Gå til innhold

Vi gifter oss

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Gjest Pesto
Hehe. Jeg har lenge vært engstelig for at alle skal se på MEG. Skummelt!

Så klart alle skal se på deg, det er jo du som er vakrest av alle den dagen, :rødme: De ser jo på alt da, men du kommer sikkert til å være så konsentrert om alt du skal gjøre og ikke minst opptatt med å se rundt deg så det er ikke sikkert at du merker så mye til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pesto
Jeg var litt engstelig for det, men etter at vi øvde litt i kirka er jeg beroliga. Det blir jo noe helt annet når man skal opp gulvet med kjolen på, bukett i hånda, mange som ser på deg, kjæresten ventende helt oppe... :overrasket: Ble plutselig nervøs nå når jeg skreiv dette...Har ikke tenkt på det før :overrasket::ler:

Skremmer vettet av seg selv og andre faktisk.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenkte meg er en merkelig følelse å ha, men det er vel litt deilig også, begynner vel å bli litt smålei alt priket. Men det er sikkert rart når alt er over også tenker jeg, hva skal man gjøre da liksom.. :ler:

Ja, det skal bli godt også. Gleder oss til å bli mann og fru :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart alle skal se på deg, det er jo du som er vakrest av alle den dagen, :rødme: De ser jo på alt da, men du kommer sikkert til å være så konsentrert om alt du skal gjøre og ikke minst opptatt med å se rundt deg så det er ikke sikkert at du merker så mye til det.

Ja, det kommer sikkert til å gå heeelt fint. Og mange sier jo at dagen bare suser avgårde, og så er det plutselig over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Ja, det kommer sikkert til å gå heeelt fint. Og mange sier jo at dagen bare suser avgårde, og så er det plutselig over!

Du kommer sikkert til å savne alt sammen når det er over tenker jeg. :) Tenk på alle de menneskene å snakke med, kan tenke meg at tiden bare forsvinner i et sukk. Det er vel derfor mange sier at det er så viktig å nyte dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når dagen kommer får vi prøve å slappe av så godt vi kan og bare ta ting som de kommer :) Har sommerfugler i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Ja, når dagen kommer får vi prøve å slappe av så godt vi kan og bare ta ting som de kommer :) Har sommerfugler i magen!

Det skjønner jeg veldig godt, får det bare av å lese i bøkene deres jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Her går det unna, men herregud det er jo ikke lenge igjen heller da, begynner jeg å innse. Rart at det blir flere og flere her inne som snart har det overstått.. Selv om det ikke er lenge igjen til egen dag heller da.

Fin liste, og flinke mannen som tar vare på troll-brura si :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han er nå god også da. Som jeg sa til presten da hun spurte hva hans beste egenskap var: "Han er veldig tolmodig!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, han er nå god også da. Som jeg sa til presten da hun spurte hva hans beste egenskap var: "Han er veldig tolmodig!".

:ler: Godt å ha tolmodige karer! :) Det gikk endelig opp for gutten min i dag at vi skal gifte oss straks! :ler: Bare smiler hele tiden han... :sol:

Alt er i rute?! Vokser sommerfuglene! :ler:

:klem: Kath

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så søtt at mannen din gleder seg til å gifte seg!

Ja, jeg tror alt begynner å komme i rute nå. Det ringte nettopp en journalist fra lokalavisen. Hun ville ha et intervju med oss angående bryllupet fordi vi gifter oss på 07.07.07. Så vi får presse det inn på fredagen ;)

Sommerfuglene blir bare større og flere hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Hehe, så søtt at mannen din gleder seg til å gifte seg!

Ja, jeg tror alt begynner å komme i rute nå. Det ringte nettopp en journalist fra lokalavisen. Hun ville ha et intervju med oss angående bryllupet fordi vi gifter oss på 07.07.07. Så vi får presse det inn på fredagen ;)

Sommerfuglene blir bare større og flere hele tiden!

Intervju og greier, det blir stilig da. Sikkelig reklame for bryllupet deres i avisen, ikke noe liten annonse her nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Det var egentlig fordi vi hadde satt annonse i avisen deres at de ringte da. Men nå kommer det til å bli både bilde og intervju, så her driver vi med PR! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig med litt PR! Vi fikk jo også det da jeg fridde til gubben. Men nå skal vi ta det helt med ro på den fronten- selv om avisa mente vi burde gi beskjed til dem så de kan komme. Denne dagen vil vi ha "for oss selv" Det ble nok til frieriet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med litt PR! Vi fikk jo også det da jeg fridde til gubben. Men nå skal vi ta det helt med ro på den fronten- selv om avisa mente vi burde gi beskjed til dem så de kan komme. Denne dagen vil vi ha "for oss selv" Det ble nok til frieriet:)

Åh, det har ikke jeg fått med meg? Hvordan fridde du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tirsdag

Lime på bordplanen på en stor plakat

Gjøre ferdig kirkeprogrammene

Levere brudepikekjole

Hente kantklipper hos svigers

Onsdag:

Vaske og rydde i huset (skure badet..)

Rydde på terrassen

Koste terrassen

Klippe gresskantene

Torsdag:

Levere bordkort, bordplan, menyer og engangskameraer til hotellet

Levere sanger til hotellet

Kjøpe fløte til kakene

Hente forlover på flyplass

Manikyr kl 19

Fredag:

Bake kaker

Levere kaker til hotell

Levere toalettkurvene til hotell

Levere chips/snacks til hotell

Levere ting til gavebordet (søplesekker, tape, saks, bok, klistrelapper, penn) til hotell

Levere gjestebok med penn til hotell

Generalprøve i kirken kl 18

Lørdag:

08:00: Dusje og vaske håret

08:15 Ha skum i håret og føne det LITT tørt

08:30 Ta med brudekjole, slør, tiara, smykke, armbånd, øredobber, korsett, strømper, truse, underskjørt, strømpebånd, veske, sminke

08:45: Være hos frisøren NB! Husk å spise litt. Forlover tar med mat.

10:00: Mannen henter to oppsatser til kirken, to knapphullsblomster og en brudepikebukett

11:00: Gi mannens forlover ansvaret for ringene

11:05: Pynte bilen (Mannen og hans forlover)

12:00: Hente brudebukett og knapphullsblomst til brudens far (brudens forlover henter)

12:15: Kjøre fra frisøren og til kirken (brudens far kjører)

13:00: Ankomme kirken, rette på slep og slør

14:00: Fotograf

16:30: Velkomstdrink

17:00: Vi setter oss til bords

Utover kvelden: 3 retters middag, kaffe og avec, første dans, kaker, dans, nattmat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting skal du vaske håret på dagen?

Alltid hørt at man ikke skal vaske håret den dagen man setter det opp, helst ikke kvelden føre heller.

Så jeg spurte min frisør om det å ho sa det stemte. at håret sklir lettere ut av frisyren da vist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting skal du vaske håret på dagen?

Alltid hørt at man ikke skal vaske håret den dagen man setter det opp, helst ikke kvelden føre heller.

Så jeg spurte min frisør om det å ho sa det stemte. at håret sklir lettere ut av frisyren da vist!

Har nettopp vært hos min frisør for å prøveordne frisyren min. Vi måtte farge håret mitt før vi begynte med håret- og da fant vi fort ut at håret ikke må vaskes samme dagen som bryllupet. Det var altfor glatt, så det var vanskelig å gjøre noe med det. Vi fikk da ordna det, og resultatet ble kjempebra!!! Vi sminket meg også- og prøvde kjolen, så nå vet jeg hvordan jeg blir på lørdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...