Gå til innhold

Har vi noe å forsvare???


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og du kan sitter her og skriver mer eller mindre fine innlegg til hverandre natta lang Kid-a, så jeg trekker meg ganske isi :kul: ut.

Så får du heller tro at jeg er truffet,prippen og god knows what. Ække så nøye på det jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diva:

teit fordi man vil diskutere "husmorting og hudpleie"

Jeg trodde du her siktet til at jeg var synes du var teit fordi du likte å diskutere husmorbabbel. Men det har jeg aldri sagt.

Og jeg vil gjerne også ha meg frabedt ufinheter og annet søppel fra dere andre her inne.

Care:

Jeg tror ikke kidden klarer å gripe essensen her. Klart vi skal være et forum for alle. MEN, det må her, som i resten av samfunnet, være begrensninger når det gjelder trakassering og diskriminering av kvinner.

Joda, jeg fatter essensen mer enn du aner (dog jeg er litt i tvil om din evne til akkurat dette). Men hvem bestemmer hva som skal være lov å mene og ikke?? Du?? Du forstår det, lille venn, at verken du eller jeg har enerett på sannheten. Derfor trengs det kanskje en diskusjon i ny og ne, for å finne ut av den. Forstår du??

Er det ikke alle kvinnelovgivningene, kvinnesærbehandlingen og kvinnestakkarsligheten som gjør oss til underlegne? Er det ikke oss selv som med dette bidrar godt til å være ofre?? Hadde det ikke vært greiere å se motparten i øynene uten å vike, for så å si "vi er sterke"? Nei, la oss flykte fra alt som er truende og skummelt. Gresset er nok grønnere osv.

Thea:

Sov godt!!!!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi skal være et forum for alle. MEN' date=' det må her, som i resten av samfunnet, være begrensninger når det gjelder trakassering og diskriminering av kvinner. Klarer du virkelig ikke å se at noen av trådene her inne er av en slik karakter?? Det forundrer meg at du ikke klarer å se det lettvindte. :blunke:[/quote']

Kjære care....

Jeg tror nok temmelig sikkert at Kid-a greier å se at noen av disse trådene er diskriminering av kvinner, akkurat som du og jeg ser det.

MEN..Noen kvinner har lettere for å se det humoristiske i slike dumheter enn andre, og noen har selvironi og kan være med på det til en viss grense.

Jeg vil nå kalle det ganske diskriminering av waco når det blir lagd slike tråder som dette her og etter to innlegg er navnet hans nevnt ørti ganger og alt er bare dritt om ham. Ja, jeg trekker fram ham nå, fordi jeg så at han ble nevnt ganske tidlig i denne diskusjonen.

Tror det hadde blitt sinnsykt mye mannediskriminering her hvis det hadde vært kun kvinnfolk her, jeg, og ingen av disse mennene til å få oss ned på jorda igjen der vi seilte rundt i vår egen lille parfymeverden....

:wink:

Så, så, det går nok over.

Lillian - vet hvor hun står som kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Klart vi skal være et forum for alle.

Tror ikke du mener det egentlig, men....

Du mener kanskje; Klart vi skal være et forum for alle, utenom frekke gjester og Waco....

:lol:

Lillian - elsker slike morsomme diskusjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian, søte du :)

Snakk om din søte parfymeverden. Min verden består av mer enn go'lukt :wink:

Noe jeg ikke er alene om her inne.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diva:

Jeg trodde du her siktet til at jeg var synes du var teit fordi du likte å diskutere husmorbabbel. Men det har jeg aldri sagt.

Og jeg vil gjerne også ha meg frabedt ufinheter og annet søppel fra dere andre her inne.

For det første : Jeg har aldri kalt deg noe negativt, såvidt jeg vet, og det vil jeg heller aldri gjøre. Det er bare tapere som kaller andre dumme og idioter når de andre mener noe helt annet en dem. Så dypt vil ikke jeg synke.

For det andre : Jeg ville ha meg frabedt å få høre ting som det du sa i et av dine innlegg :

"Sånne som deg burde ikke få uttale seg"! Nemlig! Jeg har aldri kalt deg noe som helst fordi du er av en annen mening enn meg ! ? Eller ?

Tror du misforstår med vilje her. Jeg gidder ihvertfall ikke å kverulere mer og bruke resten av kvelden på å si det samme omigjen og omigjen og omigjen. Jeg har sagt det jeg mener, og ikke noe annet. Og jeg står for det!

Bare fortsett i det vide og det brede Kid-A ! Tror ikke du skjønner hva jeg mener....Ingen er da teite fordi de foretrekker DE eller DE eller DE ANDRE temaene / diskusjonene ? Men du vil tydeligvis ikke forstå meg. Det er helt i orden. Men nå gidder jeg ikke gjenta meg selv mer :-)

En god aften til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian, søte du :)

Snakk om din søte parfymeverden. Min verden består av mer enn go'lukt :wink:

Noe jeg ikke er alene om her inne.

Maiken

Parfymeverden, dassluktverden eller whatever... Du skjønte poenget, gjorde du ikke? :roll:

Lillian - som lever på Tellus, med beina godt plantet der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillian, søte du :)

Snakk om din søte parfymeverden. Min verden består av mer enn go'lukt :wink:

Noe jeg ikke er alene om her inne.

Maiken

Ok, et ord eller tre til :

Så enig!

Tror nok de fleste her er opptatt av mer enn "søte parfymeverdner".

Noen her har en slags tendens til å nedlate oss som om vi alle var Barbier. Helleu ? Jaja. Dere om det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett i det vide og det brede Kid-A ! Tror ikke du skjønner hva jeg mener....Ingen er da teite fordi de foretrekker DE eller DE eller DE ANDRE temaene / diskusjonene ?

Det har jeg heller aldri sagt, kjære deg. Men du kan bare fortsette å tro det, samme for meg, vet du. =)

Jeg diskuterer for morroas skyld. Dersom det ikke blir gøy og interessant lenger, gir jeg meg. Godt at du også har fornuften i behold.

En fortreffelig aften ønskes deg også!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, et ord eller tre til :

Så enig!

Tror nok de fleste her er opptatt av mer enn "søte parfymeverdner".

Noen her har en slags tendens til å nedlate oss som om vi alle var Barbier. Helleu ? Jaja. Dere om det :D

*slår meg selv i skallen*

Hallo, er det mulig????

Det var en...faen, hva er det man kaller det?.......Ja, shit, det var iallfall ikke BOKSTAVELIG ment, da, sjø.... Det var snakk om å få folk til å fatte poenget, noe tydeligvis visse ikke gjorde....

Lillian - litt oppgitt over dagens kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... kjære, snille du....

Men vær så snill å ikke stenge tråder fordi de ikke er i sporet sitt. Vi har det så underholdende morsomt. Og tilogmed nesten litt givende!!!

Kid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare ikke dy meg jeg.

Ja, uffameg! Så fæle vi kvinner er! Trist at dere er oppgitt over oss!

Men skriver dere sånt, enten det er en spøk eller alvorlig ment, blir det nok noen svar på tiltale :D

Ingen tvinger dere til å være her på KG da. Hvis vi er så grusomme :roll:

Hjelpe meg.....

Kanskje like greit å stenge tråden ?

Du kan jo starte en ny en du Kid-A ?

Nei, seriøst : Beklager at jeg ikke "fatter" Lillian.

God aften :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo litt søøøte også da, Diva. Og dette er jo særdeles god underholdning, en ellers ganske så trist mandagskveld. Sikker på at du forstår oss, jeg, bare du tenker nøye etter. Kg er gøy! Fryd og gammen!

Og neida, du... det er ikke noe problem for meg å starte en ny tråd. Men det er jo ganske så unødvendig, slik jeg ser det. For vi har jo allerede en, ikek sant? ... Noen ganger har til og med jeg vanskeligheter med å se logikken. Hvordan er det med deg?

Og neida, jeg er da ikke oppgitt. Bare litt frustrert over enkeltes manglende evne til forståelse.

Kos deg!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen tvinger dere til å være her på KG da. Hvis vi er så grusomme :roll:

Hjelpe meg.....

God aften :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Har ikke sagt at noen er grusomme, jeg... Bare sier hva jeg mener, jeg, akkurat som dere skriver hva dere mener.

Som jeg skrev tidligere, jeg trives her på KG, jeg... Derfor blir jeg. Ingen tvang i det...

Nei' date=' seriøst : Beklager at jeg ikke "fatter" Lillian.[/quote']

Neinei, your loss.... :briller:

Lillian - som fortsatt trives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det så popper opp utskudd som benevner kvinner her inne som dyr, høns og søppel, så er det lov å reagere. Oppriktig talt.

Jepp, og er det ikke det vi gjør? Det er bare noe med måten ting gjøres på... fremgangsmåte har ofte sammenheng med resultatet, du vet det?

Det betyr noe for meg. Og jeg tror det betyr noe for andre. Så det å degradere forumet til et parfyme/dass-luktende forum som trenger inputs fra guttunger som ikke aner hva de snakker om blir litt skuffende. mildt sagt.

Det er jo det jeg har sagt hele tiden, jo. Jeg har aldri påstått at vi trenger disse guttene, men at de også bør få lov til å bli. Sånne som meg er ikke dødsens interessert i parfymer, karriere (i og med at den er i boks så lenge jeg går på skole), sagaen om isfolket og andre kvinners samlivsproblemer. Det er jeg for ung til, og jeg setter pris på å kunne diskutere andre ting. Også kvinnevesenet, og dets særegenheter. Forstår du?

Og disse guttene... du må for all del ikke tro at de mener det de sier. De er ute etter reaksjoner og kvinner som tenker seg om og kommer med litt annet enn bæljing og mas.

Ha en vidunderlig aften, og takk for KONSTRUKTIVT svar!

Kid-a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, Maiken.

Jeg har ikke sagt at jeg ikke liker å diskutere andre ting, jeg... :roll:

Får inntrykk av at du tror det gitt. Men der tar du feil.

Jeg har fått masse gode tips og råd her inne i løpet av den tiden jeg har vært her, jeg.

Jeg prøver ikke å forsvare det ene eller det andre, jeg bare skriver hva jeg synes, jeg...

Når da andre skriver ting som jeg liksom mener fordi de misforstår hva jeg skriver, er ikke det mitt problem.

Hva saken angår, så synes jeg fortsatt at alle som er her skal være velkomne uansett, og at folk ikke må ta alle gjestene så seriøst... Men likevel ikke rakke ned på alle.

Man svarer på det man vil her inne, og lar det bli ved det. Verken fra eller til. Slik ser jeg på det, jeg skulle også ønske at mange andre gjorde det istedenfor å hisse seg opp over alt og alle.

Bare det jeg har villet frem til hele tiden.

La alle være her, store som små, menn som kvinner.

Jeg har det iallfall gøy her... Det håper jeg dere andre har også.

Lillian - blid og fornøyd uten parfyme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at enkelte sitter og ler seg skakke når de leser hvordan kvinnfolk går fra sans og samling over innleggene dems her.. :hoho:

Makan til kakling har jeg aldri sett/hørt før.

Rene hønsehuset her inne jo.

Men jeg må si at det er en smule underholdende også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...