Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Jeg regner ikke med at det er noe han vil gjøre flere ganger da ;)

Nå har vi fått madrassen til sprinkelsenga hans, så nå har jeg redd opp og han har fått prøve den. Han virker så bitteliten i den store senga da :overrasket:

Den er 70x140 cm. Er det standard størrelse eller? Det er en sånn som kan brukes som vanlig seng etterpå hvis man tar av sprinklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, har fryktelig vondt i magen i dag. Sånn mensenvondt. Kanskje den endelig er på tur tilbake?

Kom til å tenke på det tidligere i dag, at jeg ikke har hatt mensen på 14 måneder nå, og før det hadde jeg den bare i 6 måneder for første gang på 2 år. Merkelig å tenke på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mens ennå.

Nå har jeg jobbet 16-18 timer i døgnet i to uker så nå har jeg langhelg! :hoppe:

Skal skure huset fra topp til bunn, sette opp garderobeskap, skrivebord, flytte ut et kjøleskap, osv osv.

En typisk fredag med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir rart å få igjen mensen etterhvert ja, jeg har hatt mensen en gang siden november i fjor jeg, og det var pausemåneden mellom når jeg mista og ble gravid igjen. Sambo pleier å si at jeg har hatt et elefantsvangerskap - gravid i ett år, med opphold på 1,5 måned.... jaja :fnise:

Håper du får ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Ja, det er litt rart å tenke på det :)

Nå har jeg fått norgespakke på døra :hoppe:

Har fått leverpostei, kvikk lunsj (selvsagt :sjarmor:), regntrekk og lammeskinnspose til vogna og en norsk-snakkende leke til mini.

Nå skal jeg kose meg med kvikk lunsj ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CatClaw :hoppe:

Eeyore: Nei, de har tatt bort annonsen nå. Det var dumt :(

Stakkars mini sovnet straks jeg la han i senga nå. Han tror klokka er halv 9 og ikke halv 8. Noen har glemt å skru klokka hans en time tilbake :fnise:

Nå er det snart Halloween her! :hoppe:

Jeg har kjøpt Halloween-godterier, liten drakt til Mini og nå venter vi bare på masse barn på døra. Må koble ut ringeklokka da så de ikke vekker mini hvis de kommer etter klokka 8.

Så er det 5. november med Bonfire night. Lurer på hvordan han reagerer på fyrverkerier. Håper ikke det blir noe problem :sjenert:

Verre med kattene stakkars.

Han har vanligvis ikke noe problem med bråk og styr rundt han når han sover. I dag sov han ute i vogna i styrtregn og masse vind. Snorka i vei for det han :fnise:

Men nå er det middag for oss! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i dag det er Halloween? Følger ikke med jeg, her er jo ikke det så utbredt, i fjor endte jeg opp med å låse døra fordi jeg ikke hadde kjøpt inn noe spes......Hmmm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31. oktober er Halloween. Vet at noen i Norge har funnet ut at 1. november er en bedre dato, men offisielt skal Halloween feires 31. oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini har fått en merkelig uvane for tiden. Straks jeg legger han på stellematta så skal han bøye ryggen i en S og det er helt umulig å få han til å ligge sånn at jeg kan få på/av klærne hans. For å ikke snakke om bleien.

Så i dag endte det opp med at han snurret seg rundt sånn at han rakk å tisse på mamma si bukse.

Og jeg som nettopp hadde tatt på meg ei ny bukse :ler:

Ellers er han veldig flink til å ta ting for tiden. Hvis det er noe han vil ha så får han tak i det uansett, og man kan bare glemme å få det tilbake i én bit. Han flytter også en leke fra en hånd til den andre, det skal visst være en slags milepæl.

Han åler seg rundt på gulvet som en slange. I går kom han seg halvveis under sofaen :overrasket:

Nei nå driver han og stikker fingrene i halsen igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ganske likt ut som her i grunn.

Er nok ikke lenge til de krabber rundt. Gruer meg litt til å måtte følge med hele tiden. Er så greit når man finner han igjen noenlunde på samme sted som man la han. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske kjekt det :fnise:

Mini har fått ordentlig taket på å snu seg fra rygg til mage nå. Jeg legger han på rygg på matta og etter 5-10 minutter har han ikke bare snudd seg 360 grader rundt, men han ligger oftere på magen.

Plutselig har han funnet ut at magen er fin å ligge på. Han har egentlig aldri vært spesielt begeistret for det før.

Nå synes han at 7:15 er en fin tid å stå opp på. Våkner nøyaktig samme tid hver dag.

Tror vi må skaffe oss tykkere gardiner/rullegardin for jeg tror sollyset er en del av problemet.

Jaja.. Litt godt å komme seg opp tidlig også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...