Gå til innhold

utflod i svart truse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

utflod i svart truse lager noen ganger rød/rosa merker...noen som vet hvordan man kan få bort dette? (og da mener jeg de som allerede har fått merker, ikke si bruk truseinnlegg!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har du prøvd å vaske undertøyet ditt? :husarbeid:

:ler:

Hmm.. Nei, forstår ikke helt hva du mener, men prøv å vask det, eller så er det sinnsykt mye salg ute nå.. Kanskje på tide å kjøpe nytt?

Endret av Søt
Gjest gjest1
Skrevet

Åh så det er DET det er! Jeg trodde jeg hadde hatt spøkelsesmensen jeg! Kaster dem bare jeg, og kjøper nye, men det er likevel et trist syn for øyet :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet hva du mener, har opplevd det selv på noen truser. Mens andre blir det ikke merker på i det hele tatt. Tror det har noe med pH-verdien på utfloden kombinert med hvor fargeekte trusa er. Vet ikke helt hva man skal gjøre med det, jeg kaster trusene og kjøper nye.Men kanskje det går ann å farge de i vaskemaskinen? ;)

Skrevet

Åh, jeg trodde det var bare meg som hadde det problemet! Jeg farger de, jeg.. men rosaflekkene kommer tilbake. Veldig kjedelig!

(og jeg skifter truse hver dag bare så det er sagt)

Skrevet

Trodde det var noe feil med trusen min jeg - da jeg opplevde det. Men det er tydeligvis ikke så uvanlig i sorte truser. Greit å vite.

Gjest gjesta
Skrevet

jeg har også det problemet, har ikke gjort noe med det da det er mensentruser og de er jo rene for det. Men kaster dem etterhvert og kjøper nye siden det ikke går bort.

Gjest Gjesta
Skrevet
Tror det har noe med pH-verdien på utfloden kombinert med hvor fargeekte trusa er.

:Nikke:

Gjest StoreSky
Skrevet

Slik for meg også, de fleste bomullstruser skjer det med meg...*sukk* Vurderer bare hvite truser jeg!

Skrevet

Trådstarter her:

Godt det er flere,synes det er litt morsomt at ikke alle "kjenner" til det da; HELDIGGRISER :ler:

Men det er altså ikke annet å gjøre enn å enten leve med flekken eller kaste trusa da... :forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

Trøst deg med at det bare er du sjøl som ser det, med mindre du går med korte skjørt og skrever voldsomt ;)

Skrevet
Slik for meg også, de fleste bomullstruser skjer det med meg...*sukk* Vurderer bare hvite truser jeg!

Det har skjedd hos meg også, men ikke med de svarte sloggitrusene som jeg har hatt i årevis.

Men hvite klarer jeg aldri å holde hvite, så det har jeg gitt opp.

Skrevet

Synd detskal komme så mye rart ut av...ehhh...du vet,som "ødelegger" rene truser...Jeg tenker jo litt på at det er ikke sååå sexy når en kar skal kose,og eventuelt ser hva som skjuler seg I trusa også :ler::overrasket::sur:

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe jeg var alltid så redd før jeg kastet dem, at fyren skulle titte oppi trusa mi da han tok dem av meg! Men ingne gjør jo sånt uansett :ler:

Skrevet
utflod i svart truse lager noen ganger rød/rosa merker...noen som vet hvordan man kan få bort dette? (og da mener jeg de som allerede har fått merker, ikke si bruk truseinnlegg!!)

jeg har også fått det :klø: går ikke bort.

Skrevet

Jeg farger opp igjen mine sorte klær; inkludert truser en gang iblandt, i vaskemaskinen. Veldig enkelt og greit. Jeg gidder ikke kaste helt fine klær som bare kan "freshes opp" litt så lett. Jeg får også sånne rødlige flekker som trådstarter snakker om.

Har alle klærne vært sorte fra før holder det å bruke en pakke med klesfarge(pluss salt, koster ca 90kr) og fylle maskinen helt opp. (Skal man farge lyse klær sorte trenger man mye mer farge, slik det står på pakken).

Skrevet

Aldri lagt merke til at flekkene ikke går av i vask? :klø:

Det burde forresten funtes (åssen i h skrives dette ordet? jeg er trøtt) svarte truseinnlegg! For enkelte som må bruke det hele tida og ikke bare har hvitt undertøy..

Skrevet
Aldri lagt merke til at flekkene ikke går av i vask? :klø:

Det burde forresten funtes (åssen i h skrives dette ordet? jeg er trøtt) svarte truseinnlegg! For enkelte som må bruke det hele tida og ikke bare har hvitt undertøy..

Det har da eksistert. Aner ikke om det gjør det fortsatt.

Skrevet
Det har da eksistert. Aner ikke om det gjør det fortsatt.

whut? nårhvor?

Skrevet

haha, jeg har å sånn :ler:

jeg har bare aldri fått gjort noe med det, men har så lite svart undertøy uansett..

mine er ikke så synlige egentlig, men det er jo ikke noe fint..

kan jo farge de?

men da er det vel bare greiere å kjøpe nye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...