Gå til innhold

Monjas lille røde

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gubben skal på konsert i mai (24. tror jeg) så da skal vi ha overnatting. Da har vi vel hver vår baby å se på vel?

Ja! Eller jeg vet ikke om jeg har baby enda da, men kanskje?

Men vil gjerne se på dine gutter! :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja! Eller jeg vet ikke om jeg har baby enda da, men kanskje?

Men vil gjerne se på dine gutter! :love:

Nei, det ble kanskje litt tidlig for deg det. Hadde vært like greit at han holdt seg inne liiiitt lenger kanskje *utålmodige meg :ler: *

Men du, hvor store er gutta dine blitt nå da? De er jo bare de sjarmisene :hjerte:

Skrevet
Nei, det ble kanskje litt tidlig for deg det. Hadde vært like greit at han holdt seg inne liiiitt lenger kanskje *utålmodige meg :ler: *

Men du, hvor store er gutta dine blitt nå da? De er jo bare de sjarmisene :hjerte:

Store er de ikke :fnise: men de er 4 år!

Men er vel på str med en 2-3 åring kanskje?

Tenker smurfen er mye større :Nikke:

Skrevet
Store er de ikke :fnise: men de er 4 år!

Men er vel på str med en 2-3 åring kanskje?

Tenker smurfen er mye større :Nikke:

Tenk at de er 4 år da. Bare 1 1/2 år til de er skolegutter :dåne:

Det er jo merkelig å tenke på at smurfen er 3 år og.

Han er stor gutt ja. 105 cm og 19 kilo.

Skrevet
Tenk at de er 4 år da. Bare 1 1/2 år til de er skolegutter :dåne:

Det er jo merkelig å tenke på at smurfen er 3 år og.

Han er stor gutt ja. 105 cm og 19 kilo.

Ja, årene går så fort. Det er helt sykt egentlig...

Å joda smurfen er en god del større ja :hjerte:

Skrevet

Inspirert av at "alle" mars - april klubben her på KG vurderer jeg å kjenne etter mormunnen. Men da må jeg i dusjen og det orker jeg ikke enda :lol:

Skrevet
Inspirert av at "alle" mars - april klubben her på KG vurderer jeg å kjenne etter mormunnen. Men da må jeg i dusjen og det orker jeg ikke enda :lol:

:hoho: Lykke til!

Skrevet (endret)

:fnise:

Ikke alle! Jeg har i grunnen ingen behov for å grafse meg selv oppi der. Vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter likevel. Dessuten har det ikke noe å si for meg. Junior kommer når han kommer uansett. *avslappet* :ler:

Endret av Bippe
Skrevet
:fnise:

Ikke alle! Jeg har i grunnen ingen behov for å grafse meg selv oppi der. Vet jo ikke hva jeg skal kjenne etter likevel. Dessuten har det ikke noe å si for meg. Junior kommer når han kommer uansett. *avslappet* :ler:

Sånn tenker jeg og....men så er det denne nyshjerrigheten da :fnise:

Skrevet

Idag blir det tacopasta til middag:

400g Kjøttdeig

1 Løk

4-5 sjampinjonger

1 pose tacopulver

1/4 l matfløte

Pasta penne

Ost

Tortillachips m/ jalapeno og ostesmak

Sett ovnen på 200 grader.

Kok pastaen.

Stek kjøttdeig, kuttet løk og sjampinjong. Ha i tacopulver og rør om.

Ha det i en ildfast form over pastaen, hell over fløte og strø ost over. Knus noen tortillachips på toppen.

La stå i ovnen til osten er smeltet og fått gyllen farge.

Server med salat, rømme, salza og guacamole.

Skrevet

Nå har jeg lest om setefødsel og kjenner at jeg får litt noia. Så har jeg lest om keisersnitt og kjenner at jeg får enda mer noia. Jeg skjønner iallefall ikke hvordan folk av egen fri vilje kan foretrekke KS framfor vaginal fødsel - om det ikke er en medisinsk grunn til det.

Nei, lille mann, her er det bare å snu på seg *streng*

Skrevet

Guttene er hjemme, tacopasta i ovnen og jeg er sulten som en ulv :sikle: Ja, det var jo nytt :fnise:

Skrevet

Da sitter smurfen i balja si.....etterpå skal vi smøre på vortemiddel på en vorte han har på pekefingeren sin. Skal bli morsomt å se hvor enkelt det blir :dåne:

Skrevet

400g Kjøttdeig

1 Løk

4-5 sjampinjonger

1 pose tacopulver

1/4 l matfløte

Pasta penne

Ost

Kok pastaen.

Ha det i en ildfast form over pastaen, hell over fløte og strø ost over. Knus noen tortillachips på toppen.

Dette hørtes jammen meg godt ut :sikle:

Så nettopp stratos kosepose reklamen, og gjett hvem jeg tenkte på da?

Deg :fnise:

Får håpe lillebror snur seg da.

Skrevet
Dette hørtes jammen meg godt ut :sikle:

Så nettopp stratos kosepose reklamen, og gjett hvem jeg tenkte på da?

Deg :fnise:

Får håpe lillebror snur seg da.

Det var supergodt :sikle:

Og koseposen er tom :sur:

Skrevet
Da sitter smurfen i balja si.....etterpå skal vi smøre på vortemiddel på en vorte han har på pekefingeren sin. Skal bli morsomt å se hvor enkelt det blir :dåne:

Å ha på dette middelet var jammen ikke bare enkelt. Mannen tviholdt, ungen hylte hysterisk og jeg satt på gulvet og prøvde å få det på vorten hans. Skulle ikke ha kommet meg opp igjen :dåne:

Skrevet (endret)

Seteleie ja, ikke så greit det. Håper han snur seg! Jeg vet om en del som har hatt ukompliserte setefødsler forresten, også uoppdagede, så det skal nok gå bra, enten det blir KS eller vanlig fødsel! Tenker som deg ang. KS, det er jo et inngrep og høres skummelt ut, men planlagt KS er jo veldig kontrollert da.

:kose:

Endret av La Traviata
Skrevet

400g Kjøttdeig

1 Løk

4-5 sjampinjonger

1 pose tacopulver

1/4 l matfløte

Pasta penne

Ost

Kok pastaen.

Nam - det hørtes utrolig godt ut. Det skal prøves i Karius-heimen snart!! :)

Nå har jeg lest om setefødsel og kjenner at jeg får litt noia. Så har jeg lest om keisersnitt og kjenner at jeg får enda mer noia. Jeg skjønner iallefall ikke hvordan folk av egen fri vilje kan foretrekke KS framfor vaginal fødsel - om det ikke er en medisinsk grunn til det.

Nei, lille mann, her er det bare å snu på seg *streng*

Jeg er ikke helt enig der da... :fnise: Jeg er utrolig glad for at det ble KS på oss ved Snuppa sin ankomst, det var en utrolig opplevelse og langt over mine forventninger på forhånd. Men skjønner at du som hadde en såpass fin vaginal fødsel første gangen er skeptisk altså. :)

Skrevet
Jeg er ikke helt enig der da... :fnise: Jeg er utrolig glad for at det ble KS på oss ved Snuppa sin ankomst, det var en utrolig opplevelse og langt over mine forventninger på forhånd. Men skjønner at du som hadde en såpass fin vaginal fødsel første gangen er skeptisk altså. :)

Det er kanskje derfor jeg er litt skeptisk. I mine øyne høres kanskje setefødsel bedre ut enn KS, men mye kan jo skje de siste ukene.

Skrevet

Oppe klokka halv 7 idag. Gubben er så treig med å komme seg opp og når smurfen er enda treigere kommer gubben alltid for sent på jobb. Men 7 var de iallefall ut av dørene her (gubben begynner på jobb klokka 7 og de har en halvtime å kjøre :sjenert: ) og så senket roen seg i monjaheimen.

Jeg venter på at en maskin med klær skal bli ferdig, så skal jeg henge opp. Må til byen en tur idag og. Skal på en hobbybutikk å kjøpe inn til å lage påskepynt sammen med smurfen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...