Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 8. september 2006 da er du jo såå ung og sprek og fruktbar!! da er jeg altså drøye ni år eldre enn deg... ← Hihi Sprek vet jeg nå ikke, men fruktbar ser det ut som ja! I knew it!!!!! GRATULERER ← Gjorde du det? Da synes jeg godt du kunne ha fortalt meg det tidligere sammen med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 8. september 2006 (endret) Du er nå 4 uker og 1 dager på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 24. august, 2006 Hjertet begynner å slå: 18. september, 2006 sitat slettet Arwen (mod) Endret 13. september 2006 av Arwen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #203 Del Skrevet 8. september 2006 Kvalmen avtar for de fleste: 9. november, 2006 Jaja.. Er sikkert en belønning til slutt Tenkte jeg skulle nevne de symptomene jeg har hatt: Tenkte jeg skulle legge ut denne jeg og, selv om jeg ikke vil velge å tro verken det ene eller det andre Menstruasjonen uteblir.- Ja Brystene blir ømme. -Ja Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. - Vet ikke helt jeg... Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere - Nei Tretthet. - Ja Raskere sliten - Ja Humørsvingninger - Ja, litt på kanten for tiden Mensmurring - Ja, i nesten en uke Magekramper - Ja Smerter i korsryggen - Hadde det i går natt faktisk Nesten lignende vokseverk i kroppen - Tror ikke det? Stikkninger i området rundt halebeinet - Noe ja Tykkere hår/tynnere hår - har ikke merket noe Blødende tannkjøtt - Nei Spenn/vondt i tennene - Ja... Munnsår - Nei Halsbrann- Ja, til stadighet Hyppige dobesøk for å tisse - Oppe 6 ganger mellom 24 og 4 i natt Kvalme - Konstant! Stikk i magen - Ja Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) - Ikke nå lenger Skiftende hard/løs mage - nei, egentlig ikke Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) - nei Sukkertrang/sitrustrang - ja, tross kvalmen Ekstra tørst og/eller sulten - konstant sulten egentlig Overfølsom luktesans - ja, huff Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig...) - tror ikke det? Ny glød - Ikke ennå Vannansamlinger i kroppen. - Tror det Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) - Litt, men har hatt det før Skjelving - Ja Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) - Ja, ser prikker hele tiden Hodepine - Ja, men jeg er også forkjøla da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #204 Del Skrevet 8. september 2006 Visste det ikke da, men har hatt det på følelsen ja, siden du var kvalm og sånn, og særlig når jeg så at de siste syklusene dine. Da tenkte jeg, hun er sikkert gravid, og så var du det Heldiggris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. september 2006 #205 Del Skrevet 8. september 2006 Gratulerer! :hoppe: :hoppe: Her aner fred og ingen fare, skal bare en liten tur innom prøverforumet før jeg drar på jobb og leser dagbøker der... Men hva er det jeg ser? Og hva er det vi har sagt den siste uken? Kjempemoro! Men er som Petra litt misunnelig... Håper kvalmen gir seg snart, så du slipper 9 mnd med det... Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 8. september 2006 Er det normalt at det ikke helt føles som at jeg er gravid? Akkurat nå føles det som et magevirus, overskygget av feberfølelse Har bestilt time hos legen (fikk ikke time før tirsdag da, siden jeg absolutt må velge samme lege hver gang ) så det blir spennende Jeg må si at det sikreste tegnet for meg var kvalme og utrolig ubehagelig stikking i brystvortene. Nesten som om noen sitter og stikker deg med en nål. I går måtte jeg kle på meg en BH for å kunne sove, for ellers kjentes det ut som om puppene holdt på å falle av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #207 Del Skrevet 8. september 2006 Og der hadde visst både Eeyore og angelou vært innom! Stooooooooooooooooooooooor til begge! Håper det klaffer for dere også snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #208 Del Skrevet 8. september 2006 Neimenn hva er det jeg leser??? Og hva er det jeg har prøvd å si deg før i uken? GRATULERER så utrolig mye med den lille spiren. Nå er jeg så glad på deres vegne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 8. september 2006 Tusen takk snille Toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. september 2006 #210 Del Skrevet 8. september 2006 Ingen årsak snille Mrs N. Menne du - blir du fremdeles dårlig av avataren min eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg vet ikke helt... I dag blir jeg litt kvalm av den (hvis jeg ser på sjokolade begynner verden å snurre litt rundt), men samtidig får jeg lyst til å rane den toblerone-posen jeg har i skapet.. Tror hjernen min er litt schizofren når det gjelder toblerone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. september 2006 #212 Del Skrevet 8. september 2006 Næææhh??? :hoppe: GRATULERER SÅ UTROLIG MYE MED SPIREN Jeg visste det!! :hoppe: Dette var utrolig gøy, vennen. stor stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 8. september 2006 Takk Liljen Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #214 Del Skrevet 8. september 2006 Må huske å endre tittelen på dagboken din nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #215 Del Skrevet 8. september 2006 Angelou: Ja, vet... Men har ikke lyst til å flytte bort fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #216 Del Skrevet 8. september 2006 Vi får satse på at vi snart kommer etter da vet du Og så kan det jo hende at vi kommer på besøk allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 8. september 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 8. september 2006 Ja, håper da det Skal vente med flyttingen til jeg har fått spiren bekreftet hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. september 2006 #218 Del Skrevet 8. september 2006 Lykke til hos legen da Men tror nok du er så gravid som bare det ja God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. september 2006 #219 Del Skrevet 8. september 2006 god helg, Mrs N regner med at du kommer til å gå rundt med et stort smil hele helgen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 8. september 2006 #220 Del Skrevet 8. september 2006 Her var det gode nyheter ja Gratulerer så masse med den lille spiren i magen Håper du får en koselig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå