Gå til innhold

utflod i svart truse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja jeg har også slikt i et par av mine sorte truser... en slags bleket strek helt foran i trusa.... rart... har blodet lekket gjennom og bleket trusene eller? jeg skjønner ikke. men jeg bruker de ennå for de er så pene de trusene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flekkene blir borte hvis man farger trusene...?

men så kommer de vel bare tilbake..jeg hater truseinnlegg!!

apropo...hvordan fungerer det egentlig om du "ordner" med en type,også leder det ene til det andre,også er det truseinnlegg i trusa????? :overrasket: min store skrekk!!!!!!! :sjenert:

Skrevet
så flekkene blir borte hvis man farger trusene...?

men så kommer de vel bare tilbake..jeg hater truseinnlegg!!

apropo...hvordan fungerer det egentlig om du "ordner" med en type,også leder det ene til det andre,også er det truseinnlegg i trusa????? :overrasket: min store skrekk!!!!!!! :sjenert:

Da avbryter jeg for å gå på do, for så å komme tilbake...

Skrevet

Jeg har fått sånn rødt i en nørk blå truse jeg... og jeg trodde også det var noe blod, men ettersom dt ikke gikk bort i vask har jeg kommet til at det er en misfarging. Greit å lese om at dette ikke er et ukjent fenomen ja.

Så skjønner ikke jeg hvorfor truseinnlegg i trusa skal være noe problem i forhold til "en fyr", men det er kanskje fordi ejg ikke har "sånne relasjoner" til andre enn min forlovede, og vi bor sammen, så han vet om truseinnlegg han. Han kjøper til og med slike på butikken uten at jeg er med, om nødvendig. Så jeg KAN ta av meg undertøy, med truseinnlegg inni, uten at han får fnatt. Vel og merke gjør jeg det gjerne litt diskret, og tar den av selv da, men det er ikke noe problem.)

Skrevet

Har også det problemet! Og jeg kan ikke fordra truseinnlegg, så det er mye stygt undertøy her i huset. Men så tenker jeg som så... at hvis leken har kommet så langt at jeg drar av meg trusa, så har han forsert resten av meg. Og da burde han absolutt tåle fargeforskjeller på undertøyet - om han da i det hele tatt kikker på det. Kikker dere oppi bokseren når han tar den av, jenter? Eller kikker dere på det som titter frem?

Skrevet

når man har mensen bruker man tampong/bind, men da skal jeg lissom gå med det alltid??

det kommer jo ikke så mye utflod at man må gå med det da..

jeg har et smart triks, når du går på do, så tar du dopapir og tørker vekk utflodet, da er det ikke noe der, og du slipper truseinnlegg, og at trusene blir så farga :)

Skrevet
når man har mensen bruker man tampong/bind, men da skal jeg lissom gå med det alltid??

det kommer jo ikke så mye utflod at man må gå med det da..

jeg har et smart triks, når du går på do, så tar du dopapir og tørker vekk utflodet, da er det ikke noe der, og du slipper truseinnlegg, og at trusene blir så farga :)

Det er kanskje sånn for deg, men sånn er det ikke for alle.

Noen har mer enn andre, i visse tider av syklusen tørker jeg bort på toalettet, selvsagt, men før jeg har spist frokost er undertøyet gjennomvått likevel. følgelig trenger jeg da truseinnlegg. Eller 5 par truser før lunsj. Andre tider av syklusen klarer jeg meg uten, selvsagt.

Men, ikke alle hr det så lett som deg, og det "smarte trikset" ditt funker ikke for alle.

Det er omtrent like provoserende som onklen min som hadde et smart triks for å få eggeksallet v hrdkokte egg. Han la dem bare i kaldevann. Ja, tenk, det gjør vi alle det!

Og ja, det er jo ikke det at vi som trenger truseinnlegg ikke tørker oss på toalettet da, men rett og slett at vi "produserer" mer.

Gjest gjest1
Skrevet

Hun mente jo innimellom går hun på do og fjerner, og ikke bare når hun er og tisser.

Snakk om å ta imot velmente råd med åpne armer :roll:

Skrevet
Det er kanskje sånn for deg, men sånn er det ikke for alle.

Noen har mer enn andre, i visse tider av syklusen tørker jeg bort på toalettet, selvsagt, men før jeg har spist frokost er undertøyet gjennomvått likevel. følgelig trenger jeg da truseinnlegg. Eller 5 par truser før lunsj. Andre tider av syklusen klarer jeg meg uten, selvsagt.

Men, ikke alle hr det så lett som deg, og det "smarte trikset" ditt funker ikke for alle.

Det er omtrent like provoserende som onklen min som hadde et smart triks for å få eggeksallet v hrdkokte egg. Han la dem bare i kaldevann. Ja, tenk, det gjør vi alle det!

Og ja, det er jo ikke det at vi som trenger truseinnlegg ikke tørker oss på toalettet da, men rett og slett at vi "produserer" mer.

Ja det vet jeg, jeg har å en del mer rundt eggløsningen, men jeg hater all form for bind.

Jeg kom bare med et forslag til det jeg gjør, som kanksje virker på dere også..

Så du trenger ikke bli så sur, og bli "provosert" av det!

Dessuten, må man legge eggene i kald vann, hvis ikke fortsetter de å koke.

Skrevet

Ja, det var jo nettopp det med eggene, alle vet det.

Og alle vet at vi kan tørke med papir.

Men, jeg hr en litt håpløs øang syklus jeg da, så "rundt eggløsningen" er for meg ca en måned eller sånn (4-6 uker) Ja, jeg har bare el en gang, helt på slutten av dette, men kroppen forbereder og prøver, med tilhørende slim av og på i ca en måned.

Jeg måtte altså løpt på toalettet ca hvert tiende minutt da.

Jge GJØR jo det når jeg står opp og oppdager at dette er en slik dag, men da putter jeg altså inn et truseinnlegg også..

Ja, så tok jeg kankje ikke imot dette "rådet" med åpne armer, men det er jo like hjelpsomt som å si at dersom jeg er sulten burde jeg kanskje vurdere å spise.... Det ER provoserende når du antar at jeg ikke har tenkt på å tørke det bort, og kanskje ikke fatter at for noen av oss er det snakk om vesentig mer enn hva du tydeligvis har opplevd.

Jeg er ikke kjempeglad i truseinnlegg jeg heller, men noen typer er bedre enn andre da. Og når alternativet altså er å gå med vått undertøy, SELV OM jeg tørker meg på toalettet flere ganger i timen... Ja, da gjør jeg det.

Og, beklager, men da verdsetter jeg ikke rådet om at "jeg har et triks, man kan tørke seg". Hadde du hatt en reel løsning, men det du gjør funker for deg, men slett ikke for alle. Det er ikke bare meg som har mer utflod enn som så nemlig.

Men dessverre jeg som stakk frem hodet her inne.

Og ja, da ble jeg småprovsert.

Sorry da, men slik er det bare i dag.

Gjest gjest1
Skrevet

Kankje du bør holde det for deg selv da?

Skrevet

Kanbskje jeg burde det, men det er for sent nå, ikke sant?

Jeg var nemlig "dum" nok til å innrømme at jeg av og til bruker truseinnlegg...

Og når jeg ikke gjør det hender det altså at enkelte, særlig en mørkeblå, truse får denne røde fargen som tross alt er tema for denne tråden.

fordi det blir vått.

Selv om jeg tørker bort.

Og da så.

Skrevet

Malama: hvilket truseinnlegg anbefaler du,og ikke..?

Og angående truseinnlegg og menn, det er ikke alle som er i et forhold (eller i et langvarig "trygt" forhold hvor det ikke er flaut at han ser truseinnlegget)...så det burde være forståelig at noen synes dette kan være kinkig? (og kanskje kink :ler: )

Gjest gjest1
Skrevet

Men det er da ikke noe galt i det? Og det er jo ikke noe galt i å si at det er lurt å ta et toalettbesøk og tørke avogtil :)

Skrevet

Jeg foretrekker personlig always, fordi jeg synes libresse (og firstprixe og coop div andre som jeg har endt opp med fordi jeg stoppa på et bortgjemt sted på ferie ford ijeg ikke hadde og sånn) blir klamme og våte.

Men andre har andre preferanser, og kan ikke fordra always da. eller, aldays heter vel truseinnleggne til always.

Og de finnes, som noen har nevnt, faktsik også i svart. Jeg har aldri kjøpt det, men det kan kansje være løsninga for de uten så stabile/trygge forhold, med sort undertøy og behov for truseinnlegg? Ser dem ikke på alle butikker, men jeg har sett det noen steder.

ER såpass "sær" at jg ikke tar av meg trusa sammen med en jeg ikke føler meg "stabilt trygg" på jeg da, men det er en av mine særheter :)

Skrevet (endret)
Men det er da ikke noe galt i det? Og det er jo ikke noe galt i å si at det er lurt å ta et toalettbesøk og tørke avogtil :)

Kanskje ikke, men det er "litt" provoserende for dem av oss som da måtte bedt sjefen om laptop, for å kunne jobbe fra toalettet... eller si opp jobben og være hjemmeværende, og sitte forran pc'n med et håndkle mellom bena.

Og jeg innrømmer det, akkurat i dag var jeg lett-provosert. Det var nok dette "jeg har et triks" som om altså ingen andre tenkte på denne muligheten som provserte meg.

Og hvorfor? Kanskje fordi jeg sitter her på jobb med minnet om undertøy som ble vått allerede på veien fra toalettet (hvor jeg hadde tørket meg) og inn på badet hvor jeg skulle kle på meg resten av klærne i morges. Jeg snudde selvsagt, og har tørt undertøy på jobb (og, ehh, akkurt nå falt deg meg inn at dere sikkert ikke har behvo for resten av detaljene ... :) )

Endret av Malama
Gjest gjest1
Skrevet

Samme her, jeg flyr da ikke rundt på hvem som helst heller :P

Jeg får da som alle andre hvit utflod i trusa, og det er like ubehagelig hver gang han skal ta av trusa mi! Jeg har sagt det til han, men han sier jeg skal slutte å bry meg for han vet hvordan kroppen fungerer.

Jeg tror jeg stresser for ingen grunn, jeg. :ler:

Skrevet

så stresser du ham uten grunn, og jeg lar meg provosere uten grunn, så har vi begge hver vår "overreaksjon" om dette tema da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...