Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Har du adressen til den nettsiden du kjøpe notene?

Så heldige dere er som skal til Egypt, har hørt at det er veldig fint der og veldig billig land, det blir nok en perfekt start på deres dager som gifte  :)

Ha en fin dag!

Jepp :) Her er adressen, men vær obs på å ha en printer tilgjengelig, du får bare printet notene ut 1 gang!

www.musicnotes.com

Eneste negative jeg kan finne med Egypt er at på den årstiden er det VARMT!!! Men, jeg overlever he he :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers har jeg notene til:

Eva Cassidys "Fields of Golds", gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 1 i kirken :) )

Dana Glover "It is you" (fra shrek), gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 2 i kirken :) )

Elton Johns "Your song", gitar/piano/vokal

Hvis noen skulle trenge det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath! Vi har "stjålet" reisen deres ;) Når mannen så bildene og informasjonen så var han helfrelst med en gang, så vi kommer trolig til å reise dit i oktober :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi!! Egypt høres digg ut! Det blir sikkert supert! Lillesøsteren min bor for tiden i Egypt, så vi reiser mest sannsynlig og besøker henne i juleferien. Det er visst helt supert der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kath! Vi har "stjålet" reisen deres ;) Når mannen så bildene og informasjonen så var han helfrelst med en gang, så vi kommer trolig til å reise dit i oktober :D

he he ... så kult!!! :) Det er bare å stjele... :ler: Det er utroliiig fint der :)

Bare Bea Innlegget er lagt til I dag, 19:57 

Oi oi!! Egypt høres digg ut! Det blir sikkert supert! Lillesøsteren min bor for tiden i Egypt, så vi reiser mest sannsynlig og besøker henne i juleferien. Det er visst helt supert der!

Kult å ha slekt man kan besøke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så greit å vite at man bestiller noe som faktisk er noe bra. Og siden dere fikk anbefalt dette stedet, så var det veldig lett for oss å stjele idéen. Jeg synes det er så mye forskjellig som ligger på nettet. Vanskelig å bestille og vanskelig å finne ut om det er noe bra. :) Nå må vi bare få fri fra jobben først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så heldig dere er som vet hvor dere skal reise. Vi vet ikke hvor vi skal dra i det hele tatt.

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååhhhh det var en veldig god pris syntes jeg,jeg vil til egypt,men flyreisen stopper meg.

heldiggris,

jeg gidder som regel ikke å skrive noe i forumene,det hender av og til.men leser og det er mye rart.godt vi har dagbøkene ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil på bryllupsreise!! :sur:

Hehe, neida- men det høres jo bare helt supert ut, heldiggriser! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så greit å vite at man bestiller noe som faktisk er noe bra. Og siden dere fikk anbefalt dette stedet, så var det veldig lett for oss å stjele idéen. Jeg synes det er så mye forskjellig som ligger på nettet. Vanskelig å bestille og vanskelig å finne ut om det er noe bra. :) Nå må vi bare få fri fra jobben først.

*håper* dere for fri :) Helt enig i at det er alt for mye å velge i på nettet! Vi er veldig glade for å få anbefalt et sted som vi vet skal være bra!

Å... vi skal svømme med delfiner i Egypt!!! :hoppe: Venneparet vårt gjorde det i fjor og jeg ELSKER delfiner :)

Irmelinn Innlegget er lagt til 09.05.2007 (15:29) 

Så heldig dere er som vet hvor dere skal reise. Vi vet ikke hvor vi skal dra i det hele tatt.

Hei hei, må si det er deilig å ha noe på plass, eneste jeg beskymrer meg litt for er at vi reiser på ettermiddagen den 22. juli (altså dagen etter bryllupet) Men, bare alt er pakket og klart så kan jeg vel slappe av :ler:

Bare Bea Innlegget er lagt til 09.05.2007 (20:11) 

bare innom med en 

:klem: tilbake!!! Det nærmer seg nå!!! :)

Knøttet Innlegget er lagt til 09.05.2007 (23:08) 

Jeg også vil på bryllupsreise!! 

Hehe, neida- men det høres jo bare helt supert ut, heldiggriser! 

:) takk takk :) VI gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååhhhh det var en veldig god pris syntes jeg,jeg vil til egypt,men flyreisen stopper meg.

heldiggris,

jeg gidder som regel ikke å skrive noe i forumene,det hender av og til.men leser og det er mye rart.godt vi har dagbøkene ja.

Her blandt dagbøkene er det ihvertfall mennesker som ikke går inn for å lage kvalme!

Hvorfor stopper flyreisen deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flau:

Vi kom på at vi har glemt å innvitere et par.... :rodme: i går!!! *huff* Så vi måtte ringe de i går og be på våre knær for en unnskyldning!!! *grusomt*

Men, de tok det med godt mot og ville veldig gjerne komme....!

Huff.... fæl følelse!!! :flau:

Dama til min onkel døde på fredag og jeg skal i begravelse på tirsdag. Onkelen min ringte og sa de ble 1 mindre :overrasket: huff... stakkar! Men, litt rart å skulle i begravels til en man aldri har møtt, men man kjenner alle rundt henne!?

Bestemoren min kom på sykehus i går, de vet ikke helt var som er galt, så de tester henne for så og si det meste (må sies at hun lever med pose både foran og bak, en halv nyre, gikt, til stadigehet litt brokk, og har hatt de fleste krefttyper) Tøff dame! Men, jeg unner henne snart å kunne slappe av!

Hufff mye som skjer disse dagene! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅH! Jeg vil også svømme med delfiner. Nå ble jeg helt i hundre! Hvor kan man svømme med delfiner? :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, så mye trist som skjer for tida da! :(:troest:

Hehe, kjipt å glemme å invitere noen, men bra de tok det med godt mot :) De forstod vel at det bare var en forglemmelse, og at de ikke var "reservegjester" eller noe sånt da ;)

Håper det går bra med bestemora di!!

Du må ha en fin og positiv dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅH! Jeg vil også svømme med delfiner. Nå ble jeg helt i hundre! Hvor kan man svømme med delfiner?  :hoppe:  :hoppe:

Hotellet arrangerer diverse utflukter og en av disse er å svømmer med delfiner i sjøen. Og man kan snorkle og dykke og se på alle korallene :)

De har også åpnet et kjempestort badeland i nærheten av hotellet, hvor vi må på :ler: gutten min insisterer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, svømme med delfiner og badeland? Kan det bli bedre?! :tommel:

Nei, forresten, dere får jo ikke gjort noe av delene... dere er jo tross alt på bryllupsreise og kommer til å tilbringe hele reisen på rommet ;):humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjempefin bryllupsreise da. Heldiggrisene :sjarmor:

Huff, så mye trist som skjer nå :tristbla::klem:

Kjedelig å glemme å invitere noen. Vi glemte to par som vi "etterinviterte" men her for en uke siden kom jeg på enda et par vi hadde glemt. Nå som det er så kort tid i forveien så dropper vi å invitere de, det blir jo litt flaut. Bare 1 uke og 6 dager igjen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke noe trivelig med syk bestemor og stakkars onkelen din..

Men egypt-turen høres jo helt fantastisk ut! Herregud som dere kommer til å kose dere. Og sørg for å ha litt farge først, så du ikke brenner opp. Ifølge søsteren min er det VARMT der om sommeren.

Nå er det ikke lenge igjen snupp!

kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Ellers har jeg notene til:

Eva Cassidys "Fields of Golds", gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 1 i kirken :) )

Dana Glover "It is you" (fra shrek), gitar/piano/vokal (soloinnslag nr. 2 i kirken :) )

Elton Johns "Your song", gitar/piano/vokal

Hvis noen skulle trenge det!!!  :)

Mulig for meg å få notene til It Is You? Vi skal ha den som solosang nemlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...