Gå til innhold

Monjas lille røde


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barneselskapet gjorde vi unna 25. august. Deilig. Jeg er utrolig sliten etter å ha vært på jobb i to dager. Det er temmelig hardt å stå opp klokka 4 :Gjesp:

Idag har vi hatt besøk av svigermor og mamma og pappa. Svigerfar og kona er på Gran Canaria og de kommer i helgen sammen med svigerinna mi og gutten hennes.

Skrevet (endret)

God morgen!

Klokka er kvart over fire og her sitter jeg med pumpa mi. Ute kjører det biler i ett. Ikke så rart siden hjortejakta begynner idag. Mange ivrige gubber tenker jeg :ler:

Tredje dag på jobb. Nå er det bare torsdag, fredag og fredag kveld igjen før friuke :mrgreen:

Endret av monja
Skrevet

Går utifra meldingene dine at det gikk greit å komme tilbake i jobb?

Bare to små dager igjen nå, så kan du kose deg hjemme en heeeeel uke igjen med lillemann :tongue:

Skrevet

Lillemann har fått reaksjon på sprøytene han fikk i går. Sikkert prevenaren som kan til det. Han fikk ikke den på 3 mnd kontrollen og hadde heller ikke reaksjon. Nå sover han for natten. Smurfen har en kompis på overnattingsbesøk. De leker så fint på rommet.

Jeg begynte på jobb klokka 5 og jobba til 12.30. Så var det begravelse på tanta til mannen. Nå har jeg vært hjemme et par timer, men skal på jobb fra 20 - 22 og. Så det betyr at jeg må kjøre snart.

Vi veide forresten lillemann. Han la på seg 10 gram siste uka før 5 mnd kontrollen, men nå er han jaggu gått opp 190 gram den siste uka. 6750 gram nå da. Lille gutten min :hjerte:

Skrevet

Idag sov jeg helt til 7 :hoppe:

Da hadde jeg sovet tre timer lenger enn hva jeg normalt sett gjør :ler:

Skrevet

Gratulerer så mye med 4-åringen! :bursdag:

Håper dere har det bra! :kose:

Skrevet

"Litt" lenge siden jeg har skrevet her gitt :sjenert:

Men det går bra med oss. Lillemann er blirr 5 1/2 mnd og smurfen 4 år. Så store guttene mine er :hjerte:

På onsdag var jeg hos legen og tok masse blodprøver - for å prøve å finne ut hva denne ekle hjertebanken kommer av. Har ikke hatt det på et par uker nå, men merker at det gjør meg nervøs for å være hjemme alene. Derfor har jeg ikke klart å nyte denne permisjonsuka med lillemann :tristbla: Stadig bekymret for at det skal bli igjen.

Men nå er det heldigvis helg og heldigvis snart jobbuke. Tenk at jeg skulle gelde meg til jobbuke :dåne: Trist at det har blitt sånn, men jeg håper det er noe å gjøre med. Enda 14 dagertil prøvesvar foreligger.

I dag skal jeg og ungene hjem til mamma og pappa og der blir vi til søndag. Mannen skal være hjemme og male og snekre i heimen så da reiser vi vekk litt. Vil ikke ha ungene her når det skal males med oljemaling. Dessuten er gubben mer effektiv når vi ikke er hjemme :fnise:

På lørdag kommer han til byen for da skal vi på åpen brannstasjon med smurfen. Det tipper jeg bir stor stas. Det er alltid spennende å kjøre brannbil.

Akkurat nå ligger ungene og leker på gulvet. I den grad lillemann leker da. Men de hviner og har det riktig så koselig der på gulvet. Skal kjøre smurfen i bhg i 9 tiden og så skal jeg og lillebror ut og trille.

Vi har nemlig begynt å bli spreke. Jeg altså :fnise: På mandag trilla vi to timer, på tirsdag 4 timer og på onsdag 2 timer. I går ble det bare litt trilling på sentre, men idag er målet en to - tre timer.

Skrevet

Ei venninne fikk en liten babygutt idag :hoppe:

På 4 årsdagen til sin eldste sønn. Det er jo litt spesielt da :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...