Murmelmy Skrevet 28. oktober 2008 #16901 Skrevet 28. oktober 2008 Hei Snuppa! Ser du er like aktiv som meg Men atte...Hos dere sover jo gutta på samme rom. Hvordan har det gått og hvordan utfører dere det i praksis? Har trillet inn sengen til lillesøster på rommet til storebror nå. Storebror holder oss våkne hver natt og jeg tror det kanskje er godt for ham å ha henne der. Hun kan ha godt av å ikke lukte meg, hun er jo over halvåret nå... Hos oss legges begge samtidig (ca kl 19). GJør dere det samme? Trenger råd og tips fra en med erfaring på emnet
monja Skrevet 2. november 2008 Forfatter #16902 Skrevet 2. november 2008 De sover på samme rom ja. Lillebror legges klokka 18 - 18.30 og storebror noget senere. Men det går bra og de vekker ikke hverandre. Det virker som om begge sover godt når de sover på samme rom. Storebror sover seg gjennom hylingen til lillebror og (vi plages med tenner akkurat nå). Regner med at dere sikkert har prøvd dere fram nå, Murmelmy. Spent på å høre hvordan det har gått.
monja Skrevet 2. november 2008 Forfatter #16903 Skrevet 2. november 2008 (endret) Vi lever Har gått igang med "prosjekt strikke ullbukse til lillebror". Jeg som ikke har tatt i en strikkepinne på 25 år :dåne: Så jeg er litt oppslukt kan man si Men vi lever. Lillebror blir 7 mnd i morgen og han har begynt å åle seg framover Sitter i vogna, ruller som en gal og ler og flørter hele tiden Har ikke fått tenner enda, nekter å spise annet enn maisgrøt, pupp og mango/eplemos fra Nestle. Bestemt liten kar. Endret 2. november 2008 av monja
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. november 2008 #16904 Skrevet 2. november 2008 Koselig å høre at alt står bra til Bare vent, tennene kommer før du aner det Får vi se et lite bilde av lille skjønningen?!
søndagsengel? Skrevet 3. november 2008 #16905 Skrevet 3. november 2008 7 måneder allerede?!! Jammen flyr tiden! Gleder meg sånn til jeg også har to fine gutter å kose med
Gjest imli Skrevet 3. november 2008 #16906 Skrevet 3. november 2008 Gratulerer med 7 mnd Godt å høre at dere lever, skulle akkurat innom for å spørre Travel hverdag?
monja Skrevet 18. november 2008 Forfatter #16909 Skrevet 18. november 2008 (endret) Endret 18. november 2008 av monja
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. november 2008 #16910 Skrevet 18. november 2008 Så det er liv i denne dama også
Cilla Skrevet 29. november 2008 #16912 Skrevet 29. november 2008 Mistet deg fra mine innlegg! Håper alt står bra til!
Fibonacci Skrevet 29. november 2008 #16913 Skrevet 29. november 2008 Heisann! Håper det står bra til med dere!
monja Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #16914 Skrevet 3. desember 2008 8 mnd idag Og det har kommet to tenner. Den første kom 1. desember og den andre dagen etter. Jeg jobber denne uka så jeg må i seng snart. Opp klokka 4 i morgen
Fibonacci Skrevet 15. desember 2008 #16915 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer til M med 8 måneder! Ønsker dere en fin førjulstid
Sandra Skrevet 19. desember 2008 #16916 Skrevet 19. desember 2008 5 dager igjen til julaften! Hva har du kjøpt til storebror? Håper det står bra til med deg. Har legene funnet noe mer ut av hjertebanken din?
monja Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #16918 Skrevet 24. desember 2008 Jeg ønsker alle som titter innom en riktig, riktig GOD JUL!!!!!
monja Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #16920 Skrevet 30. desember 2008 Årets nest siste dag....jeg har forsømt dagboka mi skikkelig, men fått blåst liv i bloggen min igjen. Denne har jeg stengt og det er kun noen få som får lese i den, så kanskje jeg skal være litt flinkere til å notere i dagboka i 2009....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå