Petra Prøvedokke Skrevet 7. september 2006 #181 Del Skrevet 7. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #182 Del Skrevet 7. september 2006 Litt paracet er ikke å forakte hvis man begynner å blir syk - spennende at tanta ikke har kommet enda synes jeg. God bedring da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 7. september 2006 @Petra og angelou Har sånne merkelige mensensmerter for tiden. Masse kramper og alt sånt som følger med mensen, bare at det ikke er noe mens. Eneste jeg får er noe som ligner på EL-slim. Kanskje det er mensen, men kroppen har glemt å lage farge til den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #184 Del Skrevet 7. september 2006 Akkurat som Pi@ og hun var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 Forfatter #185 Del Skrevet 7. september 2006 Huff, ikke si sånt da angelou Må vente til lørdag og se.. har jo uregelmessig mens vet du... *humre* Må inn og lese om dette hos Pi@ jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. september 2006 #186 Del Skrevet 7. september 2006 Hvor uregelmessig da? Mine sykluser varierer mellom 29 og 35 dager, men vil ikke si det er spesielt uregelmessig - når hadde du EL ca da, vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2006 #187 Del Skrevet 7. september 2006 *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 7. september 2006 Forfatter #188 Del Skrevet 7. september 2006 Forumet låste seg når jeg skulle skrive melding.. Så skriver den på nytt jeg.. Jeg tror det var rundt 24. august, så omtrent to uker siden nå. Hvor uregelmessig spør du.. Jo, nå skal vi se. Har lagd en sånn fin kalender på nettet: August: 26 dager syklus (mens 11 - 17 august) Juli: 28 dager syklus (mens 16 - 20 juli) Juni: 32 dager syklus (mens 18 - 23 juni) Mai: 40 dager syklus (mens 17 - 21 mai) (brukte p-piller i en halv måned, derfor ble denne forlenget og juni-syklusen ble forskjøvet) April: 27 dager syklus (mens 7 - 13 april) Mars: 23 dager syklus (mens 11 - 17 mars) Februar: 13 dager syklus (mens 16 - 23 februar) Januar/Februar: 30 dager syklus (mens 3 - 8 februar) Januar: ? dager syklus (mens 4 - 10 januar) Det er det jeg har oversikt over. Sluttet med p-piller januar 2005 og det tok altså 12 måneder før jeg fikk mensen tilbake, og da kom den tre ganger i januar/februar. Men i følge den websiden jeg bruker er min gjennomsnittlige syklus på 27 dager. Jeg mener å huske at jeg alltid har fått mensen i den andre uken i hver måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #189 Del Skrevet 8. september 2006 Det kan jo se ut som om den begynner å stabilisere seg nå kanskje? Håper det for din skyld - skal du teste igjen snart da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #190 Del Skrevet 8. september 2006 hmm, jeg trodde jeg hadde ustabile sykluser jeg.. men dine ser ut til å ha vært enda værre. får håpe de er i ferd med å stabilisere seg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #191 Del Skrevet 8. september 2006 Vel jenter.. Jeg testet faktisk positivt i går kveld, og i dag tidlig. To helt klare (og fantastisk vakre) blå streker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #192 Del Skrevet 8. september 2006 så flott!!! Gratulerer så mye!!! jeg er selvfølgelig litt misunnelig som vanlig, men å så hyggelig det var å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #193 Del Skrevet 8. september 2006 tar en dans for dine to blå når jeg først er igang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 8. september 2006 Tusen takk! Jeg skulle så gjerne ønske vi alle sammen ble gravide akkurat samtidig Petra, men jeg regner sterkt med at dere snart følger etter meg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #195 Del Skrevet 8. september 2006 vi får da inderlig håper det, ja!!! jeg prøver å være posivit om dagen, så da får vi satse på at den sitter i løpet av høsten! kos deg med de gode nyhetene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 8. september 2006 Javisst, det hjelper å være positiv Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #197 Del Skrevet 8. september 2006 jepp, håper det. jeg er egentlig mye flinkere til å være negativ, så dette er litt ukjent territorium hvor gammel er du forresten? uff, jeg er verdens mest nyskjerrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #198 Del Skrevet 8. september 2006 Nei nå begynner'a å bli personlig også gitt Jeg er født i løvens måned i det herrens år 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #199 Del Skrevet 8. september 2006 Nei nå begynner'a å bli personlig også gitt ← da er du jo såå ung og sprek og fruktbar!! da er jeg altså drøye ni år eldre enn deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #200 Del Skrevet 8. september 2006 I knew it!!!!! GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå