Gå til innhold

Kath's bryllupsdagbok 21.07.07

Kath

Anbefalte innlegg

Mannen min er mer enn klar over at jeg er på KG og legger ut i det vide og det brede om bryllupet vårt - men jeg har gitt han klar beskjed om å holde seg unna, fordi det kan forekomme "hemmeligheter" jeg ikke vil han skal se.

Min også, han vet navnet og alt. Men sakt vist han ser så ødelegger han alt jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og ang Facebook den bryllups gruppa er kunn for folk som blir godtatt som medlemmer av oss, så mannen din kan ikke se hva du skriver der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter kvinneguiden, så finner dere den :) Heter vel så mye som kg-bryllupsdagbok-klubb eller noe ;)

Men som Dimmine sa, kun de som er medlemmer av den kan se hva som blir skrevet, bilder som blir lagt ut osv. Det eneste andre kan se er navnet på gruppa, og navnet på de som er medlemmer i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er jo veldig klar over at jeg bruker MYE tid her på KG! Men, selv om jeg vet at han lar meg ha noen hemligheter for meg selv, kjenner jeg ham såpass at nysgjerrigheten hans kan overta for fornuften :ler:

Gutten min spiller NM i helgen og jeg har hatt leiligheten helt til meg selv hele helgen :) Deilig :) Så jeg har begynt så smått på talen min, synes det er utrolig vanskelig å sett ord på følelser!!! Jeg tror jeg har skrevet og slettet og skrevet og slettet hele helgen :ler: Jeg håper jeg blir ferdig, oi!!! det er snart bare 2 måneder igjen....!! Huff.... nå går tiden nesten litt for fort.... :ler:

Det er to KG-klubber på facebook! Får melde meg inn i den med bryllup i tittelen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Du har nok god nok tid med talen når du har to måneder :) Skjønner godt at talen er vrien å skrive ... litt glad jeg slipper ;) Men det går nok kjempebra!!! :tommelsmil:

Hm, meldt meg inn i kg-bryllupsdagboken jeg også ... men liker å være litt anonym da :sjenert:

Ha en fortsatt fin alenehelg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Tiden går superfort. På en måte syns jeg det er synd at det bare er 3 uker igjen. Om 3 uker er planleggingen over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg er også litt gla i være relativt anonym.. *vurderer å joine facebook-gruppa*

endret:

har nå tenkt litt på det og kikka på siden, og allerede funnet ut at jeg har felles kjente med et par av medlemmene, så da tror jeg jeg lar være... Vil hvertfall ikke ha vennene mine snikende inn hit..

Endret av Bare Bea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt dumt at man ikke bevarer anonymiteten på facebook i heletatt, ja.

Men nå skal jeg ikke kuppe kaths dagbok mer :P

Håper mannen din gjør det bra i NM :) Søndags-:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt en mann du har, jeg vil også ha diamant i ringen min..Listen din med ting å gjøre blir stadig mindre. Du minnet meg på en ting, må hugse å maile til avisen om bryllupet. Det hadde jeg ikke tenkt på, så takk!

Morsom kaketopp! En ting jeg lurte på, må en finne noter til sangene en skal ha i kirken, eller ordner den som skal synge dette. Såg du hadde kjøpt noter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt en mann du har, jeg vil også ha diamant i ringen min..Listen din med ting å gjøre blir stadig mindre. Du minnet meg på en ting, må hugse å maile til avisen om bryllupet. Det hadde jeg ikke tenkt på, så takk!

Morsom kaketopp! En ting jeg lurte på, må en finne noter til sangene en skal ha i kirken, eller ordner den som skal synge dette. Såg du hadde kjøpt noter..

Det er ei venninne av min søster som skal synge i kirken, og hun hadde ikke notene for sangene våre på piano (kun gitar). Fikk også vite av kirkekontoret at vi måtte ha med våre egne noter til eventuelle musikkinnslag. Fant en fin side på nettet med noteark til alt mulig til 30 kr, synes ikke det er all verden :) (nå gadd ikke jeg gå på biblioteket, men vet at de også har noter for utlån)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake til deg Knøttet :)

:frustrert: Må bare få ut litt frustrasjon.....: Hvorfor kan man ikke legge inn innlegg i bryllupsforumet uten at ALLE skal ha en mening selv når man ikke spør????! Jeg har nesten gitt opp å gå inn der, holder meg mest til dagbøkene (mye hyggligere :) )

Ellers har vi booket 2 ukers ferie til Egypt rett etter bryllupet. *gleder* meg! En liten mini bryllupsreise :) Vi har nemlig ikke råd til den ordentlige bryllupsreise før til neste år, men vi måtte jo reise bort litt ! :sjarmor: Bryllupsreisen skal gå til Australia :) Men, Egypt er liiike fiiint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, Kath. Det virker som det er har gått sport i at andre utenforstående kommer inn på bryllupsforumet kun for å lage kvalm. Trist at det har blitt slik. Men det er i det minste godt at vi får ha dagbøkene våre i fred.

Vi har også lyst til å reise til Egypt. Kan jeg spørre hvor mye dere betaler for de 2 ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har det blitt så ille på bryllupsforumet?! hm, ikke bra ... mister litt av meninga med et bryllupsforum da :(

Åh ,Egypt høres skikkelig herlig ut!! :rødme: Heldig dere!! :-D

Australia er ett av forlovedens drømmereisemål, jeg også vil!! ;)

Vi har heller ikke råd til bryllupsreise i år, håper på neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Helt enig med deg, Kath. Det virker som det er har gått sport i at andre utenforstående kommer inn på bryllupsforumet kun for å lage kvalm. Trist at det har blitt slik. Men det er i det minste godt at vi får ha dagbøkene våre i fred.

Vi har også lyst til å reise til Egypt. Kan jeg spørre hvor mye dere betaler for de 2 ukene?

Skal vi se, må se i papirene (ei venninne som booket for oss :) ).... Vi betaler for 2 stk, 15 dager, på Novotel Hotell i Sharm El Sheikh kr 16.000,-

Prisene ligger på alt fra kr 13.000 pr par til 25.000,-

Vi har ett vennepar som reiser til Egypt hvert år, så de hjalp oss med å finne det beste hotellet med den beste stranden rett ved sentrum :) Vi reiser gjennom Pyramidene Reiser (de er et lite reisebyrå, ikke vanlig charterbyrå med reiseguider og slikt, man er mer for seg selv, men de er behjelplige med utfluker og alt. De var også det reisebyrået som hjalp sine reisende under bomben som gikk av, venneparet vårt var der, og pyramidene var nesten det eneste byrået som kontaktet, og som hadde en oversikt over sine reisende!)

*gleeder meg* hi hi :) 15 :rødme: dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det inkludert flybillettene? :)

Ja, glemte i si det... :sjenert: Det inkluderer alt utenom lommepenger og mat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du adressen til den nettsiden du kjøpe notene?

Så heldige dere er som skal til Egypt, har hørt at det er veldig fint der og veldig billig land, det blir nok en perfekt start på deres dager som gifte :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...