angelou Skrevet 5. september 2006 #141 Del Skrevet 5. september 2006 Stabeist Jeg tror du er gravid jeg, med tvillinger, for da blir man visst kvalm med en gang hehe (bare skremmer deg litt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #142 Del Skrevet 5. september 2006 Innom og sjekker ståa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 Forfatter #143 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Er ikke så verst i dag.. Har litt hodepine, litt øm i brystene og vondt i tennene. Tvillinger hadde vært fint ... til dere alle Endret 5. september 2006 av Mrs N Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 #144 Del Skrevet 5. september 2006 Hvor lenge skal du holde oss på pinebenken da.... Jeg har mine mistanker jeg om at tanta ikke kommer, men det er meg stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. september 2006 #145 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har også mistanker om at tanta ikke har tenkt seg til deg på en stund Så - når kommer testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 Forfatter #146 Del Skrevet 5. september 2006 Vet ikke.. Tror tanta kommer i morgen, kanskje morgenen etter (har sånn typisk mensen-kommer-snart følelse), men om det ikke skjer kan jeg ta en test på fredag Dere er nå søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. september 2006 #147 Del Skrevet 5. september 2006 Ja vi er ganske søte Og veldig spente :hoppe: Håper tanta holder sei laaaaaaaaaaaangt borte *jager bort tanta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 Forfatter #148 Del Skrevet 5. september 2006 Liljen Siden disse kroppslige greiene tar sin tid må vi bare sitte og vente til det skjer noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. september 2006 Forfatter #149 Del Skrevet 5. september 2006 Ordentlig dårlig dag i dag. Bare humørsyk og lei. Kjenner at mensen skal komme og vet ikke hva jeg føler om det. Tror jeg bare skal gå og legge meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #150 Del Skrevet 6. september 2006 Har ikke du kjent mensen komme i ganske mange dager nå...? Hvordan er statusen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #151 Del Skrevet 6. september 2006 hei hvordan går det med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. september 2006 #152 Del Skrevet 6. september 2006 ...... signerer di andre jeg.. Hva er status ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #153 Del Skrevet 6. september 2006 Toblerone, Petra og Liljen: Stooooooor Vært oppe omtrent 4 ganger i natt for å gå på do (ikke at det er noe nytt, jeg kan gå på do i søvne jeg) så jeg er helt utslitt. Har utrolig vondt i brystene (tror de detter at hvert øyeblikk nå), vondt i tennene, hodepine småkvalm og humørsyk Fremdeles ingen mens... Men jeg tok en test (en billig en jeg fant bakerst i skapet på badet) og den var negativ Men mensen skal jo egentlig ikke være her før i morgen, eller fredag, så får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #154 Del Skrevet 6. september 2006 Hmmm... Nå var jeg nesten sikker på at testen skulle være positiv altså. Søren også jaja, enten så kommer jo mensen, eller så får du positiv test snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #155 Del Skrevet 6. september 2006 Toblerone: Du er nå søt Kan ta en ny test på lørdag om mensen ikke har kommet til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2006 #156 Del Skrevet 6. september 2006 Det er bra du tester på nytt om mensen ikke kommer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #157 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, i alle fall om jeg fortsetter å føle meg som en oppvridd vaskeklut. Det eneste jeg kan sammenligne det med er å være fyllesjuk, men jeg har jo kun hatt 1 enhet alkohol for over 3 uker siden nå? Kanskje jeg drikker i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialita Skrevet 6. september 2006 #158 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg tror du er gravid jeg, Mrs N Så kraftige symptomer kan jo bare bety en ting Har du bestemt deg for når du skal teste igjen? Spent!! Jeg krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 6. september 2006 Forfatter #159 Del Skrevet 6. september 2006 Hei Pialita! Hyggelig med nytt fjes her Hvis jeg ikke får mensen før lørdag kan jeg ta en test da Vanligvis har jeg sykluser på 27 dager, men min lengste var på 31 dager så må vente litt tid i tilfelle den har blitt lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. september 2006 #160 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg tror du er gravid jeg, Mrs N Så kraftige symptomer kan jo bare bety en ting ← ikke for å være en gledesdreper, men mange av de som har blitt gravide sier jo at den måneden den satt var den måneden de hadde minst symptoer før IKM. uff, nå hørtes jeg ut som en gledesdreper - mot min vilje men, jeg prøver bare å være litt fornuftig, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå