Gå til innhold

Vi gifter oss

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Huff, da.. ;) ikke noe moro å måtte kjefte, men det er så vanskelig å la være noen ganger.. jeg har kjeftet en del på mannen i forbindelse med bryllupet, for han glemmer hele tiden å gjøre ting som han sier han skal gjøre.. Og da blir jeg sinna og sier at jeg ikke orker å planlegge alt sammen selv og hvis han ikke viser litt mer engasjement kan vi like gjerne avlyse..

det mener jeg selvsagt ikke, men blir bare så oppgitt noen ganger..

Men han skjønner det faktisk, og har blitt mye flinkere til å ta i et tak nå. Han har faktisk ansvaret for å ha kontakten med catering, vigsler og trompetist.

Betyr det at du ikke får steamet sløret, eller hva gjør du med det? Har du prøvd å dusje det i litt vann og henge det på badet? (husker ikke hvor lang ditt var igjen)

jeg synes ikke du er bridezilla jeg, alle skjønner vel at en brud er litt stressa dager før bryllupet, og derfor kan ha litt kortere lunte enn vanlig?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på at det går i orden, ja. Mannen skulle undrsøke om et renseri kunne fikse det, hvis ikke så skulle han ta seg en tur til Oslo igjen i morgen.

Jeg er så lei av at han er så glemsk. Jeg kan liksom aldri stole på at han husker på ting jeg sier til han :( Nå får jeg det til å høres ut som om mannen er forferdelig, men han er egentlig verdens beste. Bare veldig glemsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto

Hei du, der ser du :hoppe::vin::skaal: det ble jo utdrikkingslag på deg! Nå ble jeg glad her :hoppe:

Det er ikke så lett å holde seg i skinnet når de glemmer ting som nå er "verdens viktigste2 ting å huske. Nå som det nærmer seg er du vel litt ekstra stressa også kanskje så da smeller det fort.

Du får vel levere det litt senere eller?

Kjempe stas med bare noen dager igjen, du må jo glede deg sånn. :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble enda mer provosert når han ikke sa "Shit, sorry, det glemte jeg", men svarte noe alâ "Det sa du ikke noe om" og på en måte bagatelliserte det. Da smalt det. Huff. Jeg er virkelig blitt til et monster som ikke klarer å oppføre meg ute blant folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men neste mandag er vi ferdig med alt dette styret.... :klem:

Endret av Majabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli godt også. Som jeg har sagt tidligere: Jeg er glad jeg bare skal gifte meg en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto
Jeg ble enda mer provosert når han ikke sa "Shit, sorry, det glemte jeg", men svarte noe alâ "Det sa du ikke noe om" og på en måte bagatelliserte det. Da smalt det. Huff. Jeg er virkelig blitt til et monster som ikke klarer å oppføre meg ute blant folk.

Skjønner, han har sikkert skjønt at det ikke var så lurt, men det er enklere å gå til angrep enn å innrømme feil når man vet at man har gjort noe sikkelig teit. Det vet jeg veldig godt ja..

Ser for meg et lite troll med slør jeg nå.. :sur: Du kommer nok til å le av det når du har fått samlet deg etter bryllupet tenker jeg. haha :legrine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg ser jo allerede nå at det var teit av meg å kjefte og smelle ute blant folk.

Troll med slør, that's me ;)

Nå har jeg sendt mail til lokalavisen og bedt dem om å sette inn info om vielsen og festen :) Mamma har ordnet i de avisene som er på Vestlandet.

Kjolen og brudepikekjolen er ferdig steamet, og svigerinnen min har endelig funnet en kjole hun likte (etter to timers intens jag etter å finne en hun likte..). Jeg har vondt i beina! Skjønner at jeg er ute av trening når det gjelder shopping :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mannen klart å ordne med steaming av sløret på et lokalt renseri. Det skal hentes i morgen :) Han har også skrevet seg en liste som skal hjelpe han med å huske på alle småtingene. Da ble jeg glad. I dag har han masse han skal gjøre. Til frisør kl 9, så skal han kjøpe inn masse ting og så skal han rydde hjemme. Flinke mannen :rødme: Trollet har forvandlet seg tilbake til den vanlige bruden igjen. :ler:

Tirsdag/Onsdag:

Lime på bordplanen på en stor plakat

Gjøre ferdig kirkeprogrammene

Vaske og rydde i huset (skure badet..)

Rydde på terrassen

Koste terrassen

Torsdag:

Levere bordkort, bordplan, menyer og engangskameraer til hotellet

Levere sanger til hotellet

Kjøpe fløte til kakene

Hente forlover på flyplass

Manikyr kl 19

Fredag:

Bake kaker

Levere kaker til hotell

Levere toalettkurvene til hotell

Levere chips/snacks til hotell

Levere ting til gavebordet (søplesekker, tape, saks, bok, klistrelapper, penn) til hotell

Levere gjestebok med penn til hotell

Generalprøve i kirken kl 18

Lørdag:

08:00: Dusje og vaske håret

08:15 Ha skum i håret og føne det LITT tørt

08:30 Ta med brudekjole, slør, tiara, smykke, armbånd, øredobber, korsett, strømper, truse, underskjørt, strømpebånd, veske, sminke

08:45: Være hos frisøren NB! Husk å spise litt. Forlover tar med mat.

10:00: Mannen henter to oppsatser til kirken, to knapphullsblomster og en brudepikebukett

11:00: Gi mannens forlover ansvaret for ringene

11:05: Pynte bilen (Mannen og hans forlover)

12:00: Hente brudebukett og knapphullsblomst til brudens far (brudens forlover henter)

12:15: Kjøre fra frisøren og til kirken (brudens far kjører)

13:00: Ankomme kirken, rette på slep og slør

14:00: Fotograf

16:30: Velkomstdrink

17:00: Vi setter oss til bords

Utover kvelden: 3 retters middag, kaffe og avec, første dans, kaker, dans, nattmat..

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, så deilig at mannen engasjerer seg. Da blir stressa bruder straks litt mykere. ;)

Du har jo stålkontroll ser det ut til, dette går supert!! :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Stålkontroll er vel ikke akkurat passende beskrivelse. Jeg føler meg litt småstressa.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
:ler: Stålkontroll er vel ikke akkurat passende beskrivelse. Jeg føler meg litt småstressa.

Så lenge du vet hva som må gjøres så kommer det til å gå kjempebra! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pesto

Da var dagen i boks, så gøy å se når trådene samles og ting går på skinner.

Du er tilbake som søt og snill brud ja, det var bra. Det er jo litt morsomt da at han innså noen dager før bryllupet at han trengte en liste han også :ler: Her har vi holdt på med lister siden tidenes morgen.. Bra at sløret fikk seg en lite steaming det også til slutt.

Du har jo veldig god kontroll synes jeg, ser ikke noen steder det kan glippe så mye her. Lurt med mat hos frisøren og ikke minst: lurt at forlover skal ordne den, du har nok med hundre ting som må tas med den dagen..

Man blir stressa av å ha så mange ting å tenke på, men dette her kommer til å gå bra tror jeg. Så lenge du har skrevet alt ned og ikke minst delegert en del over til andre så er det ikke noe mer du får gjort, du har gjort en sikkelig god planleggingsjobb :klappe:

Regel nr 1. de neste dagene: Puste puste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart å tenke på at vi har drevet og planlagt dette i snart et år.. og nå er det kun 4 dager igjen til den store dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har ordnet med fin huskeliste for dagene framover! Må nok sjekke min liste igjen...Tenk, ikke lenge igjen nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, nå braker det snart løs ;) HÅper ikker jeg snubler opp kirkegulvet. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå braker det snart løs ;) HÅper ikker jeg snubler opp kirkegulvet. Hehe

Jeg var litt engstelig for det, men etter at vi øvde litt i kirka er jeg beroliga. Det blir jo noe helt annet når man skal opp gulvet med kjolen på, bukett i hånda, mange som ser på deg, kjæresten ventende helt oppe... :overrasket: Ble plutselig nervøs nå når jeg skreiv dette...Har ikke tenkt på det før :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Jeg har lenge vært engstelig for at alle skal se på MEG. Skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pesto
Det er litt rart å tenke på at vi har drevet og planlagt dette i snart et år.. og nå er det kun 4 dager igjen til den store dagen!

Det kan jeg tenkte meg er en merkelig følelse å ha, men det er vel litt deilig også, begynner vel å bli litt smålei alt priket. Men det er sikkert rart når alt er over også tenker jeg, hva skal man gjøre da liksom.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...