Gå til innhold

Forsøk på massemord avverget


Bønna

Anbefalte innlegg

1. Det ville vært klassekamp hvis verden var enhetlig. Det er verden ikke. Og hvis vi legger til grunn Samuel P. Huntington, og hans Clash of Civilizations er religion og etnisitet større enn ideologi.

Ok. Da skjønner jeg. Jeg trodde bare at kommunismen og klassekampen ville vært internasjonal for deg, siden mange av ideologiens større tenkere har hevdet at den burde være så.

2. Selv om jeg hadde hatt de preferansene du tilegner meg ville ikke dette vært interessant, da denne typen aksjoner ikke gjør noe fra eller til. Jeg vil si det er åpent spørsmål om muslimene tjener noe som helst på dette. Rent saksmessig oppnår de ingenting, men de kan tjene på oppmerksomhet og der tilhørende styrking på hjemmebane. Men det til prisen av større mistenksomhet fra målets urbefolkning.

Jeg har egentlig tidligere svart på disse spørsmålene, og ytret hva slags aksjoner man heller burde ty til, hvis man har i tankene å ramme det kapitalistiske systemet, men det ble sensurert av moderator. Sikkert fordi det ble feilaktig tolket som oppfordring til terrorisme.

Ok. Du har en annen foretrukket fremgangsmåte i kampen mot kapitalismen. Det er redelig.

For øvrig er det en sensurering jeg registrerer du også har merket, som følge av at jeg informerte moderator om min misnøye ved å bli sensurert når du ble stående.

En slik sensurering har jeg ikke lagt merke til ennu, i hvert fall ikke i denne tråden. Dog kan det hende du har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

USA kan iscenesette nyheter, det kan hvem som helst.

PR er en av de sterkeste formene for krigføring... Jeg tror USA bruker PR for hva det er verdt. Nå sier jeg ikke at denne siste terrorsaken nødvendigvis er plantet,men at USA vet hva media kan brukes til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotene i UK er sterkt knytta til Islam. Lik idiotene i Madrid og New York. Masseinnvandringen til Norge har et sterkt muslimsk preg. Hva får du hvis du legger sammen to og to, Keiser James?

Kaller du muslimer idioter nå, eller misforstår jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir spennende å se hvor mye av alt fuzzet som faktisk viser seg å holde vann.

Uansett er det en betydelig fremgang i det britiske politiarbeidet. Sist de bekjempet terrorister gjorde de først og fremst en heltemodig gjerning ved å sette seks kuler i hodet til en fullstendig uskyldig brasilianer.

Denne gang har de, i hvert fall ut fra det vi vet, nøyd seg med arrestasjoner. Hvor mange som tiltales og dømmes blir som sagt spennende å se. For politiets skyld håper jeg det blir flest mulig.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da skjønner jeg. Jeg trodde bare at kommunismen og klassekampen ville vært internasjonal for deg, siden mange av ideologiens større tenkere har hevdet at den burde være så. 

Men muslimene bedriver jo ikke klassekamp. De bedriver sivilisasjonskamp.

Ok. Du har en annen  foretrukket fremgangsmåte i kampen mot kapitalismen. Det er redelig.

Du har misforstått når du tror at mitt fremste mål er kapitalismens endelikt. Jeg er tilhenger av blandingsøkonomi og velferdsstat. Man kan si jeg er en slags sosialistisk utilitarist.

USA kan iscenesette nyheter, det kan hvem som helst.

Sant nok. Jeg leste på nettet at Høyre er svært så fornøyd om dagen, da de mener at 60 % av nyhetsbildet i norsk media den siste tiden kommer direkte fra partikontoret deres. Men jeg vil si det er et ganske langt stykke fra det å ha et kritisk blikk på nyhetsbildet til å fornekte det totalt. Man har et seriøst forklaringsproblem når man hevder at det er iscenesatt av USA, den verdensomspennende muslimske terrorismen og muslimenes regelrette hat mot den vestlige sivilisasjon.

Kaller du muslimer idioter nå, eller misforstår jeg?

I dette tilfellet misforstod du helt klart sammenhengen. Greia er den at Keiser James, som jeg svarer, forsøker å frikoble terroristene fra Islam, og individualiserer problemet ved å referere til terroristene som enkeltstående idioter.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PR er en av de sterkeste formene for krigføring... Jeg tror USA bruker PR for hva det er verdt. Nå sier jeg ikke at denne siste terrorsaken nødvendigvis er plantet,men at USA vet hva media kan brukes til.

Nåja forutsetter ikke de noe mer en gjennomsnittlig IQ på den sittende administrasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James
I dette tilfellet misforstod du helt klart sammenhengen. Greia er den at Keiser James, som jeg svarer, forsøker å frikoble terroristene fra Islam,

Der tar du nok feil.

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fjernet

Som for eksempel en ganske død brasilianer. Godt for ham at han var uskyldig, det var nok en trøst da de seks rene, uskyldige og kristne arbeiderklassepolitikulene smadret hodet hans.

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som for eksempel en ganske død brasilianer. Godt for ham at han var uskyldig, det var nok en trøst da de seks rene, uskyldige og kristne politikulene smadret hodet hans.

Vel, til forskjell fra politiet VET vi at den muslimske terrorismen ikke er et arbeidsuhell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, til forskjell fra politiet VET vi at den muslimske terrorismen ikke er et arbeidsuhell.

Det er vi enige om.

Den er målrettet og motbydelig. Samtidig er den motbydelig lett å forstå og/eller forklare (som ikke er det samme som å unnskylde, en nødvendig presisering siden jeg "snakker" med en som sliter litt med fremmedord som "nyanser," "sak med to sider," "dialog" og så videre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg "snakker" med en som sliter litt med fremmedord som "nyanser," "sak med to sider," "dialog" og så videre).

Fremfor å stikke hode ned i sanden er det kanskje på tide å innse at innvandringspolitikken skaper et fremtidig potensielt faremoment, som det ikke er noen grunn til å utsette verken oss eller dem for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor å stikke hode ned i sanden er det kanskje på tide å innse at innvandringspolitikken skaper et fremtidig potensielt faremoment, som det ikke er noen grunn til å utsette verken oss eller dem for?

Takk for at du umiddelbart beviste ordene du selv siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du umiddelbart beviste ordene du selv siterte.

Det er nok heller slik at noen enda ikke har forstått at Kardemommeby ikke eksisterer i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok heller slik at noen enda ikke har forstått at Kardemommeby ikke eksisterer i virkeligheten.

Eller at "sosialisme" ikke begrenser seg til "mer til de rene og hvite nordmennene som ikke eier sin egen brdrift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at "sosialisme" ikke begrenser seg til "mer til de rene og hvite nordmennene som ikke eier sin egen brdrift"

Eller at sosialisme aldri har betydd at multikulturelle/multietniske samfunn er et sosialistisk mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller at sosialisme aldri har betydd at multikulturelle/multietniske samfunn er et sosialistisk mål.

Så du mener at det har blitt påstått noe sånt fra autoritativt hold? Link?

Mange har derimot hevdet at "sosialisme" blant annet handler om å bry seg om de undertrykte, å ta de svakes parti, å bekjempe den voksende egoismen etc.

Men for all del, de tar sikkert feil. Sosialisme betyr nok bare å hjelpe "arbeiderklassen" i Norge. Og da selvsagt bare de etnisk norske.

Endret av Kvinneguden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Tanken bak sosialsime er og hjelpe de svake i sammfunnet,

men for og være ærlig tror jeg Bønna lever i en egenn fantasi verden uten røtter til den virkelige verden.

ivertfall når det gjelder Sosialsismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men muslimene bedriver jo ikke klassekamp. De bedriver sivilisasjonskamp.

Ok. Da gir jeg meg.

Du har misforstått når du tror at mitt fremste mål er kapitalismens endelikt. Jeg er tilhenger av blandingsøkonomi og velferdsstat. Man kan si jeg er en slags sosialistisk utilitarist.

Det kom litt som en overraskelse. Jeg trodde du mer var en marxist eller stalinist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro alt dere hører og ser, dette er sannsynligvis ikke et terrorangrep i det hele tatt.

Tidligere denne sommeren var det et såkalt terror-plot mot Sears Tower i Chicago. Vel, prøv å se om du overlever den øverste videoen her uten å le deg i hjel :ler:

Dette lukter bull lang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...