Gå til innhold

Har vi noe å forsvare???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når jeg nå setter meg ved pc og vil kose meg med innlegg fra mine medsøstre på Kvinneguiden, plopper 3 tråder opp mot meg. Alle trådene liggger langt fremme og har flere sider med debatt.

Følgene er:

"Kvinner! Er dere i ferd med å gå inn i historien som søppel". Tråden er på 2 sider.

"Norske jenters dobbletmoral". 5 sider.

"Kvinner er late og misbruker det meste". Hele 7 sider.

Nå skal det sies at jeg bare såvidt har vært innom dem å skumlest innleggene. Og det som slår meg er at: trenger vi jenter virkelig å forsvare oss så til de grader?

Nå må det sies at jeg er for ytringfriheten, men personlig synes jeg disse innleggene bare er destruktive. Og da mener jeg at de lager kvalme mer enn de fremmer kunnskap. Slike innlegg oser av bitterhet og uvitenhet. Så hva kommer ut av en slik debatt, tenker jeg. Kanskje mange her inne, finner mye nyttig i dem (javel, diskuter i vei), men kan det være slik at vi til enhver tidspunkt må stå til ansvar for ting vi ikke har gjort. Vel, dette var tanker fra meg. Hadde lyst til å lufte dem. Jeg kan også nevne at jeg tror på rasjonell argumentasjon, mot idiotinnlegg. Men jeg selv, ville aldri falle så langt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan også nevne at jeg tror på rasjonell argumentasjon, mot idiotinnlegg. Men jeg selv, ville aldri falle så langt...

Falle så langt??? Er det ikke bedre å argumentere tomhodene i senk, fremfor å starte en egen tråd om hvor teite disse innleggene er??

Jeg tror tullingene får akkurat den reaksjonen de ønsker.

Men for all del, de som heller vil diskutere mens og dobørste... får bare værsågod. Det er forskjell på morsomt fjas og kjedelig, langtekkelig vås.

Hver sin smak.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det er forskjell på morsomt fjas og kjedelig, langtekkelig vås.

Disse kvinnehat- trådene er ikke fullt så morsomme lengre når det stadig blir fler og fler av dem. Jeg mistenker bla. Waco for å tipse mange av de verste brukerne inne på VG Debatt til å komme hit å lage kvalm.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men p-piller og samlivsproblemer, "er så deppa i dag", "hvor mange uker på vei" og "hvor gamle er dere" er liksom spennende i all evighet??

Takke meg til.... ja, da er det faktisk bedre med kvinnehater-tråder. Det er iallfall litt morsomt.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

synes også det er litt festlig.

fint at guttene får litt trening her, slik at de står bedre rustet i lommepenge-forhandlingene med mamma.

noen av dem burde kanskje søke hjelp?

har faktisk aldri møtt slike i dagliglivet, og trøster meg med at de fleste menn også helst så at det var skuddpremie på disse.

tar det også som et tegn på at kvinner får mer og mer reell makt, ellers hadde det vel ikke vært interessant?

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke det er morsomt. Den første tiden.........ja muligens, men ikke når det konstant og hele tiden popper opp hundrede og ørtogførti innlegg som alle omhandler det samme. Jeg er regelrett dritt lei disse innleggene der alle kvinnfolk blir kjørt over en kam og hele tiden får høre hvor horete, hurpete og teite i pappen vi er.

Jeg synes det er på tide at Gry og moderatorer tar tak i dette "problemet" nå, for KG begynner å bli et ganske utrivelig sted å være og ikke som det en gang var.

At gutta ikke skal diskrimineres bort fra sidene er en ting, for vi har en del reale gutter her som faktisk klarer og diskutere uten å hakke oss nedenom og hjem. Men er det virkelig for mye forlangt at dere viser oss litt respekt siden dette tross alt er et nettsted for kvinner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At gutta ikke skal diskrimineres bort fra sidene er en ting, for vi har en del reale gutter her som faktisk klarer og diskutere uten å hakke oss nedenom og hjem. Men er det virkelig for mye forlangt at dere viser oss litt respekt siden dette tross alt er et nettsted for kvinner???

Bra sagt, Thea,. Vi er vel ingen i tvil om at de fleste av guttene her inne er supre :wink: og at vi ikke ville ha vært dem foruten ....Men så er det disse smågutta da, som liksom skal tøffe seg. :forvirra: Greit nok. Men det de skriver sier jo mer om dem enn om oss jenter. De viser ikke bare at de er uvitende og umoden, men at de også er uskolerte og uintellektuelle. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det virker dessverre som om trangen til å få nye brukere til KG går på bekostning av respekten for de som allerede er her. KG er ett nettsted for kvinner- da er det ulogisk at menn skal bruke dette stedet til å rakke ned på oss...... uansett hvor "gøyalt" Kid- a synes det er.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ikke når det konstant og hele tiden popper opp hundrede og ørtogførti innlegg som alle omhandler det samme.

Hva er det du synes er så spennende da, Thea?? Mens, p-piller og matoppskrifter? Blir ingen diskusjon rundt det, vettu... men er du interessert, finner du tusenvis av slike innlegg rundtom her. Kvinnehaterinnleggene til tomhodene slår aldri "han har vært utro"-trådene våre. Jeg vet ikke helt hva som er best...

Men vi kan jo se på hva som er mest populært.

Ikke kast ut gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kast ut gutta.

Bare ha en ting klart for deg Kidden, dette er ikke et forsøk på å "kaste" ut gutta!!! Så please, ikke vri om denne debatten. At du liker disse småidiotene er greit for meg, men så regner jeg ikke med deg. Du er akkurat ikke kvinneguidens gjennomsnittkvinne. Poenget er at disse småtassene har ingeting å gjøre her. Er ikke dette et kvinneforum!!!

Og før du nevner du dobørsten igjen for 100 :ler2: gang så kan jeg si at jeg ikke kan huske å ha sett en slik debatt her på kg noengang. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

det finnes sikkert nok av andre sider, for dem som ikke er interessert i typiske "kvinneting"?

dessuten er det ikke guttene som står for de interessante debattene her inne, i mine øyne, og da snakker jeg ikke om mens-debatter.

regner med at vi ser en ende på dette snart, skoleferien er jo over.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du synes er så spennende da, Thea?? Mens, p-piller og matoppskrifter??

Hvorfor er du så vannvittig opptatt av mens,p-piller og matoppskrifter debatter Kid?? Hadde du fått hodet ditt ut av rompa og sluttet og fotfølge disse tassene for å argumentere de i senk så hadde du sett at resten av esemblet er på KG fint klarer å diskutere andre ting enn mens.p-piller og hvor jævlig teite vi kvinnfolka er.

Har du så stor interesse av å konstant forsvare deg mot slike tåplige innlegg kan du vel bytte forum. Så vidt jeg vet regjerer Waco på flere enn et :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går dere for langt her jenter :evil:

At Kid-a ikke er enig med dere gir dere ingen rett til å hovere slik dere nå gjør.

Hold dere til saken og ikke hva slags forhold Kid-a har eller ikke har til Waco... eller andre som slenger inn disse idiotiske trådene!!

Full skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Care:

At du liker disse småidiotene er greit for meg, men så regner jeg ikke med deg. Du er akkurat ikke kvinneguidens gjennomsnittkvinne
.

Okei, la meg ha det helt klinkende klart: jeg dikker ikke disse tomhodene. Men jeg synes faktisk det blir mer fengende diskusjoner av det, enn av "hva slags.... har dere"-tråder, der det faktisk ikke er rom eller initiativ til en eneste saklig eller usaklig diskusjon. Her er det snakk om dulle-dulle og gjengmentalitet til de grader. Det vet du selv også, hvis du bare tenker godt etter. Men enkelte interesserer seg tydeligvis for andres katter, vannkopper, mens (igjen, ja), p-piller, gneldrete samboer/naboer/søstre og tannbørsteholdere. Jeg er glad jeg ikke er en av gjennomsnittet akkurat der, tro det eller ei.

Poenget er at disse småtassene har ingeting å gjøre her. Er ikke dette et kvinneforum!!!

Her ser jeg forsåvidt poenget, MEN... hvorfor skal man utelate alle med andre meninger enn en selv??? Hadde dere villet utelate alle av det mannlige kjønn (noe som forøvrig hadde vært på sin plass), ville jeg kanskje sett logikken...

Thea: som forøvrig virker nokså "truffet".

Hadde du fått hodet ditt ut av rompa og sluttet og fotfølge disse tassene for å argumentere de i senk så hadde du sett at resten av esemblet er på KG fint klarer å diskutere andre ting enn mens.p-piller og hvor jævlig teite vi kvinnfolka er

Jeg morer meg stort uten isfolket-diskusjoner, "hva slags hudkrem bør jeg bruke" og "tiss i senga". Da er det faktisk bedre å kunne ARGUMENTERE for ting. Om argumentasjonen er god og logisk eller ei, kommer da i andre rekke.

Og du... jeg har ikke hodet i rompa, tror ikke det egentlgi er så vanlig. Men har du det??

Kristian:

Endelig noen som ikke sier imot seg selv og sin "prektighet" så til de grader. Rose til deg fra meg!!!!

Og til dere som er nysgjerrige på mitt "forhold" til waco. Jada, han er god på bunnen... hoho... og vi er ikke samme person.

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som irriterer seg over andre.

Så er det andre som irriterer seg over noen.

Så er det noen som irriterer alle og noen som irriterer mange.

Noen irriterer nesten ingen, mens andre irriterer noen få.

Selv irriterer jeg meg selv.. mest når jeg lar andre irritere meg. Men til slutt er det alltid noen som irriterer seg enda mer over den som irriterer meg og da irriterer jeg meg over det.

Noen ganger virker det faktisk som om noen irriterer seg over meg også (merkelig...)! DA blir jeg irritert da!

Men uansett om noen irriterer og kverulerer og distraherer og hoverer, så kan ingen bestemme at de ikke har rett til å være her.

Og nå har vi jammen begynt å lage en tråd som handler om en tråd som handler om en tråd.

Ikke rart at det blir krig i verden og at kvinner blir til stooore søppeldynger med banan-tiara og menssmerter.

Og det er sannelig ikke rart om noen blir litt irritert over at andre gidder å irritere de som er litt irritable!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til saken og ikke hva slags forhold Kid-a har eller ikke har til Waco... eller andre som slenger inn disse idiotiske trådene!!

Full skjerpings.

Vi skal holde oss til saken, Kristina71politi. :wink:

Men at andre kvinner kan forsvare slike holdninger er helt utrolig. Jeg misliker det sterkt når andre debattanter kaller waco for søt mens de gir ham klemmer og slengkyss når han i virkeligheten bare sprer hat og ondskapsfulle holdninger & meninger.  

Vi har nå fått med oss kiddens synspunkter. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...