Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #61 Skrevet 4. august 2006 Du blir ikke kvitt slike flekker. Og det er utflod som lager dem. Var det noe mer å si om den saken da?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #62 Skrevet 4. august 2006 Du blir ikke kvitt slike flekker. Og det er utflod som lager dem. Var det noe mer å si om den saken da? ← Mulig det gjelder for deg, men jeg får ikke flekker i trusene mine som jeg ikke kan vaske bort! Derimot blir det etter en stund blekede merker i mine mørkfargede truser (litt avhengig av hva slags stoff det er i trusa). Gjør da som en annen i tråden, farger dem opp igjen. Både utflod og urinrester har blekende stoffer i seg. Husker ikke det kjemiske navnet, men det ligner på vannstoffperoksyd. Merkeligere enn det er det ikke!
Gjest Ade Skrevet 4. august 2006 #63 Skrevet 4. august 2006 øøøøh, det var jo det gjesten over deg mente, var det ikke? At du ikke kan fjerne sånne flekker... Farger du trusene så fjerner du i realiteten ikke flekkene, du dekker over de... Skjønner ikke helt hva du "protesterer" på... Det ER jo snakk om flekker som kommer pga "blekemidler", ikke vaskbare flekker pga utflod...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå