Gå til innhold

Livet med lillemannen

Mrs N

Anbefalte innlegg

Fotballfinale i morgen ja, og da setter vi huset på markedet så vi får besøk av eiendomsmegler. Passer absolutt ikke i morgen med andre ord, så da kan det hende det skjer noe ;)

Neida, jeg håper mest at slimproppen og murringene betyr at min kropp begynner å bli klar for fødsel. Det kan sikkert ta en del dager, men det skjer i alle fall noe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så verst Petra. En uke til igangsetting, så det er et lys i enden av tunnelen :)

Er oppe tidlig i dag og rydder, for i dag kommer megleren og skal ta bilder av huset. Det legges ut for salg i dag :hoppe:

Også er det 41 uker i dag :hoppe:

Tiny er offisielt 3 uker for sen :ler:

Neida, han kommer vel snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mrs N! Er endelig tilbake paa kg etter en liten feriepause, saa da maatte jeg inn i dagboken din og sjekke status! Jeg var sikker paa at Tiny var kommet naa jeg, men han kan ikke vaere langt unna foedselsdagen sin naa!! Oensker deg lykke til med foedselen, tenk at snart faar du moete soennen din! Det er store saker som skal skje.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å se deg igjen Holly :klem:

Ja, han har bare maks en uke på seg til å komme ut nå. Ut må han til slutt uansett om han vil eller ikke ;)

Og hei til Liljen og smile :vinke:

Er bare innom en snartur. Venter på at megleren skal komme nå klokka tolv. Har ryddet og ryddet til jeg er nesten helt utslitt.

Jeg kan bare rapportere at kjerringrådet om å rydde seg til en fødsel absolutt ikke fungerer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo fotballkampen igang, så da er det på høy tid at fødselen starter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk faktisk noen murringer når kampen startet, men ellers skjedde det ikke noe mer :ler:

Jeg har kjøpt en liten Liverpool-drakt til han så det hadde jo vært morsomt hvis han kom i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi skulle kjøpe fotball-body idag (FFK), men de hadde stengt. Så vi får kjøpe en til uka tenker jeg.. Må jo ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere har rett :)

Jeg tror jeg skal være veldig pessimistisk og tippe at han blir født 31. mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...