Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare innom med en liten hilsen :)

Si ifra hvis du finner billige kort/papir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hakeslepp: min mormor spydde i 9 heile månader..gjekk ned 20 kg...så det blir jo bra... :sjenert: fint å gå ned 20 kg, men det kan bli lange 9 månader om dette skjer... :sjenert:

Hehe ... du får høre med farmoren din da, kanskje hun ikke var kvalm i det hele tatt? Selv tør jeg ikke spørre verken farmor eller bestemoren min, selv om farmor hinter litt om vi vil ha baby ... :ler:

Mormoren til ei venninne av meg ble så dårlig at hun ikke fikk i seg mat, og dermed måtte være på sykehuset og få i seg intravenøst ... Men det er nok ikke ofte slikt skjer. Hvis det skjer med meg har jeg et problem, jeg har angst for nåler ... spesielt slike man setter i hånda *hyl* :overrasket:

Nei, tenk heller Happy Thoughts ... Det går sååå bra så!! :-D

Du må ha en fortsatt super dag :klem:

Skrevet

jepp jepp,då var det vel på tide med eit budsjett.. :sjenert:

Kjole: 7000 (kjøpe brukt)

Tiara: 500 OK

Sko: 250 OK

Frisør: ca 1500

Smykke: Ønske meg til jul

Øyredubbar: OK

Blomsterbukett: 1500

Anna blomster: 1500

Lokale: 2500

Lys, serviettar, dukar: 1000

Bryllupskake: 3000?

Trykksaker: 1000

Fotograf: 3600

Mat: 25000?

Alkohol: 10000

Bordpynt + div stæsj: 3000

Dress til mannen: 2000 (leige)

Musikk i kyrkja : 2200

Musikk på festen: 2000

Serveringshjelp:?

Slør: 400 (bestille på e-bay)

Overnatting: 1000

Foreløbig sum

(sikkert gløymt masse) = 68 900

Skrevet
Bare innom med en liten hilsen :)

Si ifra hvis du finner billige kort/papir.

Takk ja! har travla nettet rundt etter rosa kort, men finn ikkje. Har no kjøpt hobbykartong, som eg skal klippe til. Vart jo mykje billigare, men litt meir jobb..No manglar eg berre sølvfarga konvoluttar.

Skrevet
Hehe ... du får høre med farmoren din da, kanskje hun ikke var kvalm i det hele tatt? Selv tør jeg ikke spørre verken farmor eller bestemoren min, selv om farmor hinter litt om vi vil ha baby ... :ler:

Mormoren til ei venninne av meg ble så dårlig at hun ikke fikk i seg mat, og dermed måtte være på sykehuset og få i seg intravenøst ... Men det er nok ikke ofte slikt skjer. Hvis det skjer med meg har jeg et problem, jeg har angst for nåler ... spesielt slike man setter i hånda *hyl* :overrasket:

Nei, tenk heller Happy Thoughts ...  Det går sååå bra så!! :-D

Du må ha en fortsatt super dag :klem:

Farmora mi er død, så trur ikkje eg kan spørje ho..tiden vil visa om ein vert kvalm eller ikkje, vi får ta det den dagen det kjem..først må ein bli gravid, ikkje alle som blir det heller..eg er heilt håplaus med bebysnakket mitt..sorry..men ahr så lyst,men skal vente til etter bryllupet, vil ikkje ha bollemage i den finaste kjolen eg skal ha på meg ever.

fin dag til deg!

:klem:

Skrevet
Farmora mi er død, så trur ikkje eg kan spørje ho..tiden vil visa om ein vert kvalm eller ikkje, vi får ta det den dagen det kjem..først må ein bli gravid, ikkje alle som blir det heller..eg er heilt håplaus med bebysnakket mitt..sorry..men ahr så lyst,men skal vente til etter bryllupet, vil ikkje ha bollemage i den finaste kjolen eg skal ha på meg ever.

fin dag til deg!

:klem:

Ok, da er det litt vanskelig ja ...

Nei, det er ikke alle som blir gravid. Jeg er redd for at jeg ikke kan bli gravid, uten at jeg har noen grunn i det hele tatt til å tro det. (tja, jeg har vært heldig noen ganger da, men det er vel neppe noe tegn får jeg håpe ... )

Du er ikke håpløs med babysnakket ditt! Isåfall er jeg like ille, minst!!! Jeg har så lyst på baby nå!! Lyst til å slutte på plasteret med en gang og bare bli gravid! Men egentlig så vil jeg ikke være høygravid i bryllupet mitt ... og så vil jeg ikke ha gravidkjole på brylllupet heller ... Men jeg hater å vente, er så utålmodig!! :hoppe: :hoppe:

fortsatt fin dag til deg også! :klem:

Skrevet

Dere tar feil alle sammen! Dere ER håpløse med alt dette beibisnakket :ler:

:babygutt::babyjente::babygutt::babyjente: *drømmer om de 4 barna jeg skal ha...hihi*

Skrevet
Dere tar feil alle sammen! Dere ER håpløse med alt dette beibisnakket :ler:

:babygutt:  :babyjente:  :babygutt:  :babyjente: *drømmer om de 4 barna jeg skal ha...hihi*

Og det sier du, som drømmer om 4 barn?! :ler:

Vi er nok håpløse alle sammen ... ;)

Skrevet
Og det sier du, som drømmer om 4 barn?! :ler:

Vi er nok håpløse alle sammen ... ;)

:ler: Eg er vertfall håplaus, og inrømmer det gjerne.. :ler:

Skrevet (endret)

Dagens bryllupsrapport:

Eg og min svigerfar var på trening i dag, då han plutseleg seier at han har tenkt mykje på bryllupet..*kjekke mannen* Han spurde mange spørsmål og lurte på kva vi skulle gjera medan vi var til fotografen..han sa at det alltid var så kjedeleg frå kyrkja og fram til middagen i bryllup. Han hadde derfor tenkt på å lage hage/jordbærparty ala slik dei har på bislett games. Så då starta vi diskutere kor vi kunne plassere 90 gjester..kanskje på hytta vår som ligg 15 min unda?? (Eg har alltid hatt ein tradisjon med jordbær på hytta vår kvar bursdag). Veldig fin tanke.Nokon som har idear til å få timane mellom kyrkje og middag til å gå? Er jo to timar imellom der...var innom video/bildeshow om oss og..veit ikkje heilt eg,kom gjerne med idear!!! Lyst å gjere noko litt meir spesielt enn berre å servere drikke og noko frukt..

Endret av jento
Skrevet (endret)

gaad, eg er nesten litt flau av meg sjølv, men eg har faktisk skreve bryllupstalen min..det skjedde i natt medan eg var på jobb og holdt på å sovne, fekk plutseleg skrivelysta over meg..*er eg starta bli bridezillas???... :sjenert: *

eigentleg så har ikkje forloveden lyst at eg skal holde tale, fordi han taklar dårleg når folk snakkar til han, spesielt når ein snakkar om ein viss periode i livet hans..har kun nemt den med ei setning, så trur det skal gå bra. Fann ut at eg ikkje får sagt alt eg vil gjennom ein song..men har ikkje bestemt meg heilt enda, er ikkje sikkert eg tørr holde tale når alt kjem til alt..Skal de holde tale?

Elles, når eg satt der i natt så tenkte eg på ka eg skulle ønska meg til jul..fant ikkje på anna enn eit smykke som eg kan ha til kjolen..Så derfor kom eg på at eg kunne ønske meg alkohol, sprit og øl for eks.??av vennene mine vertfall, treng liksom ikkje 4 nye gensere når ein har 20 frå før.. :sjenert: så då kan eg heller ønskje meg ting til bryllupet som reduserar utgiftene våre..vel vel, gledar meg uansett til jul eg.. :nisse: Har kjøpt ein del presangar alt.. :overrasket: ikkje vanleg til å vera meg, men har berre komt over dei, og då kunne eg likså godt fordele det over fleire lønningar.

So long jenter :blomst:

Endret av jento
Skrevet

hihi.. Gjør jo ingenting om du har skrevet tale allerede.. Det er jo bare kos. Så flink du er. :) Jeg kommer og til å begynne å skrive tidlig, kanskje ikke i dag men sikekrt leeenge før jeg må.

Jeg har også tenkt å ønske meg sprit av venner til jul..Er like greit å spare inn der man kan. Og det kan heldigvis lagres lenge.

*gleder meg til jul*

Skrevet

en kjap tur innom for å gi en liten :klem: og ønske deg en fortsatt riktig god helg!

Skrevet
Nokon som har idear til å få timane mellom kyrkje og middag til å gå? Er jo to timar imellom der...var innom video/bildeshow om oss og..veit ikkje heilt eg,kom gjerne med idear!!! Lyst å gjere noko litt meir spesielt enn berre å servere drikke og noko frukt..

Vi har også 2 timer mellom vielse og middag. Da serveres gjestene canapeer, og champagne mens vi tar bilder.

Satser egentlig på at de skal klare å mingle, og underholde hverandre, men i tillegg skal det legges frem gjestebok som de kan signere - også skal vi legge frem en liten plansje/plakat med oversikt over bordplanen, der vi håper å ha bilde av alle gjestene, samt noen få setninger om hver (hvordan vi kjenner dem, deres interesser). Håper at det kan føre til at folk lettere kommer i prat, eller at de i hvertfall får litt underholdning hvis de ikke gidder small-talk :)

Skrevet

Innom med en :klem: og ønsker om en fortreffelig uke!

Skrevet

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Du har jo fått gjort masse siden sist. Så flink du er som er ferdig med tale alt. Vet ikke om jeg skal holde tale eller ikke jeg. :sjenert: Har ikke helt bestemt meg. Kommer jeg opp med en bra en, så holder jeg nok tale. Hvis ikke så tror jeg at jeg dropper det.

Når skal du prøve kjole? Er så spent på hvilken kjole du ender opp med! Og hva du mener om Dion kjolen. :)

På fredag hilste jeg på min samboers onkelbarn (blir vel mitt tantebarn også ja :) ). Da var han under 12 timer gammel!!! Og gjett om jeg ble enda mer baby syk! :sur: Vil ha nå!!! :babygutt::babyjente::babysmokk: Vi får starte en prøveklubb i august 2007!

Ha en fin uke! :klem:

Skrevet
Nei, det er ikke alle som blir gravid. Jeg er redd for at jeg ikke kan bli gravid, uten at jeg har noen grunn i det hele tatt til å tro det.

Akkurat slik er jeg også :P Jeg venter også på at bryllupet skal være unnagjort slik at jeg kan få en voksende bebismage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...