monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14741 Del Skrevet 6. mars 2008 Kan det være inntekts- og skatteskjema som arbeidsgiver ikke har levert? Det høres også merkelig ut, for det er vel en stund siden du ble sykemeldt? Jeg har vært sykmeldt siden oktober og alt har så og si gått som smurt helt til nå. Jeg leverte den delen jeg skrev under på i skranken samme dag som jeg ble sykmeldt, men nå er jo trygd, aetat og sosialkontor sammenslått til ett her så det forundrer meg ikke om de har rota den vekk der nede Det skjedde nemlig tidligere en gang og. Da var det dette mennesket som hadde tatt imot den som hadde "lagt den unna litt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2008 #14742 Del Skrevet 6. mars 2008 Smurfen klager så på at han har vondt i et kne. Jeg er bra sikker på at det er voksesmerter, han begynte å klage i går. Har gitt han 10 ml flytende smertestillende og lagt han i senga ved siden av meg. Så får vi se da... Nå sover han sin søteste søvn. Sikkert like greit det. Stakkars liten. Til nå har vi bare hørt om voksesmerter, men ikke erfart det selv. Høres ganske ubehagelig ut iallefall. Jeg var voldsomt plaga med voksesmerter da jeg var liten, det er skikkelig vondt Fikk god hjelp av homøopat da, så det finnes alternative ting man kan prøve også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. mars 2008 #14743 Del Skrevet 6. mars 2008 Dumme NAV! Har vært surr her også. Tror det blir for mye for dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14744 Del Skrevet 6. mars 2008 Dumme NAV! Har vært surr her også. Tror det blir for mye for dem Kjenner jeg blir helt av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14745 Del Skrevet 6. mars 2008 Kjenner jeg blir helt av dem. Jeg klarte jo å glemme søknaden om foreldrepenger hjemme idag så jeg må ned på NAV for å levere den i morgen. Da skal jeg i samme slengen være :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2008 #14746 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg klarte jo å glemme søknaden om foreldrepenger hjemme idag så jeg må ned på NAV for å levere den i morgen. Da skal jeg i samme slengen være :slåss: You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14747 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå er smurfen våken etter en to timers dupp (17 - 19). Han har ikke lenger vondt i kneet, og sitter nå og plasker i balja si. Litt ekstra varmt vann der, og så skal jeg finne fram varmeflaska hans og legge den i senga hans litt senere. Kosemose den lille gutten min Mannen driver og demonterer et gammelt garderobeskap som vi har på soverommet. Det skal ned på den ene boden i kjelleren og halvparten med stang for å henge klær på skal få hyller. Det gjelder for to andre doble skap som alt står der nede så egentlig har vi jo sykt med plass i den ene boden allerede. I morgen skal han ta mitt gamle garderobeskap og. Og plutselig fikk vi supergod plass på soverommet. Passer jo bra med tanke på at det skal stå en sprinkelseng der etterhvert. Nytt garderobeskap har vi i gangen utenfor soverommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. mars 2008 #14748 Del Skrevet 6. mars 2008 Alltid artig med ommøblering og nytt møblement. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14749 Del Skrevet 6. mars 2008 Alltid moro med noe nytt Gleder meg til å begynne på kjelleren. Det er jo bare gamle møbler som vi har fra før av, men likevel blir det jo helt nye rom Men det er leeeeenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14750 Del Skrevet 7. mars 2008 Har snakket med NAV....og jammen har de klart å rote bort den delen av sykmeldinga mi som jeg skulle skrive under på Nå skulle de lete etter den idag. Hva som skjer om de ikke finner den aner jeg ikke, men jeg er ikke nådig for å si det sånn. Jeg skal få en epostadresse fra et familemedlem ansatt på NAV så jeg kan KLAGE!!!! til dem og det skal jeg jammen benytte meg av. Opplegget dems er helt uholdbart. :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14751 Del Skrevet 7. mars 2008 Har bestilt meg shampo og balsam fra lookfantastic. Det ble sånn ca 500 kr billigere enn å kjøpe dem på frisøren her og det liker jeg jo Bestilte dem hver for seg, men med bare litt over £3 i frakt ble det ikke mer enn 145 kr pr enhet likevel. Billig, billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14752 Del Skrevet 7. mars 2008 Mannen og smurfen skal ned i kjelleren for å måle opp hvor mange meter av ditt og datt de trenger for å lage hyller på ene boden. Han har kommet fram til at det blir billigere enn å kjøre på IKEA for å handle hyller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #14753 Del Skrevet 7. mars 2008 Herligheten så slinke dere er da. Høres ut som om dere får det fint hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 7. mars 2008 #14754 Del Skrevet 7. mars 2008 Hei monja! Storebror her er også plaget med voksemserter, eller tror jeg da. Har hatt mistanke om det en stund, det kommer helst om natten. Da skriker han og er fryktelig lei seg, og vrir beina frem og tilbake. Men ååå så trøtt også, så det har ikke vært så lett å få ut av han hva som har vært galt. Men nå sa han endelig en dag at han hadde vond i beina. Vi gav han en sånn paracet smeltetablett, og det hjelp heldigvis. Husker voksesmerter fra jeg var liten selv, og det er ikke noe godt God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. mars 2008 #14755 Del Skrevet 7. mars 2008 God helg, monjavenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14756 Del Skrevet 7. mars 2008 Hjemme......det ble en laaaaang dag i byen *pes* Vi fikk kjøpt materialer til nesten 20 meter hyller i kjelleren Alt i alt kom det på 550 kroner for alt vi trengte (mot 925 kr på IKEA ) Så har vi henta nytt bilsete til mannen sin bil, handla litt og kjøpt "Jack" fra Thomas tretogserien til smurfen. Han har jo vært så flink idag. Og i morgen blir det kanskje IKEA likevel.... Får se om vi orker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 7. mars 2008 #14757 Del Skrevet 7. mars 2008 Ha ei fin fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14758 Del Skrevet 7. mars 2008 Ha ei fin fin helg Ha en fin helg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #14759 Del Skrevet 7. mars 2008 Lurer på om vi skal legge smurfen i bløt jeg. Han har bare godt av et kveldsbad sånn som han herjer og løper i løpet av en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. mars 2008 #14760 Del Skrevet 7. mars 2008 Redebygginga holder på for fullt ja Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå