Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe. Hvor var det jeg så en eller annen dame som mente hun kunne forutse regn med puppene sine, igjen? Tror det var en komedie eller noe.

Mean Girls het filmen, så en liten del av den nylig ;)

Hun kunne bare forutse regnet når det regnet da, eller no :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe. 1% bedre, er et steg i riktig retning i hvert fall! ;)

Vi skal også ha generalprøve dagen før. Så skal presten ta kontakt og avtale når vi skal sånn samtale som dere hadde i går.

Jeg jubler for hver % :skaal: trodde nesten jeg ikke var kvalm når jeg våknet i dagtidlig, men husker ikke hvordan det er å ikke være kvalm, så klarer ikke finne ut om jeg er kvalm eller ikke :klø: føltes egentlig somom jeg var bare veldig sulten..Håpe håpe håpe og banke banke banke i bordet! :) :smile:

Skrevet
:klappe: for flinke jento :) Kaken hørtes kjempefin ut! Vi vet ikke engang hvordan kaken kommer til å se ut, vi :ler: Menmen, satser på at den blir bra. Hotellet som bestiller den, og de er egentlig litt fin på ting, så jeg tror det skal bli bra.

Greit å få solt seg litt ute, ja. Jeg rakk ikke det i dag, men på fredag kanskje! Håper på fint vær og :sol: Mannen skal på utdrikningslag på lørdag, men det vet han ingenting om :skaal:

Kaken blir nok utrolig bra for dere også, har du fått sagt hvilke farger du ville ha, eller er det en overraskelse?

Ingen sol hos meg i dag, så nå har jeg tatt på langbuksen igjen, satser på solarium resten, lurer på om jeg får kviser når jeg svetter av å ligge i solen, for i de perioder jeg kun har brukt solarium har jeg hatt finere hud :klø:

Mannen min skal på Utdrikkingslag i helgen også, men han aner ingenting, eller klart han vet jo at det kommer til å skje snart, for det er jo ikke mange dagene igjen til bryllupet. Han går og lurer litt på om det er en hverdag, for noen av kompisene hans er opptatt de neste to helgene. Men de fikk ikke være med, siden de var opptatt. Jeg og elsklingen har avtalt grilling på hytten på lørdag, husvask og bare avslapping. De kommer og vekker oss kl 07.00 på lørdag, så tror jeg må legge meg med t-shorte på.. :ler: Tror han blir fornøgd,men kvir seg litt for at det skal bli utDRITINGSlag, og ikke utdrikkingslag.

Skrevet
He-he, såg du værmeldinga i dag el? :ler:

Nå er det min tur til å sole meg ;)

:danser::tommel: :juhu: :sol:

Jeg ser på værmeldinga, men finner aldri ut om hvilket vær det skal bli, så jeg sier alltid det andre sier til meg :rodme::ler: Hakke peiling..

Skrevet
Du har det moro om dagen skjønner jeg.. Jeg tror vel også at det er organisten som "bestemmer" dette, men det er vel liten sjanse for at presten kan endre dette nå. Men hva slags marsj var det dere tenkte å ha i stedet?

Du har vært kjempe flink i dag :tommel:

Jeg har gitt opp hele organisten :tristbla: Nå skal vi ha brudemarsj fra seljord istede ( :slåss: )

Fornøgd med meg selv i går, nye oppgåver i dag :sol:

Skrevet
Hehe. Hvor var det jeg så en eller annen dame som mente hun kunne forutse regn med puppene sine, igjen? Tror det var en komedie eller noe.

Håper på fint vær, men hvis ikke får jeg reise og ta sol :) Hagen har godt av litt regn, så det går greit med regn også ;) Men IKKE 7. juli :P

Jeg har bestillt strålende vær 7.juli, men med min flaks, så kan det være det ikke blir det..Godt med litt regn også synst nå jeg, men alltid kjekt med sol, bare det ikke blir for varmt.

Tror ikke mine pupper forutser været, så er nok ikke her du har hørt det :ler:

Skrevet
Mean Girls het filmen, så en liten del av den nylig ;)

Hun kunne bare forutse regnet når det regnet da, eller no :ler:

:ler:

Skrevet

I dag skal jeg på polet og bestille mer alkohol og så skal jeg bestille dagligvarer.

I går snakket jeg med en som hadde bryllup i helgen. Der hadde det gått dette av drikke: De var 90 pers. + 5 barn

Middag:

Vin: 81 flasker

ØL: 3 kasser med 0,5 liter

Brus: 2 kasser med 0,5 liter

Velkomstdrikk:

14 flasker

+ 2 flasker alkoholfri

I baren: (Hadde kun øl og vin)

20 liter rødvin

32 liter kvitvin

170 halvlitere med øl.

Jeg har iallefall bommet med brusen, hadde tenkt å bestille 8 kasser til middagen, mens nå blir det 11 kasser til hele dagen. Vi fant ut at vi måtte ha litt mer vin til middagen, så nå bestiller vi 84 flasker. og den kasse ekstra som vi kan gi bort.

Siden vi har div brennevin i tillegg til vin og øl til maten, så har vi bestilt 21 liter av rød og hvitvin. Vi har også bestilt 20 kasser med 0,33 l øl.

Dette blir da vår drikke:

96 flasker vin (håper vi ikke bruker alle, da kan jeg gi vekk noen)

20 kasser (480 flasker) med 0,33 l øl.

7 dunker rødvin

7 dunker hvitvin

5 liter sprit

10 liter cognak

2 liter gin

2 liter wiskey

30 flasker champagne

+ 11 kasser brus, der 4 kasser med 0,5 er bereknet på middagen, 4 kasser 1,5 litere til baren, og 3 kasser 1,5 litere til mellom kirken og middagen. Vi bestiller pepsi max, solo, champagne, og en kasse farris.

Satser på at dette blir nok :)

Skrevet

wow for en drikke liste,men det går sikekrt unna på drikken,iallefall hvis det blir veldig varmt også.

jeg har glemt ut hvor mange dere blir den dagen,,,,?

ikke lenge igjen og formen er???

ha en fin handle dag.....iallefall

Skrevet

Vi har ikke sagt noe om hvilken farge vi vil ha på kaken, men de vet hvilken farge buketten min skal være i, så det er mulig de tar utgangspunkt i den :) De skal i hvert fall gjøre det når det gjelder bordpynten ellers.

Mannen driver og avtaler i hytt og pine på lørdagen. Han skal blant annet reise og kjøpe kajakkutstyr med en kompis, og ha grillbesøk av samme kompis og damen senere på dagen. Kompisen bare svarer ja siden han skal i utdrikningslaget hans. :ler:

Skrevet
Mannen driver og avtaler i hytt og pine på lørdagen. Han skal blant annet reise og kjøpe kajakkutstyr med en kompis, og ha grillbesøk av samme kompis og damen senere på dagen. Kompisen bare svarer ja siden han skal i utdrikningslaget hans. :ler:

Det kan jo bli en riktig koselig lørdag, både med kajakk og grilling :ler:

Er så spennende med utrdr.lag, når man ikke vet hva som egentlig skal skje :)

Lurer på hva mine planer blir for lørdagen jeg skal drikkes ut :sjenert:

Skrevet

Blir ikke noe utdrikninslag på meg gitt. Jeg begynner å bli ganske lei av egosentriske personer.. *sukk*

Skrevet
Blir ikke noe utdrikninslag på meg gitt. Jeg begynner å bli ganske lei av egosentriske personer.. *sukk*

synd at hun ikke kunne ordnet noe.....jeg krysser fingre for at det kan bli noe etterpå,selv om det ikke er helt det samme....

:klem:

Skrevet

:vinke:

Huff, ille når du har vært så mye kvalm at du våkner om morgenen og ikke er sikker på om du er kvalm eller ikke... stakkar! :troest: Håper du fant ut at du ikke var kvalm, da! :)

Mannen min skal også ha utdrikningslag i helgen, og jeg synes det er ille å gå rundt og ikke vite og ikke kunne si noe til han! :ler: Gleder meg til å se ansiktet hans når de overrasker han ;)

Angående været skal det være litte grann duskregn på dagen vet, du, for lykke ;)

Haha, du er akkurat som mannen min! Han og faren bruker å se på værmeldinga og etterpå husker ingen hvordan været blir :ler:

Skrevet

Mannen hadde sendt mail til henne for flere uker siden og spurt om hun hadde tenkt noe på utdrikningslag. For noen dager siden fikk han svar "Har hun sagt noe?", og det var det. Han svarte henne med en gang, men har enda ikke fått svar.

Hun har enda ikke bestilt flybilletter. Jeg har spurt henne når hun kommer, men hun har bare latt være å svare på det spørsmålet. Spurte henne fordi jeg tenkte jeg kunne spandere manikyr på henne som vi kunne ta sammen når hun kom over hit.

I tillegg har jeg også spurt hvilken farge hun skal ha på kjolen fordi fotografen måtte vite det. Nå er det snart kun 2 uker igjen, og hun bare unngår å svare.

Jeg blir så oppgitt!!

Svogeren min (forloveden til søsteren til mannen) gidder ikke å være med i utdrikningslaget til mannen fordi han "synes ikke det var noe gøy å løpe ute i skogen". De skulle visst spille paintball, og det synes han ikke var noe gøy, så da meldte han avbud :overrasket: Det er så utrolig egosentrisk at jeg blir helt kvalm!

Jeg spurte også svigerinnen min om de hadde noen planer for St.Hans, jeg tenkte at vi kanskje kunne finne på noe sammen (Hun, forloveden og niesen og nevøen min) siden mannen har utdrikningslag da. Da spurte hun: "Nei, hvordan det?". Så svarte jeg "jeg bare lurte siden Trond har utdrikningslag da, jeg blir vel sittende alene". Svaret jeg fikk var "Ok. Vi skal ha begge barna den dagen, så vi kommer oss i hvert fall ingen steder".

:slåss: :slåss: :slåss: :slåss:

Sorry, jento. Er ikke meningen å kuppe dagboken din. :sjenert:

Skrevet
wow for en drikke liste,men det går sikekrt unna på drikken,iallefall hvis det blir veldig varmt også.

jeg har glemt ut hvor mange dere blir den dagen,,,,?

ikke lenge igjen og formen er???

ha en fin handle dag.....iallefall

Tror nok vi har nok drikke, men synst det ville vært så pinlig om vi hadde for lite. Vanskelig å begregne, men vi har nå gjort et overslag over hvor mye folk drikker.Så gjenstår det å se hvor mye vi har igjen etter bryllupet eller om vi hadde for lite. Vi er 105 stk, der ca 85 drikker alkohol.

Ikke lenge igjen nå nei, drømmen er å være kvalmefri på bryllupsdagen.Jeg var mindre kvalm i dagtidlig enn vanlig, og går å håper på at kvalmen er på vei bort, men tørr ikke si det høyt.. :pls:

Skrevet
Vi har ikke sagt noe om hvilken farge vi vil ha på kaken, men de vet hvilken farge buketten min skal være i, så det er mulig de tar utgangspunkt i den :) De skal i hvert fall gjøre det når det gjelder bordpynten ellers.

Da får du nok en veldig fin kake, gleder meg til å se bilder. Hvilke farge har du på buketten da?? (dårlig minne akuratt nå..)

:ler:

Skrevet
Det kan jo bli en riktig koselig lørdag, både med kajakk og grilling :ler:

Er så spennende med utrdr.lag, når man ikke vet hva som egentlig skal skje :)

Lurer på hva mine planer blir for lørdagen jeg skal drikkes ut :sjenert:

Er spennende med utdrikkingslag, blir nok veldig stas. Forloveren kjenner jo stort sett brud/brudgom så godt at de vet hva en setter pris på og har lyst til. Fremst av alt synst jeg det skal være en dag å huske og se tilbake på med glede :) Jeg synst det verste var å ikke ha kontroll på hva som skulle skje..

Skrevet

:sjokk: Er du sikker??Hva? hvor?

Skrevet
:vinke:

Huff, ille når du har vært så mye kvalm at du våkner om morgenen og ikke er sikker på om du er kvalm eller ikke... stakkar! :troest: Håper du fant ut at du ikke var kvalm, da! :)

Mannen min skal også ha utdrikningslag i helgen, og jeg synes det er ille å gå rundt og ikke vite og ikke kunne si noe til han! :ler: Gleder meg til å se ansiktet hans når de overrasker han ;)

Angående været skal det være litte grann duskregn på dagen vet, du, for lykke ;)

Haha, du er akkurat som mannen min! Han og faren bruker å se på værmeldinga og etterpå husker ingen hvordan været blir :ler:

Jeg leker med tanken at jeg ikke var kvalm i mårres, og tror kanskje jeg ikke var det :pls: Men ikke si det høyt og bank bank i bordet. Tenk hvor herlig det hadde vært :tommel: *drømme*

Blir mange ensomme bruder på lørdag skjønner jeg, mange manneutdrikkingslag. Det er jo siste helgen før bryllupet deres, så han venter vel gjerne at det kommer eller??

Bitte litt duskregn må vi ha, men bare bitte litt..

Jeg skjønner ikke helt den værmeldingen, for når det står en stor sol litt fra der vi bor, blir det sol av oss da, sel om solen ikke er over oss? og litt til den andre siden er det en sky..?? :vetikke: Skjønner ingenting. Tar en dag av gangen jeg, ser hvilket vær det er når jeg våkner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...