Gjest Pesto Skrevet 3. juli 2007 #501 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Jeg har lenge vært engstelig for at alle skal se på MEG. Skummelt! Så klart alle skal se på deg, det er jo du som er vakrest av alle den dagen, :rødme: De ser jo på alt da, men du kommer sikkert til å være så konsentrert om alt du skal gjøre og ikke minst opptatt med å se rundt deg så det er ikke sikkert at du merker så mye til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juli 2007 #502 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg var litt engstelig for det, men etter at vi øvde litt i kirka er jeg beroliga. Det blir jo noe helt annet når man skal opp gulvet med kjolen på, bukett i hånda, mange som ser på deg, kjæresten ventende helt oppe... Ble plutselig nervøs nå når jeg skreiv dette...Har ikke tenkt på det før Skremmer vettet av seg selv og andre faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #503 Del Skrevet 3. juli 2007 Det kan jeg tenkte meg er en merkelig følelse å ha, men det er vel litt deilig også, begynner vel å bli litt smålei alt priket. Men det er sikkert rart når alt er over også tenker jeg, hva skal man gjøre da liksom.. Ja, det skal bli godt også. Gleder oss til å bli mann og fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #504 Del Skrevet 3. juli 2007 Så klart alle skal se på deg, det er jo du som er vakrest av alle den dagen, :rødme: De ser jo på alt da, men du kommer sikkert til å være så konsentrert om alt du skal gjøre og ikke minst opptatt med å se rundt deg så det er ikke sikkert at du merker så mye til det. Ja, det kommer sikkert til å gå heeelt fint. Og mange sier jo at dagen bare suser avgårde, og så er det plutselig over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juli 2007 #505 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, det kommer sikkert til å gå heeelt fint. Og mange sier jo at dagen bare suser avgårde, og så er det plutselig over! Du kommer sikkert til å savne alt sammen når det er over tenker jeg. Tenk på alle de menneskene å snakke med, kan tenke meg at tiden bare forsvinner i et sukk. Det er vel derfor mange sier at det er så viktig å nyte dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #506 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, når dagen kommer får vi prøve å slappe av så godt vi kan og bare ta ting som de kommer Har sommerfugler i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juli 2007 #507 Del Skrevet 3. juli 2007 Ja, når dagen kommer får vi prøve å slappe av så godt vi kan og bare ta ting som de kommer Har sommerfugler i magen! Det skjønner jeg veldig godt, får det bare av å lese i bøkene deres jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 3. juli 2007 #508 Del Skrevet 3. juli 2007 Oi oi! Her går det unna, men herregud det er jo ikke lenge igjen heller da, begynner jeg å innse. Rart at det blir flere og flere her inne som snart har det overstått.. Selv om det ikke er lenge igjen til egen dag heller da. Fin liste, og flinke mannen som tar vare på troll-brura si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #509 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe, ja, han er nå god også da. Som jeg sa til presten da hun spurte hva hans beste egenskap var: "Han er veldig tolmodig!". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 3. juli 2007 #510 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe, ja, han er nå god også da. Som jeg sa til presten da hun spurte hva hans beste egenskap var: "Han er veldig tolmodig!". Godt å ha tolmodige karer! Det gikk endelig opp for gutten min i dag at vi skal gifte oss straks! Bare smiler hele tiden han... Alt er i rute?! Vokser sommerfuglene! Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #511 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe, så søtt at mannen din gleder seg til å gifte seg! Ja, jeg tror alt begynner å komme i rute nå. Det ringte nettopp en journalist fra lokalavisen. Hun ville ha et intervju med oss angående bryllupet fordi vi gifter oss på 07.07.07. Så vi får presse det inn på fredagen Sommerfuglene blir bare større og flere hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pesto Skrevet 3. juli 2007 #512 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe, så søtt at mannen din gleder seg til å gifte seg! Ja, jeg tror alt begynner å komme i rute nå. Det ringte nettopp en journalist fra lokalavisen. Hun ville ha et intervju med oss angående bryllupet fordi vi gifter oss på 07.07.07. Så vi får presse det inn på fredagen Sommerfuglene blir bare større og flere hele tiden! Intervju og greier, det blir stilig da. Sikkelig reklame for bryllupet deres i avisen, ikke noe liten annonse her nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #513 Del Skrevet 3. juli 2007 Hehe. Det var egentlig fordi vi hadde satt annonse i avisen deres at de ringte da. Men nå kommer det til å bli både bilde og intervju, så her driver vi med PR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #514 Del Skrevet 3. juli 2007 Artig med litt PR! Vi fikk jo også det da jeg fridde til gubben. Men nå skal vi ta det helt med ro på den fronten- selv om avisa mente vi burde gi beskjed til dem så de kan komme. Denne dagen vil vi ha "for oss selv" Det ble nok til frieriet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #515 Del Skrevet 3. juli 2007 Artig med litt PR! Vi fikk jo også det da jeg fridde til gubben. Men nå skal vi ta det helt med ro på den fronten- selv om avisa mente vi burde gi beskjed til dem så de kan komme. Denne dagen vil vi ha "for oss selv" Det ble nok til frieriet:) Åh, det har ikke jeg fått med meg? Hvordan fridde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #516 Del Skrevet 3. juli 2007 Åh, det har ikke jeg fått med meg? Hvordan fridde du? Sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #517 Del Skrevet 3. juli 2007 Tirsdag Lime på bordplanen på en stor plakat Gjøre ferdig kirkeprogrammene Levere brudepikekjole Hente kantklipper hos svigers Onsdag: Vaske og rydde i huset (skure badet..) Rydde på terrassen Koste terrassen Klippe gresskantene Torsdag: Levere bordkort, bordplan, menyer og engangskameraer til hotellet Levere sanger til hotellet Kjøpe fløte til kakene Hente forlover på flyplass Manikyr kl 19 Fredag: Bake kaker Levere kaker til hotell Levere toalettkurvene til hotell Levere chips/snacks til hotell Levere ting til gavebordet (søplesekker, tape, saks, bok, klistrelapper, penn) til hotell Levere gjestebok med penn til hotell Generalprøve i kirken kl 18 Lørdag: 08:00: Dusje og vaske håret 08:15 Ha skum i håret og føne det LITT tørt 08:30 Ta med brudekjole, slør, tiara, smykke, armbånd, øredobber, korsett, strømper, truse, underskjørt, strømpebånd, veske, sminke 08:45: Være hos frisøren NB! Husk å spise litt. Forlover tar med mat. 10:00: Mannen henter to oppsatser til kirken, to knapphullsblomster og en brudepikebukett 11:00: Gi mannens forlover ansvaret for ringene 11:05: Pynte bilen (Mannen og hans forlover) 12:00: Hente brudebukett og knapphullsblomst til brudens far (brudens forlover henter) 12:15: Kjøre fra frisøren og til kirken (brudens far kjører) 13:00: Ankomme kirken, rette på slep og slør 14:00: Fotograf 16:30: Velkomstdrink 17:00: Vi setter oss til bords Utover kvelden: 3 retters middag, kaffe og avec, første dans, kaker, dans, nattmat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 3. juli 2007 #518 Del Skrevet 3. juli 2007 Lurte på en ting skal du vaske håret på dagen? Alltid hørt at man ikke skal vaske håret den dagen man setter det opp, helst ikke kvelden føre heller. Så jeg spurte min frisør om det å ho sa det stemte. at håret sklir lettere ut av frisyren da vist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. juli 2007 #519 Del Skrevet 3. juli 2007 Sender deg en pm Me too??? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 3. juli 2007 #520 Del Skrevet 3. juli 2007 Lurte på en ting skal du vaske håret på dagen? Alltid hørt at man ikke skal vaske håret den dagen man setter det opp, helst ikke kvelden føre heller. Så jeg spurte min frisør om det å ho sa det stemte. at håret sklir lettere ut av frisyren da vist! Har nettopp vært hos min frisør for å prøveordne frisyren min. Vi måtte farge håret mitt før vi begynte med håret- og da fant vi fort ut at håret ikke må vaskes samme dagen som bryllupet. Det var altfor glatt, så det var vanskelig å gjøre noe med det. Vi fikk da ordna det, og resultatet ble kjempebra!!! Vi sminket meg også- og prøvde kjolen, så nå vet jeg hvordan jeg blir på lørdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg