Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Barneselskapet gjorde vi unna 25. august. Deilig. Jeg er utrolig sliten etter å ha vært på jobb i to dager. Det er temmelig hardt å stå opp klokka 4 :Gjesp:

Idag har vi hatt besøk av svigermor og mamma og pappa. Svigerfar og kona er på Gran Canaria og de kommer i helgen sammen med svigerinna mi og gutten hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Klokka er kvart over fire og her sitter jeg med pumpa mi. Ute kjører det biler i ett. Ikke så rart siden hjortejakta begynner idag. Mange ivrige gubber tenker jeg :ler:

Tredje dag på jobb. Nå er det bare torsdag, fredag og fredag kveld igjen før friuke :mrgreen:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går utifra meldingene dine at det gikk greit å komme tilbake i jobb?

Bare to små dager igjen nå, så kan du kose deg hjemme en heeeeel uke igjen med lillemann :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann har fått reaksjon på sprøytene han fikk i går. Sikkert prevenaren som kan til det. Han fikk ikke den på 3 mnd kontrollen og hadde heller ikke reaksjon. Nå sover han for natten. Smurfen har en kompis på overnattingsbesøk. De leker så fint på rommet.

Jeg begynte på jobb klokka 5 og jobba til 12.30. Så var det begravelse på tanta til mannen. Nå har jeg vært hjemme et par timer, men skal på jobb fra 20 - 22 og. Så det betyr at jeg må kjøre snart.

Vi veide forresten lillemann. Han la på seg 10 gram siste uka før 5 mnd kontrollen, men nå er han jaggu gått opp 190 gram den siste uka. 6750 gram nå da. Lille gutten min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

"Litt" lenge siden jeg har skrevet her gitt :sjenert:

Men det går bra med oss. Lillemann er blirr 5 1/2 mnd og smurfen 4 år. Så store guttene mine er :hjerte:

På onsdag var jeg hos legen og tok masse blodprøver - for å prøve å finne ut hva denne ekle hjertebanken kommer av. Har ikke hatt det på et par uker nå, men merker at det gjør meg nervøs for å være hjemme alene. Derfor har jeg ikke klart å nyte denne permisjonsuka med lillemann :tristbla: Stadig bekymret for at det skal bli igjen.

Men nå er det heldigvis helg og heldigvis snart jobbuke. Tenk at jeg skulle gelde meg til jobbuke :dåne: Trist at det har blitt sånn, men jeg håper det er noe å gjøre med. Enda 14 dagertil prøvesvar foreligger.

I dag skal jeg og ungene hjem til mamma og pappa og der blir vi til søndag. Mannen skal være hjemme og male og snekre i heimen så da reiser vi vekk litt. Vil ikke ha ungene her når det skal males med oljemaling. Dessuten er gubben mer effektiv når vi ikke er hjemme :fnise:

På lørdag kommer han til byen for da skal vi på åpen brannstasjon med smurfen. Det tipper jeg bir stor stas. Det er alltid spennende å kjøre brannbil.

Akkurat nå ligger ungene og leker på gulvet. I den grad lillemann leker da. Men de hviner og har det riktig så koselig der på gulvet. Skal kjøre smurfen i bhg i 9 tiden og så skal jeg og lillebror ut og trille.

Vi har nemlig begynt å bli spreke. Jeg altså :fnise: På mandag trilla vi to timer, på tirsdag 4 timer og på onsdag 2 timer. I går ble det bare litt trilling på sentre, men idag er målet en to - tre timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...