Gå til innhold

utflod i svart truse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tilbake til FLEKKEN...den kjipe røde flekken..Underøyet ser jo så ekkelt ut synes jeg, og jeg bryr meg bare om hva jeg selv synes...Liker liksom at trusa skal se rein ut (selv om den ER det!!!) :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
så stresser du ham uten grunn, og jeg lar meg provosere uten grunn, så har vi begge hver vår "overreaksjon" om dette tema da ;)

Haha, vittiger dere er :ler:

jeg hadde nok bare blitt litt irritert hvis personen som sa det til meg, visste det..

men jeg kunne jo ikke vite at trikset mitt ikke fungerer for deg, men det er nå så :)

kjæresten min i begynnelsen hadde sett litt av utflod i trusa mi, men hadde ikke sagt noe. (jeg pleier å legge trusa, så man ikke kan se det)

Forklarte det senere, og han sa: ååå, men da så, hehe :ler:

Gjest Gjest_Sara_*
Skrevet
Kanskje ikke, men det er "litt" provoserende for dem av oss som da måtte bedt sjefen om laptop, for å kunne jobbe fra toalettet... eller si opp jobben og være hjemmeværende, og sitte forran pc'n med et håndkle mellom bena.

Og jeg innrømmer det, akkurat i dag var jeg lett-provosert. Det var nok dette "jeg har et triks" som om altså ingen andre tenkte på denne muligheten som provserte meg.

Og hvorfor? Kanskje fordi jeg sitter her på jobb med minnet om undertøy som ble vått allerede på veien fra toalettet (hvor jeg hadde tørket meg) og inn på badet hvor jeg skulle kle på meg resten av klærne i morges. Jeg snudde selvsagt, og har tørt undertøy på jobb (og, ehh, akkurt nå falt deg meg inn at dere sikkert ikke har behvo for resten av detaljene ... :) )

Nå må du ta deg sammen! Du kjefter ikke folk huden full bare fordi de formulerte seg på en måte du ikke likte.

Jeg har selv hatt den heller tvilsomme gleden av å bli skjelt ut av deg for en fillesak tidligere, så jeg har vel ikke det beste inntrykket av deg fra før, men dette går jo over stokk og stein.

Skrevet

Always hadde sorte trusebind tidligere. Jeg har fremdeles en pakke stående i skapet... Det er en god stund siden de ble tatt av markedet, og det fordi de ikke solgte nok..

Skrevet (endret)

Meget merkelig, gjest, da jeg kke har kjeftet noen huden full idet hele tatt i dnene tråden... og egntlg ikke kan huske å ha gjort det noen annen plass heller (men derimot fått en del stygge kommentarer fra gjester i det siste...)

Og den jeg visstnok kjefter" på her, samt henne jeg "kranglet" med later jo begge til å ta dette greit og være ferdig med saken med et smil, så jeg nekter å bry meg nevneverdig om det...

Og når det gjelder den aktuelle røde flekken... ja så må jeg dessverre si meg enig i at den er irriterende, for det ser jo ikke rent ut. Selv om jeg vet at det er det. Så den trusa jeg har det problemet med er liksom helt av seg selv blitt en sånn "reservetruse" som jeg bare bruker når jeg ikke har andre rene...

Har dessverre ingen løsning på å få bort flekken :(

Endret av Malama
Gjest gjest1
Skrevet

Folk har en fæl tendens til å ta internett lit for seriøst :grine:

Skrevet
Folk har en fæl tendens til å ta internett lit for seriøst :grine:

Noe i det ja.

Tross alt, min "provokasjon" varte jo bare et innlegg eller to :sjenert:

Skrevet

Vet du at det finnes svarte truseinnlegg å kjøpe...

Skrevet
Vet du at det finnes svarte truseinnlegg å kjøpe...

Gjør det ?

Var noen over her som sa de var tatt ut av produksjon, men hvis du vet bedre vil jeg gjerne vite hvor man kan få tak i:)

Skrevet

hmm skjønner ikke helt hvorfor jeg skriver inlegg her - jeg er jo mann.

Men nå har det seg slik at jeg vasker min kjæres truser, et par dråper med utflod er ikke så veldig skremmende, jeg pleier å ta sprøyte litt sånn flytende vaskemiddeel på flekkene, da går de bort. er selve trusen missfarget da er det jo en annen sak...

til orientering så kan gutter også få flekker i trusa.

Libresse har sånne mini truseinnlegg http://www.libresse.no/Pages/Products/Prod...&productid=6236 disse er ca. en tredjedel av størelsen av et vanlig truseinlegg dvs. veldig små.

Skrevet

Men nå har det seg slik at jeg vasker min kjæres truser, et par dråper med utflod er ikke så veldig skremmende, jeg pleier å ta sprøyte litt sånn flytende vaskemiddeel på flekkene, da går de bort. er selve trusen missfarget da er det jo en annen sak...

Libresse har sånne mini truseinnlegg  http://www.libresse.no/Pages/Products/Prod...&productid=6236 disse er ca. en tredjedel av størelsen av et vanlig truseinlegg dvs. veldig små.

Så stilig at en mann svarer ;) Men temaet her handler om misfargete truser...jammen meg litt av en kar du som tar deg tid til å "ekstrarense" utflodtrusene :ler: Fliiiiink kar!

JEG VIL HA HELT SORTE TRUSER!!!!

Skrevet

Libresse har sånne mini truseinnlegg  http://www.libresse.no/Pages/Products/Prod...&productid=6236 disse er ca. en tredjedel av størelsen av et vanlig truseinlegg dvs. veldig små.

WOW,tror min mann hadde fått helt fnatt av bare det å vaske, ikke minst se mine møkkete truser :ler: Hadde han i tillegg sett flekkene hadde han vel svimt av!!!

Skrevet

Har ikke lest alle innleggene, men dette er ikke flekker! Sorte truser (andre mørke farger også) blir bleket i skrittet. Siden det ikke er flekker, kan det heller ikke vanskes bort - må evt. farges opp igjen.

Dette skyldes forøvrig at urinen vår inneholder blekende stoffer, og små rester av dette i trusene er nok til å gjøre utslag. Kan også vises i kjønnshårene underst, hos dem som har mørk behåring.

Gjest gjest1
Skrevet

Spyler utfloden? :overrasket: Jøssemann det forsvinner da av seg selv i vask!

Skrevet

Hehe. Min forlovede tåler heldivis å se undertøyet mitt. Han takler tanken på at det kommer "veske" ut av meg, (og da ikke bare det han putter inn fra tid til annen) og har ikke problemer med truseinnlegg etv heller, hverken å handle det alene elelr at jeg bruker det.

Men spesialrense undertøyet mitt har han ikke gjort nei. Det har jeg ikke tenkt på heller, det har aldri vært noe problem å få det bort.

Men misfarging har oppståt i et tilflle ja. Tror det har mde kvaliteten på stoffet å gjøre, egentlig.

Skrevet
Har ikke lest alle innleggene, men dette er ikke flekker! Sorte truser (andre mørke farger også) blir bleket i skrittet. Siden det ikke er flekker, kan det heller ikke vanskes bort - må evt. farges opp igjen.

Dette skyldes forøvrig at urinen vår inneholder blekende stoffer, og små rester av dette i trusene er nok til å gjøre utslag. Kan også vises i kjønnshårene underst, hos dem som har mørk behåring.

Hvorfor kommer disse flekkene bare når jeg har hatt ekstra tykk utflod da?

Og,ja jeg vet det er ekkelt,men en liten tanke: urin som blekemiddel for blondier som vil bli enda blondere :sjarmor::ler::sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Spyle vekk alt naturvannet slik at det blir tørrpuling? Neeei :(

Skrevet

*dytte*

Jeg vil også gjerne ha råd til hvordan jeg kan bli kvitt slike flekker, og hva som produsere de...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...