. Ikke noen dramatikk, men bare for lite tid. ;)

Hm, ja, det er mulig det kan bli vanskelig å få tak i siden den er svensk?

Jepp, har ikke hatt så mye tid jeg heller, men jeg synes det er litt stusselig likevel at forloveren ikke prøvde å få til noe.. (snakker om både deg og meg nå). Men hvis du ikke ønsket utdrikningslag er det jo noe annet.

Har endelig fått presset ut av forloveren min at hun skal komme torsdagen. Har bestilt manikyr til oss. Hun får manikyr i bursdagsgave av meg.

nå kjente jeg at jeg ble glad for at hun reagerer,kjekt. :sol:

kommer presten HJEM TIL DERE?oi oi

det høres iallefall ut som at dagen blir gøy. :klem:

Tja, jeg er ikke overhappy jeg da. Jeg synes hun kunne sagt i fra før jeg hadde spurt henne 5 ganger.. Men det er vel bare bridezillaen i meg som overreagerer nå.

Kjekt at forloveren din bryr seg litt i alle fall :klem:

Eg blei også litt overraska over at presten skulle heim til deke, kan bli interessant ;)

Hehe, ja det kan bli interessant. Får gjemme unna all "synden" til hun kommer. :ler:

Hei, har ikke vært her inne i helgen noe særlig så nå måtte jeg innom å titte litt på hvordan det går med deg.

Senga full av gutter kort tid før bryllupet hørtes bra ut.. :ler: Det hørtes nå ut som et hei dundranes lag det der. Bra du fikk han hjem på natten da så var du siker på at det ble i en del...

Prøvetime blir vel gøy, så koselig at forloveren din endelig reagerer. Det var en fin bursdagsgave med manikyr.

Tror du det blir rart å ha presten på besøk ja, litt merkelig, men er det vanlig at de kommer hjem til folk på sånt. Trodde man måtte stille opp selv jeg, men det er vel forskjellig på de ulike stedene. Synes det hørtes ut som en grei ting så slipper dere å reise.

Du må ha lykke til hos frisøren også ser jeg frem til å høre om dette møtet med presten.

Hehe. Spennende med gutter i senga, men hadde helst sett at de kom en dag jeg så litt bedre ut. Hehe.

Det er i hvert fall veldig vanlig her å få presten hjem på besøk. De kommer hjem til dåp og bryllup. Vi skal ha generalprøve i kirken senere.

:klem: til alle de supre bryllupsjentene. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har ikke hatt så mye tid jeg heller, men jeg synes det er litt stusselig likevel at forloveren ikke prøvde å få til noe.. (snakker om både deg og meg nå). Men hvis du ikke ønsket utdrikningslag er det jo noe annet.

:klem: til alle de supre bryllupsjentene. :sol:

Selvfølgelig er det artig dersom de plutselig kommer med noe greier til helga, men er ikke veldig lei meg dersom vi heller tar en fest seinere. Har prøvd å få ut av ei venninne som bor sørpå om når hun kommer oppover, men alle er så hemmelighetsfulle. Ingen vil si noe til meg! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men når forloveren din er så lite engasjert, så hadde jammen ikke jeg giddet å spandere manikyr på henne :sjenert: men du er jo veldig snill da :klem:

Blir spennende å høre om prøvetimen i dag, og hvordan du bestemmer deg for at håret skal være. Jeg trodde jeg hadde bstemt meg, men nå er jeg usikker likevel. Skal ha prøvetime i morgen.

Tror jeg også hadde gruet meg om presten skulle komme hjem til oss..men det går nok veldig fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det artig dersom de plutselig kommer med noe greier til helga, men er ikke veldig lei meg dersom vi heller tar en fest seinere. Har prøvd å få ut av ei venninne som bor sørpå om når hun kommer oppover, men alle er så hemmelighetsfulle. Ingen vil si noe til meg! :sur:

Åh, da kommer de nok i helga, garantert! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry meg, men når forloveren din er så lite engasjert, så hadde jammen ikke jeg giddet å spandere manikyr på henne :sjenert: men du er jo veldig snill da :klem:

Blir spennende å høre om prøvetimen i dag, og hvordan du bestemmer deg for at håret skal være. Jeg trodde jeg hadde bstemt meg, men nå er jeg usikker likevel. Skal ha prøvetime i morgen.

Tror jeg også hadde gruet meg om presten skulle komme hjem til oss..men det går nok veldig fint.

Prøvetimen ble veldig bra. Kjempefornøyd. Gleder meg til dagen!

Tja, hun er egentlig veldig snill da. Bare jeg som er litt sytete og bridezilla sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei, gratulerer med vel overstått prøvetime. Bra du var fornøyd. Var det vanskelig å få det ut igjen?

Jeg tror nesten at jeg hadde ant ugler og andre fjærkre i mosen med de veninnene dine altså, kan jo være at det skjer noe gøy i helgen som du ikke vet om... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det. Hun kommer på torsdagen :) Hun har nå bestilt billetter. I dag snakket vi en del om bryllupsdagen, og hun viste en del interesse. Synes det var kjekt at hun engasjerte seg litt og spurte om ting og tang.

I kveld kommer presten. Det blir skummelt. Hehe. Men nå skal vi i hvert fall få avtalt kirkeprogrammet så vi får gjort de ferdige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Tror nok ikke det. Hun kommer på torsdagen :) Hun har nå bestilt billetter. I dag snakket vi en del om bryllupsdagen, og hun viste en del interesse. Synes det var kjekt at hun engasjerte seg litt og spurte om ting og tang.

I kveld kommer presten. Det blir skummelt. Hehe. Men nå skal vi i hvert fall få avtalt kirkeprogrammet så vi får gjort de ferdige.

Det var nå på tide at det kom litt engasjement fra den kanten også da.. Bra du får litt støtte. Lykke til hos presten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med presten :jepp: blir deilig når dere får gjort ferdig kirkeprogrammet.

Ja, gleder meg til hun har gått :ler::legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med presten??

Er hun gått :ler:

Hei!

Presten var kjempehyggelig, og det var ingen spørsmål om verken jesus eller barn født utenfor ekteskap ;)

Da er alt klart for at vi kan begynne å produsere kirkeprogrammene, så så snart vi får tid så skal de gjøres ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, da er det en ting mindre å gjøre. De fleste prester er hyggelige tror jeg, sikkert bare vi som synst de kan være litt skumle,men de er jo mennesker de og.

Lykke til med kirkeprogrammene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig, da er det en ting mindre å gjøre. De fleste prester er hyggelige tror jeg, sikkert bare vi som synst de kan være litt skumle,men de er jo mennesker de og.

Lykke til med kirkeprogrammene!

Ja, blir lettet for hver ting vi får unnagjort.

Presten mente forresten at hun ikke trodde det skulle bli noe problem med de inngangsmarsjene vi ønsket, fordi organisten var veldig samvittighetsfull i forhold til jobben sin. Hun mente at han helt sikkert kom til å greie å få tak i notene. Håper det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snupp! Alt for lenge siden jeg har vært her :sjenert:

Så bra at samtalen med presten gikk bra, jeg tror og de fleste prester er hggelige, er vel de færreste som er så gammeldagse at de bryr seg om sex før ekteskap, barn osv...

Nå er det jammen ikke lenge igjen, begynner du å kjenne sommerfugler i magen eller..? Jeg drømmer om bryllupet hele tiden om dagen, det er det siste jeg tenker på før jeg sovner og det første jeg tenker på når jeg står opp.. Hva i alle dager skal jeg fylle tankene med når alt dette er over? :ler:

Håper det ordner seg med noter og organisten,noen å jo slippe lettere unna enn jeg og jento.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Snupp! Alt for lenge siden jeg har vært her :sjenert:

Så bra at samtalen med presten gikk bra, jeg tror og de fleste prester er hggelige, er vel de færreste som er så gammeldagse at de bryr seg om sex før ekteskap, barn osv...

Nå er det jammen ikke lenge igjen, begynner du å kjenne sommerfugler i magen eller..? Jeg drømmer om bryllupet hele tiden om dagen, det er det siste jeg tenker på før jeg sovner og det første jeg tenker på når jeg står opp.. Hva i alle dager skal jeg fylle tankene med når alt dette er over? :ler:

Håper det ordner seg med noter og organisten,noen å jo slippe lettere unna enn jeg og jento.. :ler:

Jo, det skal jeg fortelle deg!

:humpe: = :babyjente: og :babygutt:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja, blir lettet for hver ting vi får unnagjort.

Presten mente forresten at hun ikke trodde det skulle bli noe problem med de inngangsmarsjene vi ønsket, fordi organisten var veldig samvittighetsfull i forhold til jobben sin. Hun mente at han helt sikkert kom til å greie å få tak i notene. Håper det! :sjenert:

Hei, hørtes ut som en grei prest, det er bra de ikke er så firkantet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...