Gå til innhold

Monjas lille røde

monja

Anbefalte innlegg

:vinke:

Idag er jeg oppe i rett tid gitt. Kvart over 6 :Gjesp:

Mannen kommer og henter meg og Smurfen om ikke så alt for lenge, for vi skal dra å hente bilen min. Må nesten ha den nå - en uke uten er ikke noe særlig. Må dessuten handle litt, så jeg lurer på om jeg skal la smurfen være i bhg en stund. Tror de skulle holde på med leire idag, og det hadde sikkert vært gøy for han.

Der er han våken gitt. Det er vel bare å ta han opp og ordne han da. Måtte ta opp noen boller, for de der brødene til mannen ble kanskje ikke så vellykka likevel. Syntes de var mistenkelig tunge.... :ler:

Nåja, ha en god dag, damer :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På søndag skal vi feire tredobbel morsdag.

Svigerinna mi ba oss og svigermor på middag og jeg skal ta med kake.

Ha egentlig ikke noen tradisjoner på morsdag, men det blir jo koselig å spise der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke teste før på onsdag :sjarmor:

Da har jeg kommet til dag 30 i syklusen, og har det ikke skjedd noe til da så.....

Jeg har ikke symptomer på hverken det ene eller det andre for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det er om syklusen er på 26 dager - som den var forrige gang - men enn om den er på 28 dager? Da er to dager over den og liksom bankers :ler:

Men kommer mensen noen av de dagene før sier det seg liksom selv da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du store som vi engasjerer oss her da :ler:

Jeg pleier normalt sett å ha sykluser på 28 dager, men sist var den på 26 dager. Kanskje den blir på 30 dager denne gangen da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja - kommer mensen så er det jo ikke no' å tenke på...men om du er gravid så kan jo faktisk testen slå ut noen dager før mensen egentlig skulle kommt. TENK PÅ DET DU! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...