Kath Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #401 Del Skrevet 8. mai 2007 Har du adressen til den nettsiden du kjøpe notene? Så heldige dere er som skal til Egypt, har hørt at det er veldig fint der og veldig billig land, det blir nok en perfekt start på deres dager som gifte Ha en fin dag! ← Jepp Her er adressen, men vær obs på å ha en printer tilgjengelig, du får bare printet notene ut 1 gang! www.musicnotes.com Eneste negative jeg kan finne med Egypt er at på den årstiden er det VARMT!!! Men, jeg overlever he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 8. mai 2007 Ellers har jeg notene til: Eva Cassidys "Fields of Golds", gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 1 i kirken ) Dana Glover "It is you" (fra shrek), gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 2 i kirken ) Elton Johns "Your song", gitar/piano/vokal Hvis noen skulle trenge det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. mai 2007 #403 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei Kath! Vi har "stjålet" reisen deres Når mannen så bildene og informasjonen så var han helfrelst med en gang, så vi kommer trolig til å reise dit i oktober :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 8. mai 2007 #404 Del Skrevet 8. mai 2007 Oi oi!! Egypt høres digg ut! Det blir sikkert supert! Lillesøsteren min bor for tiden i Egypt, så vi reiser mest sannsynlig og besøker henne i juleferien. Det er visst helt supert der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #405 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei Kath! Vi har "stjålet" reisen deres Når mannen så bildene og informasjonen så var han helfrelst med en gang, så vi kommer trolig til å reise dit i oktober :D ← he he ... så kult!!! Det er bare å stjele... Det er utroliiig fint der Bare Bea Innlegget er lagt til I dag, 19:57 Oi oi!! Egypt høres digg ut! Det blir sikkert supert! Lillesøsteren min bor for tiden i Egypt, så vi reiser mest sannsynlig og besøker henne i juleferien. Det er visst helt supert der! Kult å ha slekt man kan besøke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 9. mai 2007 #406 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er så greit å vite at man bestiller noe som faktisk er noe bra. Og siden dere fikk anbefalt dette stedet, så var det veldig lett for oss å stjele idéen. Jeg synes det er så mye forskjellig som ligger på nettet. Vanskelig å bestille og vanskelig å finne ut om det er noe bra. Nå må vi bare få fri fra jobben først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 9. mai 2007 #407 Del Skrevet 9. mai 2007 Så heldig dere er som vet hvor dere skal reise. Vi vet ikke hvor vi skal dra i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 9. mai 2007 #408 Del Skrevet 9. mai 2007 åååååhhhh det var en veldig god pris syntes jeg,jeg vil til egypt,men flyreisen stopper meg. heldiggris, jeg gidder som regel ikke å skrive noe i forumene,det hender av og til.men leser og det er mye rart.godt vi har dagbøkene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 9. mai 2007 #409 Del Skrevet 9. mai 2007 bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. mai 2007 #410 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg også vil på bryllupsreise!! Hehe, neida- men det høres jo bare helt supert ut, heldiggriser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er så greit å vite at man bestiller noe som faktisk er noe bra. Og siden dere fikk anbefalt dette stedet, så var det veldig lett for oss å stjele idéen. Jeg synes det er så mye forskjellig som ligger på nettet. Vanskelig å bestille og vanskelig å finne ut om det er noe bra. Nå må vi bare få fri fra jobben først. ← *håper* dere for fri Helt enig i at det er alt for mye å velge i på nettet! Vi er veldig glade for å få anbefalt et sted som vi vet skal være bra! Å... vi skal svømme med delfiner i Egypt!!! Venneparet vårt gjorde det i fjor og jeg ELSKER delfiner Irmelinn Innlegget er lagt til 09.05.2007 (15:29) Så heldig dere er som vet hvor dere skal reise. Vi vet ikke hvor vi skal dra i det hele tatt. Hei hei, må si det er deilig å ha noe på plass, eneste jeg beskymrer meg litt for er at vi reiser på ettermiddagen den 22. juli (altså dagen etter bryllupet) Men, bare alt er pakket og klart så kan jeg vel slappe av Bare Bea Innlegget er lagt til 09.05.2007 (20:11) bare innom med en tilbake!!! Det nærmer seg nå!!! Knøttet Innlegget er lagt til 09.05.2007 (23:08) Jeg også vil på bryllupsreise!! Hehe, neida- men det høres jo bare helt supert ut, heldiggriser! takk takk VI gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #412 Del Skrevet 11. mai 2007 åååååhhhh det var en veldig god pris syntes jeg,jeg vil til egypt,men flyreisen stopper meg. heldiggris, jeg gidder som regel ikke å skrive noe i forumene,det hender av og til.men leser og det er mye rart.godt vi har dagbøkene ja. ← Her blandt dagbøkene er det ihvertfall mennesker som ikke går inn for å lage kvalme! Hvorfor stopper flyreisen deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi kom på at vi har glemt å innvitere et par.... i går!!! *huff* Så vi måtte ringe de i går og be på våre knær for en unnskyldning!!! *grusomt* Men, de tok det med godt mot og ville veldig gjerne komme....! Huff.... fæl følelse!!! Dama til min onkel døde på fredag og jeg skal i begravelse på tirsdag. Onkelen min ringte og sa de ble 1 mindre huff... stakkar! Men, litt rart å skulle i begravels til en man aldri har møtt, men man kjenner alle rundt henne!? Bestemoren min kom på sykehus i går, de vet ikke helt var som er galt, så de tester henne for så og si det meste (må sies at hun lever med pose både foran og bak, en halv nyre, gikt, til stadigehet litt brokk, og har hatt de fleste krefttyper) Tøff dame! Men, jeg unner henne snart å kunne slappe av! Hufff mye som skjer disse dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 11. mai 2007 #414 Del Skrevet 11. mai 2007 ÅÅÅÅH! Jeg vil også svømme med delfiner. Nå ble jeg helt i hundre! Hvor kan man svømme med delfiner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. mai 2007 #415 Del Skrevet 11. mai 2007 Åj, så mye trist som skjer for tida da! Hehe, kjipt å glemme å invitere noen, men bra de tok det med godt mot De forstod vel at det bare var en forglemmelse, og at de ikke var "reservegjester" eller noe sånt da Håper det går bra med bestemora di!! Du må ha en fin og positiv dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 12. mai 2007 ÅÅÅÅH! Jeg vil også svømme med delfiner. Nå ble jeg helt i hundre! Hvor kan man svømme med delfiner? ← Hotellet arrangerer diverse utflukter og en av disse er å svømmer med delfiner i sjøen. Og man kan snorkle og dykke og se på alle korallene De har også åpnet et kjempestort badeland i nærheten av hotellet, hvor vi må på gutten min insisterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2007 #417 Del Skrevet 12. mai 2007 Åh, svømme med delfiner og badeland? Kan det bli bedre?! Nei, forresten, dere får jo ikke gjort noe av delene... dere er jo tross alt på bryllupsreise og kommer til å tilbringe hele reisen på rommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 13. mai 2007 #418 Del Skrevet 13. mai 2007 Kjempefin bryllupsreise da. Heldiggrisene Huff, så mye trist som skjer nå Kjedelig å glemme å invitere noen. Vi glemte to par som vi "etterinviterte" men her for en uke siden kom jeg på enda et par vi hadde glemt. Nå som det er så kort tid i forveien så dropper vi å invitere de, det blir jo litt flaut. Bare 1 uke og 6 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 13. mai 2007 #419 Del Skrevet 13. mai 2007 Huff da, ikke noe trivelig med syk bestemor og stakkars onkelen din.. Men egypt-turen høres jo helt fantastisk ut! Herregud som dere kommer til å kose dere. Og sørg for å ha litt farge først, så du ikke brenner opp. Ifølge søsteren min er det VARMT der om sommeren. Nå er det ikke lenge igjen snupp! kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 13. mai 2007 #420 Del Skrevet 13. mai 2007 Ellers har jeg notene til: Eva Cassidys "Fields of Golds", gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 1 i kirken ) Dana Glover "It is you" (fra shrek), gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 2 i kirken ) Elton Johns "Your song", gitar/piano/vokal Hvis noen skulle trenge det!!! ← Mulig for meg å få notene til It Is You? Vi skal ha den som solosang nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå