Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #161 Del Skrevet 6. september 2006 Du er ingen gledesdreper Petra Men jeg tror symptomer den måneden det skjer noe varierer så utrolig fra person til person Jeg tror ikke det blir noe denne måneden heller, men vi får bare se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #162 Del Skrevet 6. september 2006 Du er ingen gledesdreper Petra Men jeg tror symptomer den måneden det skjer noe varierer så utrolig fra person til person ← det er bra vil jo ikke være slem jeg tror også symptomene den måneden den sitter varierer veldig - men sikreste symptom er nok i utg. punktet at mensen ikke kommer... disse andre symptomene kommer ofte litt senere... ha en fortsatt fin dag, snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 6. september 2006 Vi får se Ha en fin dag du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 6. september 2006 #164 Del Skrevet 6. september 2006 Titter bare innom og ønsker deg en fortsatt fin dag - håper tanta holder seg langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 #165 Del Skrevet 6. september 2006 Det var veldig veldig synd med negativ test, men nå kan den enda bli positiv. Det er nemlig flere personer som ikke har fått positiv test før det har gått ett par dager over IKM... Så.... Jeg har fortsatt håpet på dette jeg. Hvordan går det ellers da?? Ha en strålende dag, vennen. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #166 Del Skrevet 6. september 2006 Så fin avatar du har fått angelou @Liljen: Ellers går det bra takk Får ny baderomsinnredning i morra. Har bestemt farge på badet og driver å ser på fargekart for stua og kjøkkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. september 2006 #167 Del Skrevet 6. september 2006 Har ikke du kjent mensen komme i ganske mange dager nå...? Hvordan er statusen i dag da? ← Har ikke den vært på vei i snart en uke nå? Toblerone, Petra og Liljen: Stooooooor Vært oppe omtrent 4 ganger i natt for å gå på do (ikke at det er noe nytt, jeg kan gå på do i søvne jeg) så jeg er helt utslitt. Har utrolig vondt i brystene (tror de detter at hvert øyeblikk nå), vondt i tennene, hodepine småkvalm og humørsyk Fremdeles ingen mens... Men jeg tok en test (en billig en jeg fant bakerst i skapet på badet) og den var negativ Men mensen skal jo egentlig ikke være her før i morgen, eller fredag, så får se hva som skjer ← Tok du den testen første gangen du var på do i natt? For det skal jo helst være minst 4 timer siden forrige dobesøk før testen tas... Hvis jeg ikke får mensen før lørdag kan jeg ta en test da Vanligvis har jeg sykluser på 27 dager, men min lengste var på 31 dager så må vente litt tid i tilfelle den har blitt lengre ← Har du tenkt på at den syklusen på 31 dager kan ha vært en SA? Det var veldig veldig synd med negativ test, men nå kan den enda bli positiv. Det er nemlig flere personer som ikke har fått positiv test før det har gått ett par dager over IKM... Så.... Jeg har fortsatt håpet på dette jeg. Hvordan går det ellers da?? Ha en strålende dag, vennen. stor ← Som du skjønner så gir vi ikke opp håpet så lett Det er vår jobb her på KG å være entusiastiske på alle andres vegne. Da slipper du å stresse med det vet du Jeg stemmer i alle fall i med de andre og tror du er gravid Gleder meg til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 6. september 2006 Åh.. Jeg føler meg veldig husmoderlig i dag. Jeg satt og bladde gjennom et ukeblad og det mest interessante jeg fant i bladet var ikke siste sladder, mote eller 10 % rabatt hos Boots (de selger kosmetikk og slikt), men denne: http://www.nouvellerecycling.co.uk/offers.html Synes den så så kjekk ut for resirkulering.. Har jeg blitt helt tullerusk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 6. september 2006 Eeyore du skriver alltid innlegg samtidig som meg Jo, mensen har vært ventet ganske lenge nå. Har hatt alle klassiske tegn på at mensen kommer.. Alt fra dårlig humør, sukkerbehov til kramper "der nede" når jeg skal på do.. Men likevel er den litt treg denne måneden... Har ikke tenkt på at det kan ha vært en SA? Burde man ikke gå til legen om man tror man har hatt det? Har ikke vært til gynekolog på over ett år jeg (utenom en undersøkelse jeg hadde i mai i forbindelse med blæra). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #170 Del Skrevet 6. september 2006 hvis det har vært en SA som du bare har oppfattet som en forsinket mens (eller kanskje ikke det engang) så er det ikke nødvendig å dra til lege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 6. september 2006 Ok. Det er bra Ble bekymret nå jeg.. Liker ikke tanken på en sånn utskrapning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #172 Del Skrevet 6. september 2006 nei, det skjønner jeg. men det er på MA man må foreta utskrapning, på SA klarer kroppen stort sett å "kvitte seg" med det på egen hånd. uff, det hørtes ikke noe særlig ut - nå snakker vi heller om noe hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 #173 Del Skrevet 6. september 2006 Dette med SA er ikke noe vi skal gå rundt å tenke på. Og iallefall ikke så lenge vi ikke har merket noe til det. Tenk-hvis-tanken, kan gjøre noen og enhver gal.. Legen min sa det var bare statistikker, og slettes ikke alle dette gjalt.. Slapp av vennen, og nyt dagene. Gleder meg til lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 6. september 2006 Bare tenkte på det fordi et vennepar av mannen mistet nettopp en baby, hun var 8-9 uker på vei. Merket ikke at den døde en gang så det ble oppdaget under en rutineundersøkelse, og det er vanlig i dette landet at kvinner som har hatt en MA blir sendt hjem i et par dager før de må komme inn for en utskrapning. Synes det er så ekkelt at man må gå rundt med et dødt foster inni seg Nei, huff.. Nå må vi snakke om nye hyggeligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #175 Del Skrevet 6. september 2006 Tror jeg holder på å bli forkjøla.. Har i hele dag hatt en sånn rar smak i munnen og nå har jeg vondt i halsen Har hodepine og føler meg litt varm. Er det ikke rart å bli forkjøla om sommeren (umm.. er det høst nå kanskje?)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #176 Del Skrevet 7. september 2006 vi må vel bare innse at høsten er her. begynner du å bli syk? får håpe det bare er en liten forkjølelse, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. september 2006 #177 Del Skrevet 7. september 2006 Dette med SA er ikke noe vi skal gå rundt å tenke på. Og iallefall ikke så lenge vi ikke har merket noe til det. Tenk-hvis-tanken, kan gjøre noen og enhver gal.. Legen min sa det var bare statistikker, og slettes ikke alle dette gjalt.. Slapp av vennen, og nyt dagene. Gleder meg til lørdag ← Ja, for hvordan vet man egentlig om det er en SA eller mensen? Hvem har forsket på det? Bare tenkte på det fordi et vennepar av mannen mistet nettopp en baby, hun var 8-9 uker på vei. Merket ikke at den døde en gang så det ble oppdaget under en rutineundersøkelse, og det er vanlig i dette landet at kvinner som har hatt en MA blir sendt hjem i et par dager før de må komme inn for en utskrapning. Synes det er så ekkelt at man må gå rundt med et dødt foster inni seg Nei, huff.. Nå må vi snakke om nye hyggeligere ← Uff, så trist Høres ikke noe moro ut å gå med et dødt forster i magen nei... Sammen med abortpille, som man tar, dreper forsteret og så kommer det ut av seg selv. Æsj, dette var ikke noe koselig nei. *sprer litt positive tanker istedenfor* Syk igjen Mrs N? Stakkar God berdings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 7. september 2006 Ja, fikk plutselig en liten forkjølelse. Har ikke stått opp før nå i dag. Har vondt i halsen, litt hodepine og feber. Men fremdeles ingen mens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. september 2006 #179 Del Skrevet 7. september 2006 Nå fikk jeg en sånn som Eeyore gjorde hos meg tidligere i dag.. Var ikke jeg her før i dag :klø: Det var jo ikke meningen det da... Så her kommer en hilsen fra meg. Dakars vennen som er syk.. Nå må du passe på deg selv. Og for tanta som fortsatt ikke har kommet. Blir spennende dette.. Håper håper at den ikke kommer heller, og at en liten spire har satt sei fast hos deg. Ha en strålende dag, vennen, og god bedring. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 Forfatter #180 Del Skrevet 7. september 2006 Takk for det Liljen Driver å psyker meg opp til å gå på butikken for å kjøpe paracet.. Liker ikke medisiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå