Gå til innhold

Forsøk på massemord avverget


Bønna

Anbefalte innlegg

Ellers er det ganske så forunderlig hvordan noen kan innbille seg at anti-vestlig muslimsk hat er en illusjon iscenesatt av USA.

For konspirasjons troende så er alt helt logisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg faktisk ikke et venstreorientert speilbilde av deg, Christiane?

Det kan så være.

Likevel er det forunderlig at du ikke støtter terroristene i dette tilfellet, av to grunner.

1. Terroristene er stort sett fra fattige land, og angrepsmålene deres er ofte rike vestlige land. Burde ikke dette være et helt typisk tilfelle av klassekamp for din del, hvor du følgelig støtter de fattigste?

2. De store internasjonale og kapitalistiske flyselskabene ville blitt rammet. Det ville vel også vært en ”seier” for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Britisk politi har akkurat avverget et gigantisk terrorforsøk. De skulle utføre et ufattelig massemord, sier britisk politi etter arrestasjonene i natt. Hører jeg noen rope hurra for den massive muslimske innvandringen til Norge?

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet Bønna..Dette var i England ikke Norge du kan ikke gi skylla til innvandrere i Norge for hva noen idioter i England gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet Bønna..Dette var i England ikke Norge du kan ikke gi skylla til innvandrere i Norge for hva noen idioter i England gjør

Idiotene i UK er sterkt knytta til Islam. Lik idiotene i Madrid og New York. Masseinnvandringen til Norge har et sterkt muslimsk preg. Hva får du hvis du legger sammen to og to, Keiser James?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4

Vel, når jeg legger sammen to og to får jeg et Europa i fyr og flammer nok en gang, dersom innvandringen får fortsette som i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Vel, når jeg legger sammen to og to får jeg et Europa i fyr og flammer nok en gang, dersom innvandringen får fortsette som i dag.

Virkelig...hva får du da av og legge sammen 3+3.....

Uansett så må jeg spør ser du på en hvit Europeer som en innvandrer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig...hva får du da av og legge sammen 3+3.....

Uansett så må jeg spør ser du på en hvit Europeer som en innvandrer ?

Det er ganske skremmende fremtidsscenarioer du forsøker å ignorere så godt du kan, Keiser James.

Det andre spørsmålet ditt krever et mer utfyllende svar enn det er plass til i denne tråden. Men jeg kan si såpass at han som innvandrerstørrelse ikke er like interessant som fremmedetniske/fremmedkulturelle innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Det er ganske skremmende fremtidsscenarioer du forsøker å ignorere så godt du kan, Keiser James.

Det andre spørsmålet ditt krever et mer utfyllende svar enn det er plass til i denne tråden. Men jeg kan si såpass at han som innvandrerstørrelse ikke er like interessant som fremmedetniske/fremmedkulturelle innvandrere.

Jeg ignorerer det ikke. Jeg synes bare den er sterkt overdrevet. Jeg er klar over at den er der. Men la oss ikke overdrive

Det andre spørsmålet er et enkelt ja eller nei spørsmål...Er en hvit europeer en innvandrer ja eller nei, Det er ikke verre en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan de klarer å avverge slike greier... Er vi alle overvåket, tenker jeg da... Men for all del, bra at de klarte det!!

De fikk et tips fra innad i det muslimske miljøet, som førte til at de besluttet å overvåke bestemte personer. Så vi andre er "trygge" for total overvåking- foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ignorerer det ikke. Jeg synes bare den er sterkt overdrevet. Jeg er klar over at den er der. Men la oss ikke overdrive

Det er heller du som sterkt undervurderer dette. Hva som er motivet vet jeg ikke, men det er iallfall på det rene at det neppe kan kalles sterkt overdrevet, når fremtredende amerikanske akademikere som Timothy M. Savage hevder det er et åpent spørsmål hvorvidt det vil går bra, den islamisfiseringen av Europa som vil skje som en følge av dagens europeiske innvandringspolitikk.

Det andre spørsmålet er et enkelt ja eller nei spørsmål...Er en hvit europeer en innvandrer ja eller nei, Det er ikke verre en det.

Fælt så masete du er, da. Det er ikke et enkelt ja/nei-spørsmål. Hadde det virkelig vært det hadde ikke en innvandringstilhenger som deg vært så opptatt av det. Dessuten har jeg allerede sagt at en hvit europeer ikke er spesielt interessant som innvandrerstørrelse, slik fremmedetniske/fremmedkulturelle innvandrere er det.

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei jeg tror jeg lar være.

Det er nettopp det som er blitt problemet med dagens sosialister. Fra å være beintøffe machokommunister har de gått hen og blitt noen skikkelige pussies. :sur:

Endret av Bønna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan så være.

Likevel er det forunderlig at du ikke støtter terroristene i dette tilfellet, av to grunner.

1. Terroristene er stort sett fra fattige land, og angrepsmålene deres er ofte rike vestlige land. Burde ikke dette være et helt typisk tilfelle av klassekamp for din del, hvor du følgelig støtter de fattigste?

2. De store internasjonale og kapitalistiske flyselskabene ville blitt rammet. Det ville vel også vært en ”seier” for deg?

1. Det ville vært klassekamp hvis verden var enhetlig. Det er verden ikke. Og hvis vi legger til grunn Samuel P. Huntington, og hans Clash of Civilizations er religion og etnisitet større enn ideologi.

2. Selv om jeg hadde hatt de preferansene du tilegner meg ville ikke dette vært interessant, da denne typen aksjoner ikke gjør noe fra eller til. Jeg vil si det er åpent spørsmål om muslimene tjener noe som helst på dette. Rent saksmessig oppnår de ingenting, men de kan tjene på oppmerksomhet og der tilhørende styrking på hjemmebane. Men det til prisen av større mistenksomhet fra målets urbefolkning.

Jeg har egentlig tidligere svart på disse spørsmålene, og ytret hva slags aksjoner man heller burde ty til, hvis man har i tankene å ramme det kapitalistiske systemet, men det ble sensurert av moderator. Sikkert fordi det ble feilaktig tolket som oppfordring til terrorisme.

For øvrig er det en sensurering jeg registrerer du også har merket, som følge av at jeg informerte moderator om min misnøye ved å bli sensurert når du ble stående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sier at det ikke er noe forunderlig at mennesker tenker tanken om at USA iscenesetter diverse scenarioer! Det hadde i så fall ikke vært første gang USA iscenesetter noe for å få fokuset vekk fra det som media/verden egentlig burde ha fokuset på; denne gangen Israel Libanon konflikten.

Mange journalister mener at den påståtte terroraksjonen er en oppblåst sak... Nettopp for å få fokuset vekk fra krisa i midtøsten OG få Europa, atter en gang, mer USA-vennlig. Det er jo ikke til å stikke under en stol at USA ikke hadde så mye støtte for krigføringen før denne påståtte terroraksjonen.

tok vekk den kvota... den passet kanskje ikke helt.... selv om jeg mener at det sitatet var tatt ut av løse lufta; fra blnnas side.

Endret av Fashion.Faux.Pas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange journalister mener at  den påståtte terroraksjonen er en oppblåst sak... Nettopp for å få fokuset vekk fra krisa i midtøsten OG få Europa, atter en gang, mer USA-vennlig. Det er jo ikke til å stikke under en stol at USA ikke hadde så mye støtte for krigføringen før denne påståtte terroraksjonen.

Så hvis USA er istand til å kontroller hva ca 1 milliard muslimer tenker hvorfor trenger de da støtte ifra Europa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Det er en kjent sak at USA bruker lynavledere i kritiske situasjoner. Å hele tiden bli avfeid som paranoid når man diskuterer USAs krigføring, og ikke minst USAs virkemidler i krigføring, er gammel taktikk. Jeg ønsker bare en litt mer nyansert diskusjon basert på faktakunnskaper.

Endret av Fashion.Faux.Pas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Hvis USA kan sørge for at flere hundre millioner muslimer hater dem, hvorfor trenger de da støtte ifra Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...