monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14781 Skrevet 8. mars 2008 Jeg mangler litt til lillemor kommer... - hard bag - bilstol - sengekant - stellematte - å sende papirer til NAV Jeg har ikke helt oversikten over hva vi mangler til lillebror jeg heller lenger. Tror vi mangler sengekant, vet vi mangler stellematte. Og det er sikkert mer og. Kanskje madrass i vuggen hadde vært noe? Papirene til NAV leverte jeg i går, med den syrlige tonen at de fikk stifte de sammen med terminbekreftelsen så ingenting forsvant
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14782 Skrevet 8. mars 2008 Lillemann ligger og roper på meg, men det må han gjerne gjøre, for nå skal han sove uansett om han vil eller ikke.
Gjest Faerie Skrevet 8. mars 2008 #14783 Skrevet 8. mars 2008 Sånn er det ofte her og. Men nå ligger begge to og sover.
monja Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #14784 Skrevet 8. mars 2008 Ble stille her og nå så det er lov å håpe. Han var så trøtt stakkars.
monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14786 Skrevet 9. mars 2008 God morgen! Idag kom smurfen inn til oss klokka fem over 7 Jeg er jammen meg glad for at jeg legger meg så tidlig på kvelden. Da er det verre med mannen som ikke er i seng før etter midnatt. Etter litt herjing og kos i senga sto vi opp. Nå sitter vi og koser oss med frokost og kakao og senere idag skal vi se om vi får til å dra i fjæra et sted for å tenne bål og grille litt pølser. Koselig det. Nå har jeg vært på ebay og rota....jadda, dyrt som vanlig Har supplert litt til Thomas tretoget til smurfen. Idag ble det "Diesel", "Toby", "Alfie" og "Bertie". 407 kr for 4 stk inkl frakt. Og så har jeg lagt inn bud på "Cranky the crane" Jeg er nok en smule hekta. Iallefall fikk vi alle fire for 174 kroner så portoen er jo den som drar opp prisen. Vi kjøpte samlet fra en butikk da, så alle er nye og innpakket når de kommer. Gleder meg.
monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14789 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har begynt på det siste garnnøstet på babyteppet Et par dager til så er det ferdig. Da tenkte jeg å begynne på ei ullbukse til smurfen, men jeg kan jo ikke strikke :dåne: Må finne meg et superenkelt mønster og få litt hjelp av svigermor tror jeg.... Tviler egentlig på at strikking ligger i mine gener.
linky Skrevet 9. mars 2008 #14790 Skrevet 9. mars 2008 Så gøy med snart ferdig babyteppe da, må legge ut bilde Her er det den kommende mormor som strikker teppe og klær til lillejenta. Hun har strikkedilla
monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14791 Skrevet 9. mars 2008 Svigermor er og en racer på strikking og vi har mye fint i babystørrelser etter storebror. Men så er hun litt plaget av revmatisme så da klarer hun ikke å strikke så store plagg. Siden smurfen vokser og vokser tenkte jeg at jeg nok må lære dette selv etterhvert. Det er jo så kjekt med strikkaklær på vinteren.
monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14793 Skrevet 9. mars 2008 Og om 8 dager regnes du vel som høygravid Ja, det blir vel det :dåne: Nå flyr virkelig tiden. Denne uka har gått knallfort (sikkert siden gutta har vært hjemme siden torsdag). Så er det full arbeidsuke på mannen til uka som kommer, så er det påske.....så er snart mars ferdig og :dåne:
MarianneE Skrevet 9. mars 2008 #14795 Skrevet 9. mars 2008 vafler hørtes godt ut! Har lukta av det-som-skal-være-lapskaus-men-er-nærmere-grønnsakssuppe-i-konsistens lukt her jeg.
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mars 2008 #14797 Skrevet 9. mars 2008 Fine magen :rødme: Har monjamannen fri hele påsken eller?
monja Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #14798 Skrevet 9. mars 2008 Monjamannen skal jobbe mandag og tirsdag og halve onsdagen før påske så har han fri til og med mandagen. Det skal bli deilig. Er jeg fortsatt bevegelig må vi finne på noe ute tror jeg. Vi skulle jo i fjæra idag, men det ble Plantasjen istedet... Skulle ha en stor plastkasse som smurfen kan ha tretoget sitt i, men kom hjem med fire potteskjulere (var 70% avslag ), en plante (som er så stor at jeg må dele den i to) og en pose jord i tillegg. 300 kr for alt og jeg er fornøyd Nå er gutta ute, jeg skal vaske vinduer både innvendig og utvendig (det er 17 grader i solveggen ) og potte om noen planter. Idag er det virkelig følelsen av vår.
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. mars 2008 #14799 Skrevet 9. mars 2008 Så aktiv og flink du er da, husk å passe på bekkenet
Gjest imli Skrevet 9. mars 2008 #14800 Skrevet 9. mars 2008 Det må jammen bli fint hjemme hos dere etterhvert. Fin babymage har du også. Ser ikke ut som om du er så veldig stor. Det er vel kanskje bare deilig Jeg er jo ikke akkurat enorm selv heller. Må inrømme at jeg trodde magen kom til å bli mye større... Ha en fin kveld
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå