Doratheexplorer Skrevet 29. juni 2007 #461 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei! Så gøy at det muligens blir utdrikningslag på deg også da :juhu: Det fortjener du!! Gleder meg til referat Ellers, EL for tida eller? Det kan vi forresten ta i den andre dagboka Endret 29. juni 2007 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juni 2007 #462 Del Skrevet 29. juni 2007 Hmm... nå er jeg spent! Har du blitt dratt med avgårde nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 29. juni 2007 #463 Del Skrevet 29. juni 2007 *Spennende* !!! En helge til deg!!! Håper det blir en minnerik helg! Kath Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 29. juni 2007 #464 Del Skrevet 29. juni 2007 er spent nå!!!!! jeg vil også feire med deg gleder oss til referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #465 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei spente KG-jenter! Det ble "utdrikningslag" i dag, men i stedet for å dra langt avgårde hadde vi en koselig jentekveld hjemme hos oss. Forloveren min og svigerinnen kom og laget mat hos oss. Mannen var ute med jobben. Så vi laget mat, spiste jordbær og koste oss med en deilig middag. Nå ligger forloveren min på sofaen. I morgen skal vi ut på siste shopping før bryllupet før hun drar hjem med flyet kl 16 Koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 29. juni 2007 #466 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei spente KG-jenter! Det ble "utdrikningslag" i dag, men i stedet for å dra langt avgårde hadde vi en koselig jentekveld hjemme hos oss. Forloveren min og svigerinnen kom og laget mat hos oss. Mannen var ute med jobben. Så vi laget mat, spiste jordbær og koste oss med en deilig middag. Nå ligger forloveren min på sofaen. I morgen skal vi ut på siste shopping før bryllupet før hun drar hjem med flyet kl 16 Koselig. Så koselig at det ble lag likevel! Jeg vil og spise jordbær, men her i Trøndelag er ikke jordbærene like gode som på østlandet enda, og de er litt dyre fortsatt.. Stor klem fra Bea som skal på jobb i morgen tidlig kl 0700-men ikke får sove fordi hun har sovet i hele dag pga nattjobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #467 Del Skrevet 29. juni 2007 Du må nok tvinge NSB til å gi deg litt bedre arbeidstider snart Jordbærene var gode, men ikke så gode som de man får kjøpt på bryggen i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 30. juni 2007 #468 Del Skrevet 30. juni 2007 Så bra at du fikk en koselig kveld! Det unnet jeg deg virkelig!!! Har nettopp våkna, her er det regn og tåke, så det ser dårlig ut med den fjellturen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 30. juni 2007 #469 Del Skrevet 30. juni 2007 oooo! I dag er det bare 1 uke igjen for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 30. juni 2007 Så bra at du fikk en koselig kveld! Det unnet jeg deg virkelig!!! Har nettopp våkna, her er det regn og tåke, så det ser dårlig ut med den fjellturen min... Ja, det er kjipt vær her også. Det verste er at det er meldt dårlig 7. juli også oooo! I dag er det bare 1 uke igjen for deg! Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jento Skrevet 1. juli 2007 #471 Del Skrevet 1. juli 2007 Så koselig med utdrikkingslag da, tenkte nok at forloveren din hadde noen planer ja Dårlig vær?nei? Tror jeg må skjekke værmeldingen..Det betyr jo lykke med litt regndråper i sløret vet du, men kanskje ikke striregn.. Går nok bra uansett, selv om det sef. er mye hyggeligere og lettere med fint vær, iallefall opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #472 Del Skrevet 1. juli 2007 Jeg tror du bor på en annen kant av landet enn meg, jento. Så om vi får regn, så kan jo dere ha strålende solskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #473 Del Skrevet 1. juli 2007 Jepp. Har fått tatt sol, og hentet brudepikekjolen til niesen min. I morgen skal vi levere kjolen min, sløret og brudepikekjolen til steaming. Svigerinnen og svigermor skal også være med inn til Oslo for å se etter kjole til svigerinnen. Jeg har sagt at jeg sikkert kan ta et par timer fri fra jobb og være med dem. Jeg er jo allerede i Oslo, og føler meg trygg på hvor jeg er. De er ikke kjent i Oslo i heletatt, sier dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. juli 2007 #474 Del Skrevet 1. juli 2007 det minte meg på at jeg må ta sol i morgen.. Her er det jo bare gråvær og ikke bikini-vær.. Eller det har vært litt sol, men svusj, så regner det! Så moro å bli med kjole-titting da. Min mor og søster er svær så hemmelighetsfulle med hvordan kjoler de har kjøpt, og vil ikke vise dem til meg før bryllupet. Men MIN kjole, den har de sett, ja.. Tror de kommer til å føle seg nesten like fin som bruden selv. Jeg synes det er moro at de vil pynte seg sånn til vår store dag. Er ikke redd for at de skal overdrive eller at det er noe upassende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 2. juli 2007 #475 Del Skrevet 2. juli 2007 oioioioi......full nedtelling......???? jeg hadde også trengt guide skulle jeg vært i oslo er helt lost. siste uken som ugift,spennende det skjer så mye at det ikke blir så mye tid til å tenke på..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #476 Del Skrevet 2. juli 2007 det minte meg på at jeg må ta sol i morgen.. Her er det jo bare gråvær og ikke bikini-vær.. Eller det har vært litt sol, men svusj, så regner det! Så moro å bli med kjole-titting da. Min mor og søster er svær så hemmelighetsfulle med hvordan kjoler de har kjøpt, og vil ikke vise dem til meg før bryllupet. Men MIN kjole, den har de sett, ja.. Tror de kommer til å føle seg nesten like fin som bruden selv. Jeg synes det er moro at de vil pynte seg sånn til vår store dag. Er ikke redd for at de skal overdrive eller at det er noe upassende. Synes det er kjempehyggelig at folk gleder seg til å delta i bryllupet, og at de synes det er gøy å pynte seg. Jeg synes det er så trist med alle som "hater" bryllup og skyr det som pesten - så jeg blir ekstra glad for de som virkelig gleder seg og ønsker å dele dagen med oss! Det har ikke vært mye til solvær her heller, så jeg driver og tar sol for harde livet. Blir ikke akkurat billig i lengden, men hva gjør man ikke for skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #477 Del Skrevet 2. juli 2007 oioioioi......full nedtelling......???? jeg hadde også trengt guide skulle jeg vært i oslo er helt lost. siste uken som ugift,spennende det skjer så mye at det ikke blir så mye tid til å tenke på..... Ja, nå braker det snart løs Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. juli 2007 #478 Del Skrevet 2. juli 2007 Så gøy at det ble utdrikningslag på deg! :-D Det hørtes kjempekoselig ut Akkurat slik jeg vil ha Nå kan jeg tenke at du gleder deg til bryllup! Ikke lenge igjen nå Kos deg de siste dagene Gleder meg til å lese referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #479 Del Skrevet 2. juli 2007 Phew.. I dag ble jeg passe sinna på mannen. Jeg hadde satt alt frem til han slik at han bare kunne plukke det med seg. Han skulle ha brudekjolen + en pose til med til brudesalongen og levere det på steaming for meg. Så hadde han selvfølgelig klart å glemme sløret. Det er greit nok det, alle kan glemme ting. Men nå er jeg så lei, for han er så glemsk! Og så sier han "nei, det har ikke du sagt noe om" selv om jeg helt tydelig og klart sa "Nå setter jeg denne posen her med sløret i. Du skal ha den og kjolen med deg". Og sløret som er kjempekrøllete og fælt.. Det trengte jo virkelig steaming. Jeg har blitt til en skikkelig bridezilla. For jeg kjeftet og smelte midt ute foran Oslo S, mens Svigermor, Svigerinnen og en kompis av mannen hørte på. Huff, så sint jeg ble.. Begeret rant bare over når han greide å glemme noe som faktisk var veldig viktig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majabeth Skrevet 2. juli 2007 #480 Del Skrevet 2. juli 2007 Får du ordna sløret likevel da? Utrolig irriterende at slikt blir glemt, men et hendelig uhell går jo an. Gubben sliter litt for tida, for han har så mye arbeid for å klargjøre alt til onna begynner. Men han sa i går kveld at han skal gjøre sitt beste for ikke å være stressa og småsur. Vi har begge mye som skal gjøres, så det hjelper at ingen av oss irriterer hverandre. Vi er flinke til det... Det er jo ikke så lang tid igjen før bryllupet, så jeg skjønner oss alle at det kan bli for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg